Psycho fashion

četvrtak, 29.10.2009.

Power dressing

Već nekoliko sezona pojastučena ramena su se vratila na velika vrata. Trend predvodi Balmain, no kako mi se za sada čini, to se više odnosi na svjetske trendove jer moram priznati da nisam vidjela puno cura na zagrebačkim ulicama u sličnim sakoima. U novinama i na portalima ovakva ramena na cool sakoima predstavljaju kao spas u krizi. Navodno bi nam trebala pružiti samopouzdanje i ojačati nas da preživimo vremena koja su nas snašla. Slično inače modni novinari govore i za visoke pete. Obujte ih i odmah ćete se početi osjećati bolje, držanje će vam se promjeniti i sviđat ćete se sami sebi više. Ovakvo razmišljanje nije u potpunosti neopravdano jer iako nije utvrđena točna veza između ponašanja i osjećaja, smatra se da naše ponašanje i gestikulacija (primjerice rastezanje usana u osmijeh, uspravno držanje) mogu utjecati na poboljšavanje raspoloženja. Sama nisam probala nositi ovakav sako kao pomoć u poslovnim pregovorima i ne znam da li bi mi pomogao. Ako nemam tog samopouzdanja i vjere da mogu uspijeti, ne vjerujem da me ikakav sako može spasiti, čak i da mi sama Anna Wintour pošalje Balmainov blejzer, sako ili kako ga već želite nazvati. Što se tiče visokih peta, pomogle su mi na jedan vrlo važan dan. Obula sam ne baš udobne štikle s dosta visokom petom na obranu i cijelim putem do obrane sam više bila koncentrirana da ne padem u tramvaju i ne spotaknem se na ulici da nisam baš razmišljala o tremi. Meni poslužile kao dobar distraktor. Ako i vama upali, javite... mah

- 19:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #