online

nulla dies sine XVL lineae




01.02.2007., četvrtak

Sud je jedini lijek za podivljale špijune


Prije svega, hvala na podršci Nemanji, Franzu Bureku, zenujedneruke...

Ne bojim se špijunskih podvala (@križ, zahvali Tureku u moje ime što me, ako me krstio "Punišom") jer sam, još jednom ponavljam, tužio državu zbog špijunskog maltetiranja, pobrojao bivše i sadašnje žbirove koje sumnjičim da su mi kršili ljudska prava, te dokumentirao i svjedocima osnažio optužbe (iscrpnije o tužbi na linku Mladen Bajic)

Franjo Turek može biti zabrinut što me imao razloga proganjati zbog mojih spoznaja o njegovoj ulozi operativca SZUP-a u Gospiću 1991. U svezi s tim jedan je svjedok na suđenju Rijeci iskazao da je Turek bio u ekipi Tihomira i Ivice Oreškovića koji su svjedoka kao Hrvata i HDZ-ovca pritvorili i mučili u Gospiću. O toj Turekovoj mračnoj priči može posvjedočiti i Josip Manolić, koji će 12. 02. o.g. doći svjedočiti kod sutkinje Tanje Hučere na Općinski sud. Vjerojatno iz straha od tog svjedočenja optužbe na moj račun da sam Manolićev novinar i da sam drukao Levara. Uostalom, poznato je da se ja ustrajno zalažem da se otkriju Levarove ubojice, organizatori atentata, pomagači, nalogodavci i oni koji su opstruirali i opstruiraju istragu. Poznato mi je od jednog svjedoka kojem je gospićki državni odvjetnik Pavo Rukavina omogučio neovlašteni uvid u spis o predistražnim radnjama vezano za ubojstvo Milana Levara da Tomislav Karamarko, Željko Bagić i Franjo Turek imaju razloga strepiti i zbog sadržaja spomenutog spisa. Mladen Bajić i Dragan Novosel, koji za sada uspješno pomažu Pavi Rukavini u opstruiranju istrage, ne mogu to do vijeka činiti. Pomaknuo se i zastarni rok. Svjedoci i dokazi neće se stiči uništiti, a jednog će dana optužnice biti podignute. Ako ništa drugo, radovat će me da će dosadašnji opstruktivci tada biti razvlašteni.

A svjedokinja koja povezuje Tomislava Karamarka, Vladimira Fabera, Franju Tureka, Željka Bagića, Antu Gotovinu, Krešimira Krsnika, Vladimira Milankovića, Martina Katičića, Miroslava Šeparovića, Antu Gotovinu, Hrvoja Petrača, Čedu Prodanovića, Celestina Sardelića i Mladena Bajića biti će na ročištu kod sutkinje Hučere upitana zovu li je prijatelji zbog pobrojanih društvenih veza "Anakonda".

E pa, vidjet ćemo hoće li joj se itko usuditi dati imnutitet od svjedočenja kao što ste ga svojedobno dali svjedoku Levarova ubojstva M.M-u, koji se nedavno kod Jože Manolića raspitivao da li bi mu ovaj mogao srediti preko Milana Bandića problem s bespravno useljenim stanom.

Zašto Miro Laco kojeg je Milan Bandić zaposlio kao savjetnika za branitelje ne riješi problem M.M.-u već sirotog Heroja Čanka šaljete kod Manolića! Je li to nastavak dokazivanja optužbi da Joža Manolić stoji iza ubojstva Milana Levara? Lijepo se to uklapa u priču da sam ja suradnik Jože Manolića i da sam cinkario Levara. Pa što onda ne podnesete kaznenu prijavu potiv mene i Manolića. U spisu o Levarovom atentatu stoje podaci o osobi koja je cinkala Levara i svima onima koji su pružili zaštitu Levarovom judi. U taj spis dajte iskaz čim prije, ionako će vas zvati za svjedoke.

Nastavno na gornje, posebna zahvala Kreši Bilanu za komentar:

Za aleluju. Zeljko je iznio mnogo stvari na svom blogu koje bi se trebale sudski goniti po sluzbenoj duznosti ( a ako Zeljko ne govori istinu, onda bi se njega trebalo tuziti bar zbog klevete.) Medjutim nista se ne poduzima. To Zeljkovim informacijama daje tezinu. Aleluja, ako pokusavas ovo svesti na 'moja rijec protiv tvoje', onda su tvoji daljnji komentari bespotrebni. Usput, Zeljko se potpisuje punim imenom i prezimenom, tako da je ispod casti ostaviti anoniman komentar.

(Kreso Bilan 30.01.2007. 22:25)


A besramno uvlačenje mene u priču o cinkanju Đurđe Adlešić, o kojoj je čitava država brujala ono što su objavili Željko Rogošić u Pukijevu Nacionalu i Neven Baraković na Index-u, moguće da ima veze sa činjenicom da je svjedokinja u procesu protiv špijuna Andrea Latinović postala glasnogovornica Đurđe Adlešić. Prema navodima iz moje tužbe njoj je Tomislav Karamarko govorio pet sati za i poslije ručka, loše o meni.

Nisam baš ni u ljubavi s novopromoviranim Đurđinim HSLS-ovcem zaduženim za branitelje Željkom Sačićem čiju sam ulogu u nepružanju, od Haaga zatražene, a od Matešine Vlade odobrene, policijske zaštite za Milana Levara višekratno propitivao. Spominjao sam i da je Zdenku Ropcu umjesto fizičke zaštite isti taj Željko Sačić kao pomoćnik ministra policije nudio zapošljavanje djece na trošak države ako odustane od svjedočenja o ratnim zločinima u Lici. Nekoliko puta sam objavio da se Sačića spominje u bilješci djelatnika krim-policije Stipe Novakovića koji je u razgovoru s Ivicom Rožićem Rokom doznao da Željko Sačić ima spoznaje da je ministar obrane Gojko Šušak osobno u Gospiću pred Medački džep naredio etničko čišćenje Srba.

Pa sad žbiri, slobodno možete reći sam cinkario i Sačića. Jesam, ako se cinkarenjem smatra novinarskim objavljivanjem svih spoznaja o kaznenim djelima. To je moj posao istraživačkog novinara. A koji je vaš? Da sudjelujete u kaznenim djelima, da ih organizirate i prikrivate tako što ćete ocrnjivati sve koji ne odobravaju ono što ste radili ili još uvijek radite?!

P.S. @Franz Burek, još jedan tnx za podsjećanje na Turekovu ulogu u nalozima za špijuniranje po Bjelovaru koje je pokušao uvaliti Robertu Teodoru Šepaku.


- 12:40 - Komentari (13) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Siječanj 2012 (1)
Svibanj 2010 (1)
Svibanj 2008 (16)
Travanj 2008 (19)
Ožujak 2008 (11)
Veljača 2008 (22)
Siječanj 2008 (22)
Prosinac 2007 (15)
Studeni 2007 (16)
Listopad 2007 (19)
Rujan 2007 (14)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (14)
Lipanj 2007 (24)
Svibanj 2007 (17)
Travanj 2007 (33)
Ožujak 2007 (37)
Veljača 2007 (32)
Siječanj 2007 (29)
Prosinac 2006 (26)
Studeni 2006 (34)
Listopad 2006 (31)
Rujan 2006 (29)
Kolovoz 2006 (25)
Srpanj 2006 (17)
Lipanj 2006 (18)
Svibanj 2006 (24)
Travanj 2006 (28)
Ožujak 2006 (34)
Veljača 2006 (35)
Siječanj 2006 (42)
Prosinac 2005 (26)
Studeni 2005 (33)
Listopad 2005 (33)
Rujan 2005 (31)
Kolovoz 2005 (18)
Srpanj 2005 (24)
Lipanj 2005 (34)
Svibanj 2005 (32)
Travanj 2005 (45)
Ožujak 2005 (15)



45 lines © 2005, Zeljko Peratovic