gustirna

srijeda, 26.12.2007.

NOĆNI ĐIR DIOKLECIJANOVIM GRADOM


U predblagdanske dane šetala sam gradom i fotografirala motive okićenog grada.
Većina prolaznika, čudno me pogledavala, mlađarija se podsmjehivala /hihihihi-sad će nas uslikat!/,
a stariji komentiraju kako ima po gradu i zimskih turista - ko bi reka?!- jerbo normalni i pošteni svit neće
lutat naokolo sa fotoaparatom i uslikavati nešto šta se može vidit svaki dan! E!
Božić je doša i proša, a mene sve nešto kopka. Idem sredit te noćne slike za post, ali nešto mi ne štima,
nešto fali. Opet uzmem fotoaparat i odem u potragu za otim šta mi fali.
Da mi je kogod reka kako je vanka zima, možda bi ja bila zadovoljna i sa onim šta san imala, ali ne!
Smrzla sam se, ali san učinila dobru điradu ovin mojin gradon, i uzduž i poprijeko.
A sad idemo opet svi skupa u SPLITSKI ĐIR! Pripremite se, čaj, kolačići, topla dekica, jer potrajat će.

Uđem u Veli Varoš kroz Babinu ulicu, pa se spustim niz Senjsku ulicu


Image Hosted by ImageShack.us


Priko Šperuna krenem put Matošićeve


Image Hosted by ImageShack.us


pa skrenem u Tončićevu
Image Hosted by ImageShack.us


I eto me u najsvitliju splitsku ulicu - Marmontovu

Image Hosted by ImageShack.us

Ovod bi picaferaj "Vaša svitlost" ima ča radit, mora bi počet odma poza obida.

Image Hosted by ImageShack.us


Zabljesnuta ovolikon svitlošću, skrenem kod Ribarnice na Obrov
Image Hosted by ImageShack.us


Okrunjena plavičastim krunama preko Zadarske ulice

Image Hosted by ImageShack.us


izađem na splisku Pjacu-nekadašnje glavno okupljalište spliskoga pučanstva, poglavito mladosti

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Šetam Pjacom i mislim se - Kome ovo zvono zvoni? Ono bi moga bit Sv.Dujam, a možda i nije?

Image Hosted by ImageShack.us

rong>
Ispod ure bacim oko na kolačiće u Bobisa /samo oko, ništa višefino/
Image Hosted by ImageShack.us


Skrenem desno prema Jupiterovu hramu, pa prolazeći ulicom Pusti me proć, čutim se nikako tisno
Image Hosted by ImageShack.us


Na Peristilu - carskom trgu, više nije tisno, a nekako je i toplije

Image Hosted by ImageShack.us


Priko Vestibula dođem do samih vanjskih zidina palače, ali s unutrašnje strane. Kad tamo, narod živi već stoljećima, a ko živi mora i robu prati
Image Hosted by ImageShack.us


Nekoliko koraka dalje kamena balatura blješti sva sjajom obasjana

Image Hosted by ImageShack.us


Bacin pogled gore, a tamo, iznad krovova, uzvisio se kampanel sv. Duje i više ni njemu nije tisno

Image Hosted by ImageShack.us

A nismo mogli proć ovu điradu bez njega, jel' tako?

Ma, meni još tu nešto fali. Mislim, di još nisan bila? Krenem prema Đardinu - najstarijem spljetskom perivoju.
Tamo, u mraku stoljetnih platana, svitli ona:

Image Hosted by ImageShack.us

Jedina i posljednja "sunčana fontana" našega grada!

Vraćam se ispod Zlatnih vrata, pa u Dioklecijanovoj ulici ugledam lipi šesni šeširić ča ga je kampanel dobija za blagdane

Image Hosted by ImageShack.us


Učinim zaokret i dođem prid piceriju "Zlatna vrata" iliti "Tribinu" kako se nekad zvalo to kultno misto.
Pomislih, mogla bi se ugrijati toplim punčem, ali:

Image Hosted by ImageShack.us


Osjećam led na rukama, triba krenit doma. Spustit ću se na rivu, ma ću prvo virnit čega ima u izlogu
Znanstvene knjižare na Voćnom trgu

Image Hosted by ImageShack.us


I evo me na spliskoj Rivi! A šta reć o Rivi? Nije mi lipo više proć priko rive. Hladna je, sterilna, nemaštovito ukrašena

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Pusta je sad naša Riva, nikad nije bila pustija i usamljenija.

Okrenem Rivi leđa i nađem se u krilu tople i vesele Matejuške - duše ribarskog Splita

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Mladost gre u noćni život, a ja se žurim toplom domu svom.
I sad kad san sve zgotovila, lipo vas prođirala po Splitu... bome smo se našetali, ča nismo? Mene bole i noge i ruke, a vi bi mogli dobit grč na desni kažiprst kojin ste klikali ili rolali gori-doli, "po sto puta, gori-doli". Nemojte mi zamirit na dužini ovog posta, ma kad mi je stalno ništo falilo!
I opet mi ništo fali! A to je već za neku drugu priču!
Dobra vam noć, puče blogerski!

- 23:25 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2017 (1)
Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Prosinac 2015 (1)
Travanj 2015 (1)
Studeni 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Lipanj 2014 (2)
Svibanj 2014 (1)
Travanj 2014 (1)
Veljača 2014 (1)
Siječanj 2014 (2)
Studeni 2013 (1)
Listopad 2013 (2)
Rujan 2013 (3)
Kolovoz 2013 (1)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (2)
Svibanj 2013 (3)
Travanj 2013 (3)
Ožujak 2013 (1)
Veljača 2013 (3)
Siječanj 2013 (4)
Prosinac 2012 (2)
Studeni 2012 (3)
Listopad 2012 (5)
Rujan 2012 (3)
Srpanj 2012 (3)
Lipanj 2012 (5)
Svibanj 2012 (10)
Travanj 2012 (2)
Ožujak 2012 (2)
Veljača 2012 (5)
Siječanj 2012 (4)
Prosinac 2011 (3)
Studeni 2011 (3)
Listopad 2011 (2)
Rujan 2011 (2)
Kolovoz 2011 (1)
Srpanj 2011 (2)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (2)
Travanj 2011 (3)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (3)
Siječanj 2011 (2)
Prosinac 2010 (4)
Studeni 2010 (6)

Opis bloga


  • o svemu pomalo,
    nečega puno, nečega malo,
    nekomu previše, nekomu premalo,
    a meni dovoljno.

    O FOTOGRAFIJAMA
    Sve fotografije objavljene na blogu
    moje su autorsko djelo,
    osim ako nije drugačije navedeno.



    Vrijeme sadašnje i vrijeme prošlo
    Možda su oba u vremenu budućem,
    A buduće vrijeme u prošlom sadržano.
    Ako je sve vrijeme vječno prisutno
    Sve je vrijeme neiskupljivo,
    Što moglo je biti jest apstrakcija
    Koja ostaje trajnom mogućnošću
    Samo u svijetu razmišljanja.
    Što moglo je biti i što je bilo
    Pokazuje istom kraju,vječno sadašnjem.
    U sjećanju odjekuju koraci
    Kroz prolaz, kojim nismo krenuli
    Prema vratima, što ih nikad ne otvorismoo


    T.S. Eliot


    "Znam koliko toga ne trebam
    da bi bio sretan."
    /Woofman - Apallachian Trail/

    "Toliko je bilo u životu stvari
    kojih sam se bojao -
    a nije trebalo.
    Trebalo je živjeti"
    /Ivo Andrić/


    (...) da ostanemo ovo što smo.
    Sutra. I uvijek.
    Djeca. Ne veliki, ne odrasli.
    Da se ne zavlačimo svako u svoju ljusku,
    da jedno drugom ne dopustimo
    da budemo ono što nismo,
    da ne gledamo vučijim očima
    i da se uvijek prepoznamo
    kada se sretnemo.
    /Tišine - Meša Selimović/




Linkovi