Sretan devedeset i četvrti rođendan!

05

svibanj

2017

Raša photo Raa_zpsuzlgnyqu.jpg

RAŠA

U zadnjoj prošlogodišnjoj emisiji Aleksandra Stankovića "Vjetar u kosi", bilo je riječi o Raši, malom istarskom gradiću, kojeg se i ja rado sjećam. Aca je govorio o rudniku u Raši, govorima Tita i Mussolinija i još ponekim povijesnim činjenicama vezanim uz taj gradić. Bila mi je to jedna od boljih njegovih emisija.

U Raši živi moja pratetka Ivanka, tako da sam i ja u djetinjstvu u nekoliko navrata boravila tamo.

Kako je teta Ivanka nedavno proslavljala svoj devedeset i četvrti rođendan, u prigodnoj čestitci poslala sam joj i jedno kraće pismo, u kojem sam evocirala uspomene na djetinjstvo i moje boravke u Raši. Tako sam se prisjetila kad mi je teta Ivanka načinila ogrlicu od poklopaca kalodonta, paste za zube i ja sam tu ogrlicu ponosno nosila šetajući ulicama Raše.


Mamama i teta Ivanka photo mama i teta Ivanka_zpssl6z2cis.jpg

Na proslavi teta Ivankinog rođendana, moja mama joj je ponudila da popije čaja, a teta Ivanka je rekla da bi ona rađe popila malo pjenušca.

Meja photo Meja1_zpsah3z6xps.jpg

Obiteljska kuća na Meji u kojoj je djetinjstvo i mladost provela draga teta Ivanka. Za mene je ovu fotografiju snimio moj blog prijatelj Zinder i neizmjerno sam mu za to zahvalna.wave To sam napisala i teti Ivanki u pismu, jer sam isprintala fotku i poslala joj da ima kao uspomenu.

Na šterni koja se nalazi ispred kuće na Meji, teta Ivanka, vješta u šivanju, pričala mi je jednom prilikom kako je hlače svoga sina prepravila sebi u suknju. sretan

<< Arhiva >>