Red Moon D Watch

ponedjeljak, 10.09.2007.

Crno-bijeli blog

U komentaru na tekst o OOXML-u RatkoM kaže...

Inace blog ti je u cjelini crno - bijelo intoniran.


Ja sam tamo već napisao poprilično dugi odgovor, ali ga prenosim i ovdje jer vjerujem da dosta vas, kao i ja, nema običaj čitati komentare na starim postovima...

Što blogovi vas iz Microsofta uopće nisu, vi objektivno pišete o svemu. ;-) Ovo je blog, moj, privatni, na njemu piskaram ono što hoću, ono što mislim, ja nisam plaćen (za razliku od vas) da svojim pisanjem podupirem nečiju firmu. Isto tako nisam ni novinar koji ima obvezu objektivnog izvještavanja. Meni je ovaj blog razbibriga, a ako nekome bude koristilo moje pisanje to je dodatna benificija. Vi ste svoje pisanje stavili u službu posla, mi nismo ista kategorija i ne možeš se tako prema meni postavljati. Kao što sam naglo počeo pisati isto tako mogu i naglo prestati, izbrisati sve ovo, nikome ne odgovarajući. Vi ste se ukalupili prema Microsoft kalupu i ne možete iz njega. Čitam jedan od vaših blogova i vidim da tip o vijesti o genetičaru iz Ruđera mora ugurati i Microsoft. Jadno. Ja sam free bird i nemam nikakvu potrebu da budem korektan. Ali, iskreno govoreći, korektniji sam od vas koji jedno pišete, a drugo mislite.
(a treće prepisujete) zubo

Spomenuta vijest o Ruđeru je ova: Kako računala čitaju tajnu evolucije? Gurati Microsoft uz tu vijest, i to projekte koji nemaju nikakve veze s time, a zanemariti open source tehnologije koje su korištene u spomenutom projektu (Isabella, CRO-GRID, Gene Ontology Tools) je odličan primjer monoteizma u Microsoft blogera.

Stvar je u tome da svi domaći Microsoft blogeri imaju auto-cenzuru. Ta cenzura im nalaže da svi postovi na njihovim blogovima moraju imati vezu s Microsoftom, Microsoft i njegovi proizvodi se ne smiju pominjati u negativnom ili kritičnom kontekstu. Konkurencija se smije pominjati u pozitivnom kontekstu samo ukoliko surađuje s Microsoftom. U svakoj drugoj prilici se može opaliti po njima. I onda Ratko meni nešto govori o crno-bijeloj intonaciji?! rofl

- 09:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #