Jutrima osunčanim sam te dočekala,
poput dunja čiji se miris širio,
nošen mislima i osjećajima,
podsjećajući na bakine skute,
na djetinjstvo, prvu ljubav, mladost.
Dunja, zrela i mirišljava,
na ormaru, u toplini sjećanja,
kao svjetionik moje duše,
kao znak moga srca.
Ugostila sam te u sebi,
okupala te čarobnim bojama i mirisom,
snove ti uronila u jesen,
mislima te svojim obavila,
kišu ljubavi prosula po nama i ostavila trag,
mirisni trag dunje, da nas sjeća na naše vrijeme,
prije nego prestanemo
trajati i odemo u vječnost.
Tebi sam podarila sebe,
miris svojih snova i ljepotu trenutka
uokvirenu ljubavlju
mirisne dunje.

Čitajte stihove kao poeziju, kao moj izričaj, ne kao moj život. Stihovi koje pišem nemaju uvijek veze sa mojim stvarnim životom. Oni su tek trenutak zabilježen u vremenu, inspiracija koju ne crpim isključivo iz svog života, nego iz realnosti koja me okružuje!

Richard Clayderman - Ballade pour Adeline

Mirisni tragovi u meni

Miris zrele Dunje


"Posrnut ćete, ali nećete pasti; a ako se i desi - izuzetan slučaj - baš i sam pad, nećete se povrijediti nego ćete, čim se pridignete, produžiti mirno i bodro svoj put. Različiti ste od svega oko sebe, sve vam prijeti i sve vas ugrožava, ali vam se ne može ništa zlo i nepopravljivo dogoditi, jer u vama, od začetka vašeg, živi skrivena i neuništiva iskra životne radosti koja je moćnija od svega što vas okružuje. Samo ćete cijelog vijeka, sve do posljednjeg daha, patiti zbog svog neprirodnog položaja u svijetu u koji ste bačeni. Tako se može reći da vam je, kroz sve mijene i obrate dugog života, dvoje zajamčeno i osigurano: duga patnja i sigurna pobjeda."






petak,19.05.2006.




Nikad ne bude kako želimo


Nije fer, ali što je uopće u životu pošteno,
Kad se sve plaća samo suzama i tugom?
Sva moja čekanja, razumjevanja, žrtve i boli
Pomogla su ti povratku u život i uživanju s nekom drugom.

Ma nije mi krivo, vjeruj, samo me zaboli malo,
Kad se sjetim svih riječi i obećanja izrečenih.
Zar ti je tako malo značilo ono što smo zajedno prošli
U moru osjećaja i pitanja neizrečenih i nedorečenih?

Dok sam te čekala, razumjevala, vidala tvoje rane,
Dok sam strepila kako ćeš iz svih problema izaći,
Nisam ni osjetila kako je život projurio pored mene,
Dok sam se pokušavala u svim tim situacijama snaći.

Ponekad pomislim kako si samo bio fin i uglađen
I na moju ljubav uzvraćao na neki uljudan način svoj,
A osjećaje prave si skrivao za neku drugu ženu
I njoj si pripremao teren još dok si govori da si moj.

Pomirit ću se s tim, valjda je tako moralo biti.
Meni je sreća došla s tobom, samo da me pogleda.
Tebi je želim svim svojim iskrenim srcem i dušom,
A ja ću svoj kraj dočekati sigurno sama i sijeda.




Mladene, dragi nepoznato-poznati prijatelju, hvala ti od srca za ovaj
komentar, zaslužio je da se nađe ispod ove pjesme, jer me uvjerio
da nisam jedina u ovakvoj patnji i boli, ali da ne treba nikad klonuti ni
posustati i da uvijek treba vjerovati da će se sve popraviti, ili će doći
nesto novo ili će život donijeti zaborav i vratiti ponovni sjaj u oči.
Hvala ti još jednom, od srca, na ovim divnim riječima i neka ih svi
pročitaju, jer su vrijedne toga.



Ja kada bijah u situaciji nemoći spram razumijevanja života; kada sam u trenu ostao odsjećenih osjećaja, briga, slijedova meni viđenih, tražio sam samo viđenje. Što se to desi? Ta život su sva moja čuvstva, a odjednom tako nikakova, kao ruka odsjećena iz koje život istjeće. Što se to desi meni, što oduvijek nisam znao što je život, što je ljubav. Nestalo je ono što držah za svetost. Nestao je veći dio mene. Ne bijah ni zavodnik, ni umjetnik ljubavi, ni čvrst oslonac u mislima svojim. Radio sam, skrbio i strepio nad voljenima svojima. Brinuo o njoj kao o djetetu, a njoj dođe neko vrijeme zrelosti i ode. Možda je tome i razlika u godinam pridonijela, jer 12 sam stariji. Boga sam molio, da odgovor rane mi zaliječi. Da shvatim što se to desilo. Da shvatim što sam krivo mislio i radio. Da osmislim to. Prošle su već i godine od toga. Ja i dalje sam vjeran obitelji, ali bez 'jedne noge' što ode putem drugim. I nema pogreške. Bilo je, jer bilo je za to tako. Molitve su mi uslišane. Vidjeh cjelovitost života i svijeta, što prije sam, sklon gledanju, naslučivao. Nisam vješt, kao što i ne bijah. Prolazi život. Pratim pogledima ljepote. Kazujem. Volim tu prolaznost, jer njoj je biti. Srce još nešto kao da traži. Vidim da u svih je uglavnom tako. Ja tek livade svoje imam na svoj način njegovane. Još ima mjesta svim dušama za njih. Pročitah te. Mnogo je primjera poput takovih. Ne kloni. Nebih ti ništa preporučivao. U Gospoda su rješenja, pa tek moj blagopit molbom da sreču ti podari i ljubav, jer u Njega jesu rješenja sva. I život što bijaše vrijednost iznjedri. Vrijedilo je. U mene četvero slijede, a po njima već u kčeri dolazi ovih dana i drugo unuče. Neka ti ljubav ne bude samo u sjećanjima. Godine idu. Na njima je to. Ne veži ih na sebe; neka to one same čine, ako im je tako činiti. Ja srcu pružam ljepotu života. Darujem koliko mogu. Osmjeh, igru, ljepo mišljenje, a onima što ih u trenucima nerazumjevanja nisam tako mogao, neka mi oproste. Ja sam njima oprostio za svoje nerazumjevanje. Znaj, suze su plodnom tlu na kojem će niknuti prekrasno cvijeće. Ja vjerujem u to i tome živim. Želim tu radost spoznaje dijeliti sa drugima. Ne tuguj. Vrijedilo je, siguran sam. (Ovo bi možda trebao biti post posvećen tebi i ovom što si gore napisala.)


Moj banner:






"Lako je perje pustiti, ali nije ga lako natrag skupiti.
Lako je zapaliti požar ljubavi,
ali tko ga nije spreman uzvraćenom ljubavlju gasiti ~
neodgovorno se poigrava.

Ne reci nikad nikome da ga voliš ako znaš
da ćeš svojom izjavom u njemu probuditi lavinu ljubavi
od koje ćeš pobjeći.
Jer, ranu koju ljubav otvara
samo ista ljubav moze poviti i izliječiti.".....

F.L.