ponedjeljak, 17.10.2011.

NASTAVI NIZ

... nakon 28 dana


__________________________________________________________________________________________________________________________________________


Image and video hosting by TinyPic


LIMONCELLO


- ispričaj mi opet o limoncellu... - kažem

a on počinje ispočetka,
baš kao da sam ga pitala prvi put:

počinješ s limunima, naravno.
3 žuta, 3 zelena...
limuni su kiseli iznutra, ali imaju slatku koru
za razliku od nekih ljudi ponekad...


tu me uvijek pogleda i nasmiješi se,
ali kao da recimo neki ljudi ponekad imaju neke veze sa mnom,
i ja taj dio baš nikad ne razumijem,
ali eto... volim baš taj dio.

pa jako pažljivo oguliš samo žuto
i zeleno...
to je ono što ćeš potopiti,
što će dati onu aromu koju tražiš.
bijelo moraš potpuno odstraniti. potpuno.
bijelo daje samo gorčinu.


govori dalje spajajući svoje riječi meko i polako,
a meni taj ritam donosi čudan osjećaj izgubljenog vremena i nejasne krivice,
pa brzo ubacujem svoje riječi u njegove,
kao specijalce maskirane u bezazleni osmijeh;

- koliko dugo ih ostaviš tako... potopljene?

- 28 dana. najmanje 28 dana.

- i...

- i zaboraviš na to.
vratiš se svom životu.
a njega jednostavno pustiš na miru na nekom njegovom tamnom mjestu.


uvijek kad kaže - neko njegovo tamno mjesto
kaže to kao da to neko mjesto ima veze s nekim ljudima
... kojima se on smiješi.

- a što ako želiš probati malo prije? okusiti. samo malo.

- ne! ne, ne i ne!
s limoncellom se ne smije žuriti.


kaže, a ja znam da je žurba o kojoj govori neka njemu daleka nepoznata boljka,
koju ja preuzimam samo kao grešku razmazane vjeđe na koju volim biti upozorena.

- i onda ga okusiš nakon 28 dana?

- da. onda ga okusiš.
pa ako je u redu... skuhaš slatki sirup,
tek toliko da otopiš šećer u vodi - ne smije potamniti
i dodaš.
ako nije u redu...
ostaviš na njegovom tamnom mjestu još malo.


kad ponovno kaže - na njegovom tamnom mjestu,
iako je to samo ista razmazana greška ljepote na vjeđi,
sigurno bi bilo lakše da je nisam osjetila kao čvrst stisak oko zapešća.

ali on nastavlja meko i ne preskačući otkucaje jednostavno kaže...

- i na kraju...
vidiš, to je samo limun i šećer i piće,
a u stvari... to je čarolija.
čekaš, čekaš i čekaš
to malo čarolije

koju onda kušaš polako.



i to je dio koji najviše volim...






koji sam ja čekala.


Image and video hosting by TinyPic

(nastavi niz... by tessa k)




tessa k od tesara






| 08:42 | Komentari (8) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>