Propaganda

četvrtak, 11.09.2008.

Zabluda uzvraća udarac

Pitam se čija li me propagandna djelatnost posljednjih godina uspjela uvjeriti da nisam dovoljno lijepa, da nisam dovoljno mlada, da ne zaslužujem biti sretna, da je ono najljepše u mojem životu odavno prošlo i da od života odsad pa nadalje imam očekivati isključivo krv, znoj i suze.
Pitam se koji je to precizno osmišljeni mehanizam pokrenuo generalno ispiranje mojeg mozga, izbacio sve lijepo, optimistično, drago i veselo te očistio prostor virusu koji se strelovito proširio i zahvatio svaki raspoloživi klaster mojeg hard diska. Kad je počelo to formatiranje diska??? Gdje su ljudi iz IT-a? Tko će mi spasiti stare podatke? Tko će mi vratiti sve one radosne pjesme, vedre slike i gomilu drugih podataka globalno nevažnih, ali meni toliko bitnih?
Zašto umjesto operativnog sustava Ljubav moj procesor danas pokreće Očaj?
Gdje je nestala hrabrost? Tko mi ju je ukrao? Tko je tipkao po mojoj tipkovnici dok me nije bilo?

- 13:35 - Komentari (1) - #

<< Arhiva >>

Studeni 2011 (2)
Lipanj 2011 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Veljača 2007 (1)
Prosinac 2005 (1)
Kolovoz 2005 (2)
Svibanj 2005 (5)
Travanj 2005 (3)
Ožujak 2005 (8)
Siječanj 2005 (3)
Prosinac 2004 (14)
Studeni 2004 (9)

O meni
Napola tu, napola tamo, u vječitoj potrazi za smislom i istinom. Mnogo pitanja, malo odgovora.
Propaganda
Propaganda je dio marketinga, te predstavlja oblik komunikacije kojom se prenosi informacija putem medija. Neki oblici propagande nas informiraju, nagovaraju ili zabavljaju, neki drugi su dosadni čak i uvrjedljivi. Ona prožima naše živote da bi privukla pažnju različite publike.

Pojedinci i organizacije primjenjuju je radi promicanja proizvoda, usluga, ideja, predodžbi, spornih pitanja, ljudi, i općenito svega što oglašivač želi objaviti i podupirati. Koristi se da bi organizacije potaknule potražnju, ublažili utjecaj konkurentske propagande, potaknuli prodajno osoblje da bude učinkovitije, povećali namjenu proizvoda, podsjetili i uvjerili kupce o proizvodu. Zbog toga što je jako fleksibilna, propaganda nudi mogućnost dosezanja ekstremno velike ciljane skupine ili usmjerena na mali precizno određen segment populacije.

(Wikipedia)
A. B. Šimić: Opomena
Čovječe pazi
da ne ideš malen
ispod zvijezda!
Pusti
da cijelog tebe prođe
blaga svjetlost zvijezda!
Da ni za čim ne žališ
kad se budeš zadnjim pogledima
rastajo od zvijezda!
Na svom koncu
mjesto u prah
prijeđi sav u zvijezde!