Ratni Čekić

srijeda, 03.03.2010.

setsuna abdul khalim-merc ,nesto o liku

Moje je ime setsuna abdul akim. Dolazim iz daleke zemlje Zemlje pune krvi.. zemlje u kojoj se krv proljeva zbog tako sitnih razloga i toliko cesto biva prolivena ..vrane imaju za jest ovih dana puno...one nikada ne gube
rekoh ime mojih oćeva je abdul , nekoc davno imao sam oca , majku , dvoje braće i sestru..
kao djećak upznao sam vojnika,fanatika Ali Meduhrida zasuo je mene i moju braću prićama..
slušali smo danima priće kako je divno boriti se za boga... kako je smrt divna jer u raju ce nas mnogo djevica ceka..slava za sve vjekove.. svaki dan smo trenirali s njim borbe s tradicionalnim bodežom.. bio je blizu boga u nasim ocima.. jedne noci nam je rekao "da bi poslali pravi ratnici našeg boga morate se svih slabosti oslobodit , hodite i ubijte svoje majke i oceve, sestre". I mi smo otisli...braća i ja smo se tiho ušetali u kuću... pustili da naši bodeži rade... iste noći smo otišli svi s njim.. nas tridesetoro.. ratnici boga(bar smo tako mislili)..njegove prljave ruke i bodeži...njegova volja na zemlji. Ušli smo u tuđu zemlju s turbanima na glavama.. nitko nije ni posumljao da smo nositelji smrti uz naša nevina lica.. jedne noći upali smo u zamku, naime glasine su pošle daleko.netko je valjda pobjegao nasim krvnim oštricama... Ali je prvi pobjegao kada je vidio što nas je zdesilo.. jedini smo ja i brat nekako preživjeli..lutali smo danima pustinjom sve dok nam sunce i žeđ nije pomutila mozgove pa smo se pobili... nitko nije pobjediotoga dana....posvađani otišli smo svatko na svoju stranu. Nakon toga lutao sam godinama, preko velikih planina, vidio snjegove, ledom okovane planine,pustoši. Godinama sam živio sam.. dok jednom nisam vido kako su nekakovu karavanu napali goblini, zelena i zlobna stvorenja .. sletio sam se na njih sumrtio nekoliko ... bjeli čovjek iz karavane mi je zahvalio, dao hrane, ponudio mi mjesto u karavani, mjesto plaćenika. Prihvatio sam , zanimalo me kako izgleda ovaj novi svijet. Karavana je vodila kroz mnoge krajeve.. od glavnog ratnika sam naucio još o borbi s maćem. Olaknulo mi je sto tu se ne bore brat protiv brata već protiv lopova i zlih stvorenja...mnogo godinaje prošlo od kad sam vidio brata. Nadam se da je živ, dali gleda isti mjesec kao ja noćima, dali diše isti zrak?boga nema na ovom velikom kamenu.
Ovo je prljav i pokvaren svijet, manipuliran stvorenjima koji se hrane ratom i bjedom drugih.
Uklonit ću ovu distorziju našeg svijeta tako mi moje krvi..

03.03.2010. u 23:36 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2013 (2)
Studeni 2012 (1)
Travanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (12)
Veljača 2012 (9)
Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (1)
Prosinac 2010 (2)
Studeni 2010 (3)
Listopad 2010 (5)
Rujan 2010 (2)
Kolovoz 2010 (1)
Svibanj 2010 (2)
Travanj 2010 (6)
Ožujak 2010 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Mnogo je stoljeća prošlo od osnitka Carstva, no sjena kaosa još uvijek leži na njemu. Svijet ljudi je na samrti, hoće li se uzdići ili propasti... Ovo je prića o sudbini mladih osoba koje sanjaju da postanu nešto više, da pronađu sebe i svoju sudbinu...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr