Propaganda

petak, 09.12.2005.

Povratak

Dugo me nije bilo. Imala sam puno posla, bavila sam se kojekakvim djelatnostima, glumila sam uzornu djelatnicu/ženu/majku/kućanicu/kćer i plivala niz struju. Zapostavljala sam svoj blogovski izričaj.
Danas sam pukla. Želim pisati ono što doista mislim. Želim se malo istresti nad ovom jadnom tipkovnicom. Želim izbaciti iz sebe ponešto.
Aktualna društevnopolitička situacija u biti me uopće ne zanima, činjenica je da će uvijek biti problema, uvijek će biti budala koje će biti gromoglasne i pametnih ljudi koji će šutjeti ili ih pak nitko neće htjeti slušati.
Ja sam zarobljena u svojem kafkijanskom poslovnom svijetu. Nudi mi se novi posao i ne znam što da radim, što da mislim. Toliko sam se navikla na besmisao svoje radne svakodnevice da se bojim izaći u pravi svijet gdje se radi i misli normalno. Bojim se ući u novi mladi tim normalnih ljudi koji grade novi prespektivan posao. Volim raditi, volim kad se moj rad vidi i kad ostvarujem rezultate, ali se bojim nesigurnosti i vjetrometine. Previše gladnih usta ovisi o mojoj plaći da bih se usudila riskirati, a s druge strane veća je vjerojatnost da ćemo svi zajedno bolje živjeti prihvatim li novi posao.
Što da radim, da prihvatim novi posao u mladom timu ili da ostanem u svojoj sigurnoj žabokrečini?
- 10:53 - Komentari (4) - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Studeni 2011 (2)
Lipanj 2011 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Veljača 2007 (1)
Prosinac 2005 (1)
Kolovoz 2005 (2)
Svibanj 2005 (5)
Travanj 2005 (3)
Ožujak 2005 (8)
Siječanj 2005 (3)
Prosinac 2004 (14)
Studeni 2004 (9)

O meni
Napola tu, napola tamo, u vječitoj potrazi za smislom i istinom. Mnogo pitanja, malo odgovora.
Propaganda
Propaganda je dio marketinga, te predstavlja oblik komunikacije kojom se prenosi informacija putem medija. Neki oblici propagande nas informiraju, nagovaraju ili zabavljaju, neki drugi su dosadni čak i uvrjedljivi. Ona prožima naše živote da bi privukla pažnju različite publike.

Pojedinci i organizacije primjenjuju je radi promicanja proizvoda, usluga, ideja, predodžbi, spornih pitanja, ljudi, i općenito svega što oglašivač želi objaviti i podupirati. Koristi se da bi organizacije potaknule potražnju, ublažili utjecaj konkurentske propagande, potaknuli prodajno osoblje da bude učinkovitije, povećali namjenu proizvoda, podsjetili i uvjerili kupce o proizvodu. Zbog toga što je jako fleksibilna, propaganda nudi mogućnost dosezanja ekstremno velike ciljane skupine ili usmjerena na mali precizno određen segment populacije.

(Wikipedia)
A. B. Šimić: Opomena
Čovječe pazi
da ne ideš malen
ispod zvijezda!
Pusti
da cijelog tebe prođe
blaga svjetlost zvijezda!
Da ni za čim ne žališ
kad se budeš zadnjim pogledima
rastajo od zvijezda!
Na svom koncu
mjesto u prah
prijeđi sav u zvijezde!