ponedjeljak, 07.01.2013.

Glupava...

Odlučila sam pisati crtice…kako živim tako i pišem…kratko…bez previše zanimanja…zadržavanja.
Trenutno grcam u njima…nejasnim…konfuznim…želim ih odstraniti.
Ispadaju jedna po jedna…iz mene…glumatam…glupava…gutam…tvoju…svoju… fasadu.
Obećala sam biti iskrena...sebi…uvijek…pokleknula sam…pa igramo ovu igru.
Čekam…današnji dan…prolazi…sve prolazi…

Na dnu stepeništa…žvakaća…konstantni podsjetnik na tebe…razvlači mi usne u osmijeh …svaki jebeni put.
Prečula sam te…vrtim…prevrćem…film…noć…jutro…grliš me…rumeniš obraze…analiziram previše.
Kažeš…bez pritiska, molim…trebam li ti dopustiti…znaš li koliko sam dugo čekala?
Sebična…oprosti…sebična sam.
Zato…oslobađam…tebe…sebe…pritiska…do daljnjeg.
Tri iljade… poruka…crtica…jesmo li razmijenili posljednje?

Glupava…znam…uz tebe mi čak ni stopala nisu zimogrozna.

| 19:02 | Komentiraj (0) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © To nije istina? - Design touch by: Tri mudraca, hosted by Blog