Propaganda

srijeda, 12.01.2005.

Predizborna klampanja


Oduševila me ova fotka danas.
- 16:35 - Komentari (4) - #

utorak, 11.01.2005.

Ti si mi u krvi

Maloprije sam, nakon 15 godina, na radiju čula Zdravka Čolića i pjesmu Ti si mi u krvi.
Najprije me Boombar raznježio svojim postom o didi, a već za par sekundi ovaj me prastari hit vratio u osnovnu školu, moj prvi sentiš, na kraju 8. razreda. Ne znaš tko se više tresao od treme, moj plesač iz osmog a ili ja (osmi be). Bože, kako čovjek brzo odraste! Mojoj je generaciji u odrastanju uvelike pridonio rat, možda bismo dulje bili djeca da oko nas nije bjesnio rat, a tko zna, možda i ne bismo. Tko zna... Nekad sam negdje pročitala da te ništa toliko ne čini starim kao sve veći broj prijatelja s one strane života. Iz mog ih je razreda već nekoliko u vječnim lovištima. Neki su poginuli u ratu, neki na cesti. Ja sam se sve do ovog trenutka osjećala jako mlado. A zapravo sam ostarila još davno, davno, dok još nisam pošteno ni odrasla...
- 16:41 - Komentari (3) - #

ponedjeljak, 10.01.2005.

Sretna nam nova godina!

Komp mi je riknuo od starosti na Novu godinu. Pokušavali smo ga reanimirati, ali neki su dijelovi bespovratno izgubljeni. Vrijeme je za novi, samo još ne znamo čime ga kupiti.
Pozdrav Boombaru, žao mi je što sam morala ovako dugo apstinirati od bloga :(

- 11:05 - Komentari (0) - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Studeni 2011 (2)
Lipanj 2011 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Veljača 2007 (1)
Prosinac 2005 (1)
Kolovoz 2005 (2)
Svibanj 2005 (5)
Travanj 2005 (3)
Ožujak 2005 (8)
Siječanj 2005 (3)
Prosinac 2004 (14)
Studeni 2004 (9)

O meni
Napola tu, napola tamo, u vječitoj potrazi za smislom i istinom. Mnogo pitanja, malo odgovora.
Propaganda
Propaganda je dio marketinga, te predstavlja oblik komunikacije kojom se prenosi informacija putem medija. Neki oblici propagande nas informiraju, nagovaraju ili zabavljaju, neki drugi su dosadni čak i uvrjedljivi. Ona prožima naše živote da bi privukla pažnju različite publike.

Pojedinci i organizacije primjenjuju je radi promicanja proizvoda, usluga, ideja, predodžbi, spornih pitanja, ljudi, i općenito svega što oglašivač želi objaviti i podupirati. Koristi se da bi organizacije potaknule potražnju, ublažili utjecaj konkurentske propagande, potaknuli prodajno osoblje da bude učinkovitije, povećali namjenu proizvoda, podsjetili i uvjerili kupce o proizvodu. Zbog toga što je jako fleksibilna, propaganda nudi mogućnost dosezanja ekstremno velike ciljane skupine ili usmjerena na mali precizno određen segment populacije.

(Wikipedia)
A. B. Šimić: Opomena
Čovječe pazi
da ne ideš malen
ispod zvijezda!
Pusti
da cijelog tebe prođe
blaga svjetlost zvijezda!
Da ni za čim ne žališ
kad se budeš zadnjim pogledima
rastajo od zvijezda!
Na svom koncu
mjesto u prah
prijeđi sav u zvijezde!