Izložba slika u toplicama i moj san...

06

prosinac

2017













Potaknuta sinoćnjim snom u kojem sam usnula kako kupujem kuću blizu mora na otoku Visu, odlučila sam objaviti jedan dio morskih motiva koji su bili prezentirani na izložbi u predvorju Hotela Minerva u Varaždinskim Toplicama ovog ljeta, a u vrijeme trajanja moje stacionarne rehabilitacije.

Inače, u snu sam kuću kupila od jednog starijeg gospodina, koji je svoju djedovinu odlučio prodati kako bi došao do novca i još malo uživao pred kraj života. Plivala sam u moru u čijoj je neposrednoj blizini bila ta kuća od kamena i šetala sam obalom, Bio je to jako lijep i dojmljiv san.

Jučer poslijepodne, u vrijeme odmora, nekako sam opet nastojala "ući" u taj san, ali mi nije uspijevalo. Ipak sam sanjala bivšeg kolegu koji je rodom s otoka Visa, a sada živi u Meksiku i predaje španjolski i engleski jezik u školi. Tako je to sve nekako povezano.

<< Arhiva >>