Propaganda

utorak, 15.03.2005.

Bez naslova

Čekali smo to proljeće, čekali, čekali, čekali i čekali. I sad nam je došlo. I što sad? Ništa.
Jutros me uhvatila kihavica, bliži se sezona alergijske hunjavice, ludilo.
Razmišljam o pokretanju vlastitog biznisa. Imam par ideja, al' nemam love. Nemam baš ni hrabrosti. Eh, da mi je bar pola one hrabrosti koju sam imala sa 16, 17 ili 20 godina! Ne bih razmišljala ni sekunde, nego ravno grlom u jagode, pa kud puklo da puklo. Nu, što sam starija sve se više bojim ružnih scenarija koje sa sobom možebitno donose radikalne promjene, da nešto ne krene po zlu, da ovo, da ono... Baš je to bezveze. A znam da mi je tako i tako svejedno, znam da se loši scenariji mogu dogoditi i bez mojih akcija i intervencija. Ali nekako me strah izazivati sudbinu. Pa ću zato eto i dalje tu cendrati po webu da mi je teško, da imam malu plaću (ali redovitu, bogu fala), da si ne mogu ništa priuštiti, da kržljam tu za ovim stolom svaki dan najmanje osam i pol sati, ali ću za kompenzaciju bar moći sama sebi reći da mi je netko drugi kriv.
Jadno.
Mislim da se ona hrabra, ambiciozna i neustrašiva šesnaestogodišnjakinja sad crveni od srama u nekom paralelnom svemiru.
- 15:24 - Komentari (2) - #

<< Arhiva >>

Studeni 2011 (2)
Lipanj 2011 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Veljača 2007 (1)
Prosinac 2005 (1)
Kolovoz 2005 (2)
Svibanj 2005 (5)
Travanj 2005 (3)
Ožujak 2005 (8)
Siječanj 2005 (3)
Prosinac 2004 (14)
Studeni 2004 (9)

O meni
Napola tu, napola tamo, u vječitoj potrazi za smislom i istinom. Mnogo pitanja, malo odgovora.
Propaganda
Propaganda je dio marketinga, te predstavlja oblik komunikacije kojom se prenosi informacija putem medija. Neki oblici propagande nas informiraju, nagovaraju ili zabavljaju, neki drugi su dosadni čak i uvrjedljivi. Ona prožima naše živote da bi privukla pažnju različite publike.

Pojedinci i organizacije primjenjuju je radi promicanja proizvoda, usluga, ideja, predodžbi, spornih pitanja, ljudi, i općenito svega što oglašivač želi objaviti i podupirati. Koristi se da bi organizacije potaknule potražnju, ublažili utjecaj konkurentske propagande, potaknuli prodajno osoblje da bude učinkovitije, povećali namjenu proizvoda, podsjetili i uvjerili kupce o proizvodu. Zbog toga što je jako fleksibilna, propaganda nudi mogućnost dosezanja ekstremno velike ciljane skupine ili usmjerena na mali precizno određen segment populacije.

(Wikipedia)
A. B. Šimić: Opomena
Čovječe pazi
da ne ideš malen
ispod zvijezda!
Pusti
da cijelog tebe prođe
blaga svjetlost zvijezda!
Da ni za čim ne žališ
kad se budeš zadnjim pogledima
rastajo od zvijezda!
Na svom koncu
mjesto u prah
prijeđi sav u zvijezde!