Propaganda

utorak, 14.12.2004.

Office party

Na poslu smo imali predbožićni domjenak. Upucavao mi se tip od svojih 6 banki. Hvalio se na sva usta, unosio mi se u facu (bljak, to mrzim pa da je i sam Apolon!), pravio se frajer. A ja sam gledala kako ću šmugnut i razmišljala o tome kako mi je sve to glupo i kako bih radije bila doma. Morala sam biti na domjenku po sili dužnosti. OK, bilo je jela i pića, bilo je i veselih dobro raspoloženih ljudi, ali meni je bilo bezveze.
Kad se samo sjetim koliko me puta starci nisu pustili navečer van, a meni se išlo i bila sam nesretna kao da će se cijeli svijet srušiti što sam ostala doma. Da mi je netko rekao da ću jednog dana željeti biti doma radije nego vani, ne bih mu vjerovala. A eto i to se dogodilo. Čovjek se mijenja do neprepoznatljivosti. Sva sreća!
Kad sam se napokon uspjela iskobeljati s domjenka i doći doma, djeca su već spavala. Podragala sam ih po anđeoskim glavicama i poljubila ih. Došlo mi je da zaplačem od sreće.
- 10:42 - Komentari (4) - #

<< Arhiva >>

Studeni 2011 (2)
Lipanj 2011 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Veljača 2007 (1)
Prosinac 2005 (1)
Kolovoz 2005 (2)
Svibanj 2005 (5)
Travanj 2005 (3)
Ožujak 2005 (8)
Siječanj 2005 (3)
Prosinac 2004 (14)
Studeni 2004 (9)

O meni
Napola tu, napola tamo, u vječitoj potrazi za smislom i istinom. Mnogo pitanja, malo odgovora.
Propaganda
Propaganda je dio marketinga, te predstavlja oblik komunikacije kojom se prenosi informacija putem medija. Neki oblici propagande nas informiraju, nagovaraju ili zabavljaju, neki drugi su dosadni čak i uvrjedljivi. Ona prožima naše živote da bi privukla pažnju različite publike.

Pojedinci i organizacije primjenjuju je radi promicanja proizvoda, usluga, ideja, predodžbi, spornih pitanja, ljudi, i općenito svega što oglašivač želi objaviti i podupirati. Koristi se da bi organizacije potaknule potražnju, ublažili utjecaj konkurentske propagande, potaknuli prodajno osoblje da bude učinkovitije, povećali namjenu proizvoda, podsjetili i uvjerili kupce o proizvodu. Zbog toga što je jako fleksibilna, propaganda nudi mogućnost dosezanja ekstremno velike ciljane skupine ili usmjerena na mali precizno određen segment populacije.

(Wikipedia)
A. B. Šimić: Opomena
Čovječe pazi
da ne ideš malen
ispod zvijezda!
Pusti
da cijelog tebe prođe
blaga svjetlost zvijezda!
Da ni za čim ne žališ
kad se budeš zadnjim pogledima
rastajo od zvijezda!
Na svom koncu
mjesto u prah
prijeđi sav u zvijezde!