Poslijednji post u 2017. godini...

28

prosinac

2017

Ovih dana obilježavamo blagdane i praznike. Puno jedemo, pijemo i veselimo se. Družimo se malo više sa obitelji. Neki od nas i planinare, kao na primjer moj tata, koji će u nadolazećoj godini navršiti osamdesetu. Razveselilo me je kad sam čula da biljka erika još cvjeta u samoborskom gorju, jer ju pamtim sa izleta na Japetić.



Moja erika iz cvjećarne nije raskošna kao ova na slici, ali je lijepa na svoj način, iako puno skromnija po veličini cvjetova i boji. Svejedno sam poželjela kupiti ju i sad je na stoliću u sobi, a ja povremeno bacim pogled na nju.



Opet je i ove godine točno oko Božića procvjetao naš božićni kaktus. U emisiji "Znanstveni krugovi" saznala sam da je ta biljka porijeklom iz Brazila, a moja prijateljica Zdravka me je naučila da se biljka baš tako u narodu zove. ( lat.epiphyllum truncatum ).



Moj tata, u poslijednjem ovogodišnjem posjetu nama; moj sin, suprug i ja u parku na Knežiji.



Sin Damjan za pijaninom u stanu moje mame za sam Božić, ove godine. Malo smo zasvirali i zapjevali i bilo nam je lijepo. Drago mi je da je sin Damjan bio ove godine na Risnjaku kao planinar. sretan

<< Arhiva >>