Psycho fashion

subota, 30.01.2010.

Zašto volimo Lady Gagu?

Photobucket

Kad sam vidjela prvi put spot Poker face pomislila sam da je to Christina Aguilera, ali sekundu nakon toga da ona nikad nije imala tako dobar spot i styling. Ppppoker face nas je počeo proganjati na svakom koraku, no, Lady Gaga je bila sve samo ne dosadna. I ostala je uzbudljiva, svježa, zvjezda koju smo jedva dočekali. Paparazzi je opsjedaju, ali ona je to predvidjela, pa je napisala hit o njima i prije nego što je itko od nas znao tko je Stefani Joanne Angelina Germanotta, zaradila novce i uživa u njihovoj pažnji iskorištavajući je za sebe, a ne kao neke zvjezde i zvjezdice koje kukukaju u svakom intervjuu o tome. U njoj se spojilo sve što je potrebno za uspjeh - ima umjetničku naobrazbu i talent, piše svoje pjesme, nije pretjerano zgodna, no sve joj savršeno stoji, ima užasno puno hrabrosti i stila, te je ponovno iskoristila Madonninu formulu za uspjeh - hitovi + modno eksperimentiranje + psihička stabilnost. Lady Gaga nije samo proizvod glazbene industrije kojom upravljaju kao marionetom, ali ipak uz sebe ima tim ljudi koji s njom rade. Ona okuplja Haus of Gaga, a tim se sastoji od dizajnera, stilista, producenata i koreografa. Uz taj tim suradnika, ona je okupila brojna ugledna i manje poznata imena dizajnera koji joj osmišljavaju outfite za nastupe. Surađuje s Matthewom Williamsom, Miuccijom Pradom, Alexanderom McQueenom i Damienom Hirstom. Ono što se meni viđa kod Lady Gage je to što je prigrlila sve najbolje od modne industrije i u stanju je to nositi i prikazati na perfektan način. Modna industrija može ponuditi jako puno, no rijetki su u stanju nositi prave proizvode kreativnosti i mašte, a pritom ne izgledati kao strašila. Time se opet vraćamo na pitanje stila. Za to je potrebno puno, hrabrosti, samopouzdanja, ali i smisla za humor. Jel se možete u ovome igdje zamisliti? :-))))))))))) A, opet, ona je uspjela, podigla prašinu i super izreklamirala novi single Bad Romance.

Photobucket

Da zbilja ima smisla za humor i da je i više nego dosljedna svom izričaju, pokazala je na prijemu kod engleske kraljice gdje se pojavila u crvenom lateksu.

Photobucket

Da zaključim, netko ovako fora, zanimljiv i provokativan zbilja je nedostajao i nadam se da će ostati što dulje. Za kraj, njezin spot koji mi je najbolji - Bad romance. pjeva

- 17:59 - Komentari (7) - Isprintaj - #

četvrtak, 28.01.2010.

Barbie moda

Photobucket

Jel' se sjećate ovih cipelica? Znam da se ja jako dobro sjećam. Moja najomiljenija igračka svih vremena, uvijek i zauvijek je bila barbika. Iako mi je roditelji čak do 4 godine nisu htjeli kupiti, što zbog visoke cijene, što zbog negativnog utjecaja, ona je pronašla put do mog srca i tamo ostala. Sad, kao odrasla teta psihologica svjesna sam svih loših utjecaja na razvoj malih ženskih mozgova - izaziva poremećaje sheme tijela, život joj se vrti oko Kena (kako nefeministički), napravljena je tako da i ne može obuti išta osim visokih potpetica, potiče konzumerizam jer jednostavno vabi za presvlačenjem u nove i nove krpice, itd. itd... Unatoč svemu ovome što racionalno znam, još uvijek se raspametim kad vidim bilo svoje barbike, bilo barbike u nekom dućanu. Neću nikada zaboraviti jednog malog preslatkog klijenta s prakse dok sam bila studentica koji je bio u istoj mjeri opsjednut tim stvorenjcima u krasnim haljinama. U tom času profesionalnost mi je rapidno počela opadati i htjela sam kikića odvući sebi doma. smijeh

Ovu moju opčinjenost su nekako naslutile i kapitalističke zvijerke. Tako se svako malo izbaci linija Barbie u dizanerskom ruhu. Dizajnera koji su obukli tu "savršenu" ženu ima napretek. A kako im i zamjeriti, pa sve joj savršeno stoji, nasmiješena je i kad se presvlači, tj. ne plače nad svojim salom u neonskoj kabini, nikada je ne bole noge zbog peta, a bogami nije još dobila ni vene zbog njih. Uvijek će biti onih vječnih djevojčica koje će htjeti uspomenu na sretne dane djetinjstva, a danas ne moraju žicati roditelje, već si je mogu kupiti same.

Na vama je odluka u kojem vam ruhu najbolje izgleda.

Comme des garcons
Photobucket

Karl Lagerfeld
Photobucket

U vjenčanici - prekrasna za svog Kena (ili možda njegovog najboljeg prijetelja). naughty
Photobucket

Naravno, ima i kolekciju cipela Christiana Louboutina.
Photobucket

Kako ljubav prema Barbie i kapitalizam nemaju granica, postoji i verzija u burki.
Photobucket

- 17:30 - Komentari (5) - Isprintaj - #

utorak, 26.01.2010.

Hello denim!

Photobucket

Iako su traperice uniforma današnjeg doba, dio odjevnih predmeta od trapera kao da je bio nestao. Jel se sjećate kad ste vidjeli neku stylish ženu u zadnjih nekoliko godina u traper košulji? Kao i traper košulje i traper suknje su neko vrijeme nestale sa scene. Naravno traper minice su uvijek nekako sveprisutne, bilo uz japanke ili tajce i uggsice, ali traper suknji nije bilo već neko vrijeme. No, postoje naznake da će se to promjeniti Na reviji D&G sve je vrvjelo od trapera, pa i od traper košulja. Revija je djelovala svježe, opuštajuće i kao podsjetnik na neke zabavne stvari kao što su Mickey Mouse i traper košulje. Čak je i total look od trapera izgledao zabavno i primjereno.
Na reviji Stelle McCartney su se pojavile traper suknje u vrlo zanimljivim kombinacijama. Prikazani model suknji mi je jako ličio na nešto što je moja mama davno nosila, no u kombinaciji sa čipkom, dubokim dekolteom i sakoom, ovaj običan odjevni predmet je započeo jedan uzbudljivi život. Kao što sam istaknula već puno puta, moda za mene znači kreativnost, ali i smjelost kombinacija i reinterpretiranje dobrih starih stvari. Tako, ako imate neku omiljenu stvar, a nekako mislite da nije in, samo pričekajte, doći će red i na nju. U novom i zabavnom ruhu.

Photobucket

- 21:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 22.01.2010.

Opuštena romantičarka ili urbana ratnica

Trend urbanih ratnica nekako je ušao na velika vrata s Balmainom. Ta, zadnjih sezona, vrlo trendi modna kuća diktira izgled it-djevojaka. Tako su Michael Jackson jakne, skinny jeans skupa sa sandalama sa zakovicama i smokey našminkanim očima postali nešto što je proglašeno kao look urbane ratnice. Kad sam to prvi put izrekla na glas moja sestra i dečko su se popišali od smijeha. "Jel ti to zbilja misliš?!" Da li je taj naziv opravdan ili urnebesan, nisam sigurna, ali taj izgled djeluje agresivno. Manekenke, a i neke nastradale pjevačice poput Rihanne poslale poruku svojim izgledom "don't mess with me". Osim ovoga, svako malo u modu uđu military kaputi i jakne. Takve jakne, majice, košulje, haljine-košulje, itd. su najavljene i za sljedeće proljeće i ljeto. I, tko bi rekao, opet Balmain ima vojničke elemente.

Photobucket

I nakon svih tih opasnih žena, zapitala sam se - ima li to smisla? Ovaj stil koji nam se pokušava prodati je i seksipilan i agresivan, no je li to poželjno? Nijedna seksualnost, ni muška ni ženska se ne bi se trebala vezati uz agresivnost. Ne jednom sam pročitala da nam odjeća pomaže da se suočimo s nekim situacijama i da nam može poboljšati raspoloženje. Donekle se s tim slažem. Postoji, naravno, utjecaj odjeće na naše raspoloženje, no ne mora značiti da će svaka odjeća proizvesti isti učinak kod svake osobe. Pošto se meni agresivnost u bilo kojem obliku gadi, ne vidim kako mi može pomoći agresivna, military odjeća u postizanju mojih ciljeva. Odjeća u kojoj se ja osjećam sigurno, dobro, samopuzdano, da, ona će mi pomoći u postizanju ciljeva, bilo na privatnom ili poslovnom planu, no military odjeća neće funkcionirati u mom slučaju.

Zato me je razveselio jedan potpuno drugačiji trend blagih, nježnih, pastelnih boja, s puno volana, mekih linija i mašnica. Tako nešto su predstavili Lanvin, Valentino i Stella McCarney. Odjeća u kojoj se izgleda ženstveno ne znači da nećemo uspjeti, pa i na poslovnom sastanku. Pogrešno je misliti da ćemo uspjeti odricanjem svoje nježnosti i ženstvenosti u muškom svijetu. Ne, nećemo, samo ćemo postati neki poluhibridi - agresivne ženke. Ako mene pitate, puno je bolja opcija asertivna žena koja se ne srami svoje ženstvenosti.

Photobucket

Za one koje bi hrjele nešto između, postoji nasreću, i zlatna sredina.

Photobucket

- 22:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 21.01.2010.

Dizajneri i velike firme

Velike dizajnerske kuće velik dio svog uspjeha zahvaljuju uspješnom brendiranju. Ljudi vole "markiranu" obuću i odjeću i oni koji su voljni platiti jako puno novca često ne kupuju te silne haljine, torbe i cipele jer su im prekrasne i misle da vrijede svaki uloženi cent zbog kvalitete. Ne, žele statusni simbol i pokazati koliko su bogati. Velik dio čari te odjeće i modnih dodataka da ih si ne može priuštiti svatko. I tu dolazi do problema za modnu industriju. Haute couture si može priuštiti jako mali broj ljudi u svijetu i koliko god oni to masno platili, ta vrsta mode nije isplativa sama po sebi. Ali je isplativa kao način građenja brenda. Obični smrtnici si neće moći priuštiti visoku modu, a bogami ni pret-a-porter ni da žive pet života, no moći će si priuštiti njihov parfem. Na njima velike dizajnerske kuće ubiru velik dio profita. Modni fanatici, a među njima sam i ja često modu vide kao vrstu umjetnosti, a ne način dobre zarade, ali to ona u srži jest. Nedavno se Ivana Omazić u intervjuu za Jutarnji pobunila da modom drmaju menadžeri pohlepni za što većim profitom koji obožavaju brendirane stvari prelijepljene logoima, a nije im važan istinski dobar dizajn i umjetnost. To je razočaravajuće, ali istinito. Moda se počesto radi zbog potrošača kao što je Kerum, a ne mene koja će sliniti i nikad si neće kupiti Chanel kostim. I tu dolazi do zgodne dosjetke nekog nadarenog menadžera. Udružimo veliko ime s velikim lancem i svi ćemo imati itekakve koristi! Mi ćemo imati mastan profit jer ako se ludo prodaje H&M odjeća, kako će se tek prodavati Lagerfeld za H&M? I, da otkrili su zlatnu koku.

Photobucket

Prvi koji se na ovo odvažio uz neku smješnu izliku o djevojci u genijalnom H&M kaputu i Chanel torbici je Karl Lagerfeld. Moram obuzdati svoj kriticizam i skeptičnost kod ove kolekcije. Bila je i više nego odlična. Zbilja sam imala dojam da je to nešto posebno. Njegova haljina za tu kolekciju mi je jedna od najljepših haljina koje sam vidjela. Moja amigita i ja smo je ugledale kad smo bile na adventu u Beču i zaljubile se. Nažalost, nismo imale dovoljno u studentskom budžetu unatoč njezinoj povoljnosti. Amiga se poslije i vratila po nju nakon nekog vremena, ali, eto, nije im bilo suđeno.

Photobucket

Poslije Lagerfelda, udružili su se s H&M-om Stella McCartney, Roberto Cavalli, avangardniji Viktor&Rolf i Comme des Garcons što je bilo dosta veliko iznenađenje, obožavani Jimmy Choo i pod zadnje Sonia Rykiel. I opet sam tu kolekciju vidjela na dan kad su je pustili u prodaju u Beču. Samo što su me ovaj put istjerali zbog zatvaranja i opet nisam ništa kupila. A bilo je lijepih kućnih ogrtača. wink
Osim H&M, suradnju su ostvarili i drugi, kao npr. Kate Moss za Topshop što mi je bilo teško razočarenje. Nije mi jasno zašto to i dalje prodaju. Nekvalitetne ružne krpe. Na slici su naravno i Kate i krpe opako fotošopirani.

Photobucket

Topshop je osim nje ostvario suradnju i s nizom "pravih" dizajnera od kojih bih izdvojila Christophera Kane.

Photobucket

Da ne bismo zaostajali za svijetom, nedavno je oblik slične suradnje zaživio i kod nas. Za Peko su napravili kolekcije Zigman, IK studio, Elfsi i koliko mi se čini neki Slovenci. I tu se može vidjeti da potencijalno dobra ideja i suradnja ne mora nužno završiti dobrim proizvdom. Cipele Ivice Klarića su dozlaboga dosadne s izuzetkom jednog modela balerinki, Zigmanove su cipele su prekrasne, pršte bojama i životom, dok za Elfse nemam što puno reći. Užasno i ne znam zašto misle da kupce treba podcijenjivati.

Photobucket

Photobucket

- 22:00 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 18.01.2010.

The dan & the haljina

Za većinu smrtnica postoje dva najvažnija dana za odabir haljine - maturalna večer i vjenčanje. Ne znam za vas, ali kad sam odabirala maturalnu haljinu bila sam uvjerena da mora biti jako glamurozna, prekrasna, savršena, itd, itd... Na kraju sam i imala takvu haljinu i bezveze maturalnu večer. Kako sam poslije znala reći - najbolji dio maturalne večer mi je bio moja haljina i ja u njoj jer sam se fantastično osjećala. I što je bilo poslije toga - eno, stoji u ormaru, Povremeno je izvadim, pogledam (jer više ne stanem u donji dio, prošli su dani od 48kg) i nekako mislim da sam potrošila previše novca i previše se uzrujala ni oko čega. To je bila samo jedna večer i to ne pretjerano zabavna i to je to.

Photobucket

A ova druga haljina? sretan Ne udajem se i mislim da ni neću skoro. Ali zbog mojih dragih bridezilla znam sve o mukama o pripremama vjenčanja i dakako, o odabiru haljine. Koliko sam shvatila sve krenu od iste polazišne točke. Nešto ću jednostavno, neću one krinoline, neću izgledati kao svadbena torta i sl. Zatim pregledate stotine slika na netu. (I ja s vama - za slučaj da se budem morala odlučiti i za sebe jednog dana.) Negdje usput saznate cijene. Katastrofa. Onda se naručite u salon i krenu probavanja. U ovom trenutku dolazi do ključnih spoznaja - osim što je ovo prokleto skupo i prokleto je teško. I očito ste neprincipijelna osoba jer se rastopite nad svim onim raskošnim haljinama i pada u vodu priča o jako jednostavnoj. Više krioline nisu isključene. A sirena kroj? Ne, ne možete hodati u tome. Doduše, baš vam lijepo stoji. Ako ste povele mamu, ona plače. Ako ste pozvale kumu ili prijateljicu ova škica haljine za sebe i smišlja kako će prodavačici uvaljati priču da se i ona udaje, pa da isproba koju. Probavate i probavate dok vas, kao i u slučaju vašeg budućeg odabranika, ne pukne grom i ta jedna postane THE haljina.

Unatoč tome što postoje razni tipovi vjenčanja i vjenčanica, različite mladenke i po ukusu i po stasu, nisam baš vidjela ružnu mladenku. Ne znam da li je to zbog toga kojekakvih sredstava za smirenje (osjećam se haj...), zato jer se mjesecima uređujete ili možda zbog olakšanja što su te silne pripreme i živciranja iza vas ili zbog činjenice da će vas i red Bogom i narodom učiniti poštenom ženom ili mislite na sve one novce koje ćete dobiti (money, money, money...). Ok, sad već dr. Evil progovara iz mene. Mladenke bi trebale zračiti jer su sretne što vole i što su voljene. U strci i živciranju oko svih priprema, ovo nemojte zaboraviti. Udajemo se zbog ljubavi i samo je to na kraju bitno.

- 20:19 - Komentari (4) - Isprintaj - #

utorak, 12.01.2010.

Kućni stil

Photobucket

Što nosite za po doma? Imate li svileni ogrtač? Ili staru trenerku iz trećeg srednje koja ima onih pet mrlja koje se ne daju oprati? Na razmišljanje o važnosti kućne odjeće potakao me moj dragi još davno, na početku naše veze. Nešto sam ga maltretirala kako mi stoji ovo, a kako one traperice, a kako ona suknja, a njegov odogovor je bio super, naravno. No, nadovezao se i rekao da ne zna zašto ja time razbijam glavu i da mi u biti najgore stoji trenerka koju nosim svaki dan po kući. Ispočetka sam bila u šoku. Pa, kako, moja najdraža trenirčica, pa imam je sto godina, što joj fali... Bio je u pravu, naravno. I onda sam se zapitala da kako to da najgore krpe nosim po kući jer kao nije važno, kod kuće sam, a u biti mi je jedino zapravo stalo do toga što ON misli i kako njemu izgledam, ne nekom slučajnom prolazniku u tramvaju. Valjda bi se oko svog izgleda trebala onda truditi i doma, a ne naprestano voljenu osobu izlagati najgorim izdanjima. Naravno, nisam baš poslušala Žužin savjet i ne hodam po kući u štiklama, nisam od onih žena koje muževi nikad nisu vidjeli nenašminkanu, ali pazim da ne navučem sintetičku trenerku mrkva kroja i domestos majicu tri broja preveliku.
Na ovaj post su me potaknuo poklon koji sam dobila za Božić, a to je prekrasan kućni ogrtač od svog dragog i stvarno je savršen osjećaj u tako nečemu lijepome se prešetavati po doma. Ili pisati blog. yes
Kućni ogrtač ističe i Nina Garcia u svojoj knjizi Stotka nabrajajući predmete koje svaka žena sa stilom mora imati. Po njoj, kućni ograč bi trebao biti od svile, kašmira ili barem pamuka (nikako frotirni udebljat će deset kila). Za kraj, da je citiram: "Uvijek se divim ženama koje izledaju dobro u odjeći za opuštanje. Takva žena može izgubiti ključ svoje hotelske sobe i glamurozno odšetati u foaje... Rado bih vjerovala da sve mi možemo biti takva žena. A zbilja, treba nam samo dobar svileni ogrtač (i pidžama i papuče). Zar je to uistinu tako teško?"

- 23:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 08.01.2010.

Hoće li klompe zamijeniti crocsice?

Photobucket

Nedavno sam napisala post o trendovima prethodnog desetljeća i većina nas se složila da su crocsice bile svakako jedan od gorih trendova. Nemojte me krivo shvatiti, nije da sam protiv njihovog nošenja, tko želi neka izvoli, svakako ne bih htjela postati nekakva vrsta modno parazitastog kritičara. Više me zanima analiziranje mode, a ne kritiziranje individualnog načina odijevanja (i obuvanja). Nakon tih kritika na račun crocsica, vidjela sam slike s Chanelove revije za proljeće/ljeto 2010 koje su me podsjetile na kritike na blogu. Na revijama su nosile klompe! Koliko se u biti crocsice razlikuju od klompi? Po meni, ne po mnogo čemu. Izgledaju vrlo glomazno, neženstvene su, nelegantne, podsjećaju na bolnicu (!), no, eto, nekako su našle put do Chanelove revije. Kako će to odrediti naš odnos prema klompama? Da pojednostavim, govorit ću u svoje ime. Crocsice nisam prvi put vidjela na reviji nekog dizanera kojeg cijenim nego na nekom punaškom njemačkom turistu za kojeg baš ne bi rekla da je oličenje stila. Ako Karl Lagelfeld kaže - to se nosi - hoću li ja kao praznoglava kokoš otići to kupiti i objasniti si to na način da je neobičan potez, ali eto, klompe su udobne, podjećaju me na djetinjstvo i zašto bi hopsala u japankama ili štiklama kad mogu u klompama. I to još na petu - ne obazirući se na to da ni mrtva ne bi obula klompe do pekare recimo prije pola godine. Utjecaju modnog diva kao što je Chanel nije se uspio oduprijeti ni Manolo Blahnik koji je autor ovih kreacija. "Možda sam umalo bankrotirao, ali nisam ih htio raditi. Radio sam ih sedamdesetih i to mi je bilo sasvim dovoljno. Nikad ih nisam volio!", rekao je Blahnik koji je ipak napravio ustupak trendu i slijedom Lagerfeldovih vizija naručio dvije vrste klompi za novu kolekciju.
"Kad dizajniram, volim raditi finiju cipelu, ali sviđaju mi se nove klompe i cipele bez potpetica. Sviđa mi se taj seljački look."
Hoće li se Lagerfeldova vizija primiti kao sveopći trend ovog ljeta (a koji već sad nose sestre Olsen), vidjet ćemo ovog ljeta. Zapitajte se, hoćemo li ovo nositi?Ja ne bih, ali baš me zanima hoću li promijeniti mišljenje do ljeta.

Photobucket

- 20:33 - Komentari (4) - Isprintaj - #

utorak, 05.01.2010.

Rasprodajeeee!

Dakle, kriza je i sve nas drma recesija. Državni proračun se smanjuje, pozivaju nas na štednju i stezanje remena jer nažalost, svatko od nas može ostati bez posla ovih dana. Svaki dan bez posla ostane veliki broj ljudi... Itd, itd. Sve ovo ja jako dobro znam kao i vi. No, uvijek mi počnu rasti zazubice kad vidim sniženja. Onda uđem u dućan samo malo da vidim kakvo je to sniženje i ugledam neku savršenu stvarčicu koja je snižena 50%. Kako je ne kupiti? Iako kod nas sniženja još uvijek nisu kao vani, možete dobro proći ako planirate, pratite cijene i imate sreće da to nije netko ugrabio prije vas. Sad samo ostaje pitanje na što potrošiti ovo malo novaca što imamo? Moja preporuka je kupiti neku klasičnu, kvalitetnu stvar koju ćete moći nositi duže vrijeme. Moja odluka je pala da to budu jahaće čizme. Zadnje sam kupila prije već 3 ili četiri godine i više sam nego zadovoljna sam s njima. Jahaće čizme su elegantne, praktične, ali i izazivaju oduševljenje kod mojih poznanica. Zanimljivo je da se u njima osjećam dosta moćno i samopouzdano što nam u ova vremena krize svakako može samo pomoći!

jahae <br />
izme

Svakako je dobro na sniženjima kupiti nešto što će se nositi i slijedeću sezonu. Odličnu preporuku po meni su dali stilisti u članku koji je objavio Jutarnji. Dakle, navode devet ključnih komada sezone pred nama, a odabrali su dio trendi stvari kao što su skulpturalne cipele ili majice s porukama koje se mogu pronaći sada na sniženjima, ali i dio klasičnih stvari, što mi se čini kao dobitna kombinacija.
Na vama je drage moje da odlučite na što ćete potrošiti novce. Jahaće čizme, fino donje rublje ili čarape u kojima ćete štedjeti novce.

- 17:32 - Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 02.01.2010.

Modni trendovi desetljeća

Potaknuta brojnim analizama pregleda knjiga, albuma, događaja desetljeća, palo mi je na pamet kako nisam dosad u našim medijima vidjela analizu modnih trendova desetljeća. Za mene su 2000-e iliti "nulte" bile desetljeće moje mladosti, išla sam u srednju i na faks za vrijeme njih i, naravno zanimala se za modu intenzivno ovih proteklih deset godina. Što ih je obilježilo? Što ću govoriti djeci "E, to se nosilo kad sam ja bila mlada?" Za čim sam ja žudjela i čemu ću se smijati za petnaestak godina i govoriti "Gdje mi je pamet bila da to navučem na sebe?" Dosad sam na svom blogu često spominjala neka prošla desetljeća koja sva imaju nešto po čemu su prepoznatljiva. Po čemu će biti prepoznatljve "nulte"? Kopanjem po časopisima, netu i mojoj memoriji došla sam do desetak, po meni, ključnih trendova. Ako sam nešto zaboravila, izostavila, vičite...

1. VISOKE POTPETICE, JAAKO VISOKE POTPETICE
Photobucket

Početkom desetljeća obožavale smo gledati Seks i grad, ljudi su se divili i(ili) isčuđavali nad Carrinim kombinacijama, a ona je ukazala na žensku ljubav prema cipelama. Tijekom desetljeća nekako je Manolo Blahnik prestao biti najomiljeniji dizajner cipela, a nastupila je opsjednutost seksi crvenim potplatima i Christianom Louboutinom, a pete su rasle i rasle. Deset centimetara više nije bilo dosta, uz pomoć platformi, pete su se narasle na 12, 15 centimetara.

2. BALERINKE
Photobucket

Jedan trend koji je meni, a mislim i većini ženskog roda vrlo, vrlo drag su bile balerinke. Udobne, prelijepe, u raznim bojama i s raznim uzorcima, nosile smo ih i uz traperice, haljinice, tajice, ma, štogod. Nadam se da ćemo se još dugo, dugo družiti.

3. UNIŠTENE TRAPERICE
Photobucket

Traperice su prošle teška vremena. Dizajneri su se valjda natjecali tko će više uništiti traperice - izbjeljene, poderane, prljave... Ovo je zahvatilo i ženske i muške traperice, tako da su oni koji su željeli kupiti "normalne" traperice bili na sto muka. Moje prve takve trendi traperice kupila sam negdje u trećem srednje i bila ludo ponosna. Dosta su podsjećale na nešto što bi bauštelci nosili, mama ih je stalno prala jer je bila uvjerena da su prljave (ali samo su tako izgledale), bile su mi malo velike, preplaćene, nisu mi najbolje stajale, na kraju su pukle jednog dana kad sam išla sjesti na stepenice ispred faksa i to posred guzice, ali obožavala sam ih.
Osim što su bile uništene, zadnjih godina taperice su se i jaaako suzile. Koliko su balerinke omiljene, toliko je skinny jeans vjerujem zadao puno muka. Neudobne su, zaustavljaju cirkulaciju, i rijetko kome dobro stoje (unatoč tome što ih svi nose).

4. TAJICE
Photobucket

Mnoge od nas su se zaklinjale da to neće nositi, smijale se vremenima kad su se nosile i onda odjednom, sve smo zaključile da su baš tajice nešto što nam nedostaje u ormaru. Ruku na srce, možda nisu modno remek djelo, ali su jako praktične i omogućuju mali milijun kombinacija. I dobro se drže već nekoliko godina kao trend.

5. VELIKE TORBE
Photobucket

Torbe su od "ručnih torbica" prerasle u putne torbe s obzirom na veličinu. U mom slučaju, to je značilo da u torbi nemam samo novčanik, mobitel, maramice, ključeve, kišobran, nego po potrebi i knjige za faks, laptop, stvari koje će mi trebati preko vikenda kad idem u NG, cipele, dva šala, troje naočale, obavezno dvoje rukavice... Trebam li i dalje nabrajati? Treba li mi torba u koju sve ovo stane?
U svijetu onih malo bogatijih od nas običnih smrtnika, zavladala je pomama za statusnim torbama kao što su Hermes Birkin bag i Chanel 2.55. Ovaj trend vrlo skupih torbica objašnjavao se kao investicija i nešto što će nositi i kćeri (možda i sinovi) dama koje ih sad kupuju. Hoće li?

6. VELIKE NAOČALE
Photobucket

Prekrivale su pola lica, nosili su ih svi, i žene i muškarci (više žene), modni uzor su bile naočale Jackie O., nosile su se u raznim bojama i oblicima, a kritičari su govorilli da izgledamo s njima kao muhe. Možda, ali su nam jako drage.

7. REMENI
Photobucket

Remenje se selilo po tijelu i variralo veličinu, ali je bilo stalno prisutno. Nosili su se debeli remeni na bokovima, uski oko struka i preko vestica, široki preko haljina, neki koji su nalikovali na korzete, itd. Izbor je bio zbilja velik i demokratičan. Moj omiljeni je crni široki kožni za struk koji sam kupila za 10 (slovima deset) kuna na Hreliću. Volimo se već dugo, osim što ponekad imam problema s disanjem kad ga previše stegnem, ne mogu baš puno jesti i piti s njim, ali who cares? Lijep je. :-))

8. HLAČE UGURANE U ČIZME
Photobucket

E, ovo je nešto za što ću se pitati što mi je trebalo i smijati se slikama. Nisam baš bila oduševljana tim kad je došlo u mdu, ali sam počela nositi. Štoviše, neki dan. Big mistake, ali nemojte nikome reći. ;-)

9. CROCSICE
Photobucket

Ovo ne razumijem. Zašto, o, zašto? I ne prihvaćam izgovor da su udobne.

10. TANGE NA VIDJELO
Photobucket

Što reći? Niti su te guzice bile lijepe da bi ih se gledalo, niti su te tange bile privlačne, niti je to bilo seksi. Samo degutantno i jeftino.

Ovo je bilo mojih deset trendova desetljeća. neke sam voljela i još uvijek ih volim, neke bih najradije zaboravila da su se dogodili, ali tako je sa svakom dekadom. I zadnje, ali ne i najmanje bitno, Kate Moss je, po mom mišljenju, modna ikona desetljeća. Kad se nekad budu analizirale modne "nulte", njezin lik i djelo će biti neizostavni.
Photobucket

- 16:03 - Komentari (15) - Isprintaj - #