Psycho fashion

petak, 29.10.2010.

Neke nove cipele

Jeste li kupili nove cipele ove sezone? Ili bi bolje pitanje bilo koliko? :-) Šalu na stranu, teško da ste kupili i jedne, kakva nam je situacija u državi, a kamoli hrpetine kako nas žene vole prikazivati. Dosadašnjih sezona u biti nije bilo previše razmišljanja - balerinke i ubojite platforme su nas okupirale, no ova jesen najavljuje zaokret. Iako teško mogu zamisliti da će išta potisnuti obožavane balerinke, počele su se pojavljivati i neke nove cipele. Muške, koje već neko vrijeme pokušavaju naći put do naših srca (do mog su našle) i mokasinke. Jel se sjećate mokasinki? Do prije 6,7 godina bile su ih pune ulice, no onda su ih zamjenile balerike, no izgleda da spremaju svoj veliki come back. Namjerno sam se orijenitarala na ravne cipele jer u zadnje vrijeme jednostavno ne znam kako bih ja sama obavila sve po ovoj kiši, gužvi i strci u nekim gležnjačama otvorenih prstiju. Koliko god cijenim kreativnost, a to bi se moglo podvesti pod kreativno rješenje cipela, neke stvari su teško primjenjive u stvarnom životu. No, da se mi vratimo na ravne cipelice. Moj izbor su ove sezone crne, muške cipele uz koje mi trebaju još samo traperice i sako, a majice i košulje imjenjejm. Savršeno praktično, a moja poteba za stylish stvarčicama je zadovoljena. Mokasinke? O tome još moram promisliti.

Photobucket

Photobucket

- 22:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #