penis odlucuje

četvrtak , 05.05.2016.

Da nastavim o muskoj inteligenciji. Pisem s mobitela, pa cu biti kratka. Dakle, u subotu su mi ukrali mobitel dok sam haracila po ovom jednon klubu, pa sam prisiljena koristiti fejsbuk, koji ne podnosim. Tamo mi je bivsi, popizdim ako vidim da mu je bilo tko sumnjiv lajkao nesto, i opcenito pizdim na sve, cak i kad ovaj jedan sto ga znam objavi sliku sebe i onog gabora od cure mu, koja ga je toliko obrlatila da ovaj debil misli da je uvatija nesto pametno. Ne mogu ja to, podivljam previse olako. I sto. Dodjem ja tako na fejsbuk, tamo objavim ljudima sto se desilo, javim nekima da mi posalju brojeve, i usput prominim profilnu sliku. Naime, sad nedavno u selu mi bilo dosadno i frendica me nasminka, nakaci mi umjetne trepavice, napravi conturing, poveca usne malo, i stojim ja tako u selendri, utorak navecer je bio, i okidam selfije jer na tom mom otoku nemas di otic pokazat kako si lijep. Mozes jedino romanticno piti i navatavat se po uvalama, sto mora da je bas vrh kad imas super frajera. I tako, otkako sam stavila tu sliku, primam 4-5 frend rikvestova dnevno. Od muskaraca. Kad sam imala sliku s motikom, nitko mi nije htio biti fejsbuk frend. Medjutim cim sam isprcila podebljana usta i seksi razbaruseno prebacila kosu na stranu, eto ih. Mene samo zanima sto njima to tocno predstavlja za njihov ego. Dodajes me jer mislis da sam vau, a za sebe mislis... sto? Da si isto tako vau? Ne razumin. Jasno mi je samo da vam je penis taj koji odlucuje kome poslati zahtjev za prijateljstvo. Hvala.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.