Nenasilje

< prosinac, 2015 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2016 (4)
Lipanj 2016 (4)
Svibanj 2016 (5)
Travanj 2016 (4)
Ožujak 2016 (9)
Veljača 2016 (9)
Siječanj 2016 (7)
Prosinac 2015 (5)
Studeni 2015 (5)
Listopad 2015 (5)
Rujan 2015 (5)
Kolovoz 2015 (5)
Srpanj 2015 (8)
Lipanj 2015 (10)
Svibanj 2015 (6)
Travanj 2015 (15)
Ožujak 2015 (5)
Veljača 2015 (4)
Siječanj 2015 (26)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Dobrodošli na blog koji je kreiran sa ciljem poticanja i omasovljavanja aktivizma u lokalnim zajednicama kroz kampanje putem društvenih mreža i socijalnih medija. Dana 29.01.2015. blog je prebačen na uslugu blog.hr zbog bolje dostupnosti i održivosti objavljenih materijala.

Posjetitelji
Flag Counter



IN Fondacija


Kinderpostzegels


4 Types of Bullying We Are Shockingly OK With -- powered by Cracked.com

28.12.2015., ponedjeljak

Različiti

Kako redovno posjećujem vaš blog, nisam mogla a da ne napišem nešto nakon zadnjeg teksta o različitostima. Ja sam vam već pisala da sam ja fizički drugačija od ostalih i to mi nije donijelo ništa dobro. Ne mogu reći da imam ijednog prijatelja ili da sam omiljena u društvu. Ustvari omiljena sam kada treba nekoga zezati, uputiti ne tako dobre šale na račun moga izgleda. Oni se svi dobro zabavljaju a ja se nasmijem sa njima. Makar na neki način pripadam u njihovo društvo. Ja nemam izbor jer znam da će svugdje biti isto. Zato maštam o nekoj samotnjačkoj karijeri u kojoj neću morati puno raditi sa ljudima. Kao mala sam htjela biti doktor i pomagati ljudima ali sam onda shvatila da bi to značilo još više ljudi koji bi se iščuđavali mom fizičkom izgledu. Onda sam htjela pisati ali da bih živjela od toga opet bih morala puno biti u kontaktu sa ljudima. Barem kada je riječ o promocijama. Voljela bih možda postati veterinar. Samo kada liječenje pasa i mačaka i ostalih životinja ne bi uključivalo i interakciju sa drugim ljudima.

Nataša

Oznake: nasilje, ljudi, fizički izgled


- 11:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

24.12.2015., četvrtak

Vršnjačko nasilje

Svi smo mi jednom bili djeca u pubertetu koja su žudjela za pažnjom, prihvaćenošću od strane vršnjaka i okoline. I naravno, prihvaćeni su bili oni koju su se uklapali u masu…ali, šta je bilo sa onima koji su se razlikovali? Sa onima koji se jednostavno nisu uklapali u „stado“ zbog svog izgleda, stila oblačenja, različitih stavova ili zbog svojih fizičkih nedostataka?
Ono „stado“ istih je u najkrhkijim godinama odrastanja, zbog straha od nepoznatog odlučila da diskriminiše i odbaci nekoga ko se na bilo koji način razlikuje. Iz tog straha nastaje vršnjačko nasilje. Većina ljudi, kada se spomene vršnjačko nasilje smatraju da je isto samo fizičko nasilje; zaboravljamo da je fizičko nasilje eskalacija situacije i da se iza njega krije dugotrajno verbalno nasilje, a riječi umiju nekada da bole više od udaraca.
Vršnjačko nasilje je problem sa kojim se svakodnevno susrećemo u društvu i aktuelna je tema o kojoj se treba što više pričati i raspravljati s ciljem smanjenja trenutne stope nasilja. Centar za kulturu dijaloga je jedan od sjajnih primjera u kojem se mladi ljudi zajedno bore protiv vršnjačkog nasilja kroz razne radionice,kampove i debate. Baš na ovaj način, mladi ljudi se pobliže upoznavaju sa pojmom vršnjačkog nasilja i uče kako da tolerišu i zavole razlike koje su sveprisutne u društvu. Jedino zajedničkom borbom i otvorenom komunikacijom možemo da smanjimo stopu vršnjačkog nasilja i širimo toleranciju, mir i blagostanje.

Helena Javor-Ibrahimbegović

Oznake: nasilje, vršnjaci, fizički izgled, prihvaćenost, vršnjačko nasilje


- 15:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

21.12.2015., ponedjeljak

FB nasilje

Htio sam biti optimističan kada sam pisao ovaj mail, ali ne mogu da budem. Htio sam reću da će sve biti ok, da možemo riješiti problem nasilja, ali se sve više bojim da ne možemo.

Čini mi se da što više radimo, više problema nalazimo. Ispravimo jednu grešku, javlja se još hiljadu. Spriječimo jednu tuču, dogodi ih se bezbroj. Kao da namjerno jedni drugima želimo da napravimo što više zla.

Nedavno sam na FB svjedočio žučnoj raspravi dva momka oko jedne djevojke. Obojica su htjeli imati vezu sa njom i posvađali su se koga će izabrati. Bilo je skoro pa žalosno koliko su vrijeđali jedan drugoga. Počeli su čak dogovarati "dvoboj". Onda je neka druga djevojka rekla da djevojka oko koje se svađaju već ima momka. I čovjek bi pomislio da je tome kraj. Oni su se počeli svađati s kim će biti kada raskine vezu. Ja nisam mogao to gledati pa sam se isključio sa FB.

Iskreno, ne mogu da vjerujem da postoji toliko osoba na svijetu koje su spremne da uvrijede, prebiju ili ubiju nekoga!

Pozdrav od

Seada

Oznake: Facebook, nasilje, tuča, Djevojka


- 11:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

14.12.2015., ponedjeljak

Nova Godina i Novi Život

Nova godina je blizu. Ja jedva čekam proslavu i početak nove godine, za koju se nadam da će biti bolja od prethodnih. Ustvari, ja ne planiram nikakav izlazak ili veliku feštu. Ja ću da slavim kod kuće sa svojima. Ono čemu se radujem jeste završetak srednjoškolskog školovanja u narednoj godini i početak studiranja u Beču. Imam plan tamo završiti fakultet. Moj osnovni motiv za studiranje u inostranstvu, osim boljeg fakulteta, jeste i da pobjegnem od svakodnevnih online i offline provokacija. Planiram u Beču stvoriti novi život, ljepši život. Život u kojem će kontinuirano verbalno i psihičko zlostavljanje biti samo ružna uspomena! Poželite mi sreću! :-)

Oznake: nasilje, Beč, bijeg


- 12:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

07.12.2015., ponedjeljak

Nasilje kao prirodno stanje

Ja često koristim internet. Posebno volim portale sa vijestima jer mi se čini kao da mnogo toga mogu saznati bez da izađem iz kuće. Međutim, moje omiljene vijesti su vesele vijesti, dobre vijesti. A njih je sve manje... Što se tiče ružnih vijesti, i od samog čitanja naslova mi bude loše. Je li moguće da ljudi jedno drugima mogu tek tako da čine nasilje i da budu odvratni prema drugom ljudskom biću? Čini se da je moguće. Kada smo (p)ostali takvi? Jesmo li previše fokusirani na sebe da bismo primijetili tuđu bol? Čini mi se da nas sviju povezuje nasilje, agresija, nestrpljenje, netoleracija. Kao da ne želimo voljeti. Kao da se trudimo da što više i što jače povrijedimo jedni druge. Strašno...

Milka

Oznake: nasilje, internet, Vijesti


- 10:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.