Trideseti rođendan

28

ožujak

2019

Prije trideset godina postala sam prvi put mama. Bila sam mlada i bilo mi je sve lako. Rodila sam sina Bojana koji je prekjučer slavio svoj trideseti rođendan.Lijepo smo obilježili rođendan u krugu obitelji uz razgovor, kolače i pokoju pjesmu uz pratnju jedne stare gitare.Bojan se rodio dvadesetipetog dana ožujka 1989. godine. Dan nakon toga je bio Uskrs i u rodilištu smo za doručak dobili dva tvrdo kuhana jaja, ali ne pisanice. Bilo je to još uvijek vrijeme socijalizma i tradicija obilježavanja Uskrsa nastojala se izbjeći u javnosti.Moj muž je tada , dok sam ja bila u rodilištu, načinio nekoliko zgodnih pisanica koje mi je donio, a i drugim ženama u rodilištu su donosili.Medicinske sestre su nam donosile naše bebe na dojenje i za čudo, svaka je mama po plaču znala koje je njeno dijete. Kao i danas, tih dana se računanje vremena mijenjalo iz zimskog u ljetno i ja sam u noći slušala zvonjavu sa zvonika obližnje crkve koja je označila promjenu vremena. Bili su to lijepi dani.

slika-s-B

Bojan i ja na Bundeku, 2009. godine.

<< Arhiva >>