Psycho fashion

nedjelja, 28.02.2010.

U trendu je... PROLJEĆE! :-))))))))

Nakon ove grozomorne zime i onog snijega koji je do prije par tjedana padao svaki dan, konačno je stiglo proljeće! Sve je krenulo nabolje od prošle nedjelje, i vremenu i mom privatnom životu. Iako mi se događaju neke jako pozitivne promjene, ipak su sresne, a i poslovni dio života mi je u hm, blagom kaosu. Da bi sve to preživjela jučer sam bila u šetnji centrom i nenadano otkrila jednu od najljepših terasa u Zagrebu! Koja uživancija! Kao što možete vidjeti iz priloženog, za vrijeme cijelog ručka sam guštala u suncu i pritom dobila najbolju psihoterapiju! cool Što se mene tiče, napunila sam (barem djelomično) baterije za izazove koji me čekaju slijedećih dana, a nadam se da ste i vi!Napajanje sunčevom energijom je jedan od većih trendova ovog stoljeća, nadam se da ga i vi slijedite! Meni je pomoglo, isprobajte (ako niste) pod hitno! smijeh

Photobucket

- 10:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #