Propaganda

subota, 16.08.2008.

Iz nemira u mir


Ovo je jedna druga ja. Ja koja je prošla scile i haribde, borila se u gladijatorskoj areni i uspjela iz nje izaći živa, plazeć doduše, ali živa, ja koja se nagledala svega ružnog, isplakala jezera suza, zamalo se utopila u njima, do pasa već pa zamalo do vrata bila uronjena u svijet mrtvih i isplivala skoro pa do gležnja.
Isprva se povratak činio nemogućim.
On i dalje to jest jer to nije povratak, ne može se čovjek nakon svega toga osjetiti povraćenim i istim kao prije.
Može se eventualno pokušati prisjetiti kako je to bilo biti. Biti neopterećen zazbilj, a opterećen mislima i nekim crnim slutnjama koje su se doista imale ispuniti iako se čovjek tome nikada ne nada pa makar noć prije sanjao da se utapa u prljavoj vodi.
Dakle druga ja stupila je na scenu.
Nakon svega zna da ima puno toga za ispripovijedati, ali nije sigurna ima li to smisla.
- 23:13 - Komentari (1) - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Studeni 2011 (2)
Lipanj 2011 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Veljača 2007 (1)
Prosinac 2005 (1)
Kolovoz 2005 (2)
Svibanj 2005 (5)
Travanj 2005 (3)
Ožujak 2005 (8)
Siječanj 2005 (3)
Prosinac 2004 (14)
Studeni 2004 (9)

O meni
Napola tu, napola tamo, u vječitoj potrazi za smislom i istinom. Mnogo pitanja, malo odgovora.
Propaganda
Propaganda je dio marketinga, te predstavlja oblik komunikacije kojom se prenosi informacija putem medija. Neki oblici propagande nas informiraju, nagovaraju ili zabavljaju, neki drugi su dosadni čak i uvrjedljivi. Ona prožima naše živote da bi privukla pažnju različite publike.

Pojedinci i organizacije primjenjuju je radi promicanja proizvoda, usluga, ideja, predodžbi, spornih pitanja, ljudi, i općenito svega što oglašivač želi objaviti i podupirati. Koristi se da bi organizacije potaknule potražnju, ublažili utjecaj konkurentske propagande, potaknuli prodajno osoblje da bude učinkovitije, povećali namjenu proizvoda, podsjetili i uvjerili kupce o proizvodu. Zbog toga što je jako fleksibilna, propaganda nudi mogućnost dosezanja ekstremno velike ciljane skupine ili usmjerena na mali precizno određen segment populacije.

(Wikipedia)
A. B. Šimić: Opomena
Čovječe pazi
da ne ideš malen
ispod zvijezda!
Pusti
da cijelog tebe prođe
blaga svjetlost zvijezda!
Da ni za čim ne žališ
kad se budeš zadnjim pogledima
rastajo od zvijezda!
Na svom koncu
mjesto u prah
prijeđi sav u zvijezde!