Moj pedeseti rođendan

20

rujan

2017



Mama mi je donijela tortu sa pet svijećica, svaka za jednu dekadu dosadašnjeg života. Torta je bila odlična, napravljena po receptu moje nastavnice iz domaćinstva, koja je otišla u mirovinu kad i moja mama. Skromno smo obilježili rođendan i nazvali maminu tetu Ivanku koja se redovito sjeti mog rođendana i tom prilikom mi pošalje novčani poklon. Zahvalili smo se teti Ivanki. Moja svekrva je također došla, nešto malo poslije mame i donijela drugu tortu koju je kupila u Konzumu, no i ta torta je bila jako dobra.

Ove ću subote još jednom proslaviti rođendan sa cijelom obitelji. Jučer su svi dobili pozivnice, odnosno razglednice, jer nije bilo pozivnica pa sam pozive ispisala na razglednicama i poslala ih poštom na adrese najbližih rođaka.

<< Arhiva >>