Propaganda

petak, 17.12.2004.

Ketering

Ketering, ta divna hrvatska riječ. Naročito je aktualna sad u prosincu kad svatko tko iole drži do sebe organizira domjenak-dva-tri.
Mama od jedne djevojčice koja ide s mojim djetetom u vrtić radi u keteringu. Plaća joj je 2000 kuna, a radno vrijeme nema. Radi 'po potrebi', što znači da, ako treba, ostaje i 12 sati.
Maloprije sam prošla pokraj HNK (išla sam u banku obaviti uobičajenu mjesečnu transakciju - najprije na bankomatu dignem lovu s kreditne kartice, pa odem u banku i uplatim na tekući da izađem iz nedozvoljenog minusa), i vidjela crne i tamnoplave makine (Mercedes, Opel...) parkirane tamo blizu mjesta na kojem je onaj glasoviti tip pogazio maćuhice (sjećate se, zar ne?). Bočno od HNK nekoliko vozila keteringa. "Opa, domjenak je u toku", pomislim ja. Ispred Zdenca života iz grmlja izlijeće prosjak, starac koji inače prosi ispred Kavkaza. Nemam mu što dati, sve sam uplatila na račun, ostalo mi je za Zvečevo čokoladicu na akciji i već sam pola pojela. Na brzinu razmišljam bih li mu dala malo čokolade, a opet si mislim možda bi se čovjek uvrijedio, pa prolazim pokraj njega i ne dajem mu ništa.
Sad me malo grize savjest, ali ostaje mi nada da će mu dečki iz keteringa dati nešto ostanjaka.

- 14:10 - Komentari (0) - #

<< Arhiva >>

Studeni 2011 (2)
Lipanj 2011 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Veljača 2007 (1)
Prosinac 2005 (1)
Kolovoz 2005 (2)
Svibanj 2005 (5)
Travanj 2005 (3)
Ožujak 2005 (8)
Siječanj 2005 (3)
Prosinac 2004 (14)
Studeni 2004 (9)

O meni
Napola tu, napola tamo, u vječitoj potrazi za smislom i istinom. Mnogo pitanja, malo odgovora.
Propaganda
Propaganda je dio marketinga, te predstavlja oblik komunikacije kojom se prenosi informacija putem medija. Neki oblici propagande nas informiraju, nagovaraju ili zabavljaju, neki drugi su dosadni čak i uvrjedljivi. Ona prožima naše živote da bi privukla pažnju različite publike.

Pojedinci i organizacije primjenjuju je radi promicanja proizvoda, usluga, ideja, predodžbi, spornih pitanja, ljudi, i općenito svega što oglašivač želi objaviti i podupirati. Koristi se da bi organizacije potaknule potražnju, ublažili utjecaj konkurentske propagande, potaknuli prodajno osoblje da bude učinkovitije, povećali namjenu proizvoda, podsjetili i uvjerili kupce o proizvodu. Zbog toga što je jako fleksibilna, propaganda nudi mogućnost dosezanja ekstremno velike ciljane skupine ili usmjerena na mali precizno određen segment populacije.

(Wikipedia)
A. B. Šimić: Opomena
Čovječe pazi
da ne ideš malen
ispod zvijezda!
Pusti
da cijelog tebe prođe
blaga svjetlost zvijezda!
Da ni za čim ne žališ
kad se budeš zadnjim pogledima
rastajo od zvijezda!
Na svom koncu
mjesto u prah
prijeđi sav u zvijezde!