Dan žena

08

ožujak

2017

 photo Picture 001_zpsamkcrujh.jpg

Ovaj crtež je moje autorsko djelo, a nacrtala sam ga na današnji dan prije tideset i sedam godina. Bila je to čestitka za Dan žena mojoj dragoj pokojnoj baki Branki koju sam od milja zvala Maka. Trebala sam ju zvati majka, ali kao mala nisam mogla izgovoriti "J " i tako su svi moju baku za života zvali Maka i još uvijek se je svi sjećamo i govorimo kako je Maka znala reći ili činiti. Crtež inače predstavlja tri cvijeta; tulipan, karanfil i narcisu ili sunovrat. Čestitku sam prije nekog vremena našla među starim razglednicama i čestitkama i učinila mi se zgodna, te sam je stavila na istaknuto mjesto u sobi, tako da mi se pogled često zaustavi na njoj. Danas je baš taj dan pa sam odlučila podijeliti to s Vama, dragi moji blog - prijatelji.

 photo Picture 002_zpswltps5sv.jpg

Jutros sam razgovarala s mamom preko telefona i ona se je prisjetila kako je nekada na današnji dan odlazila sa svojim učenicima na tržnicu kupovati cvijeće za njihove mame, kako bi bilo sve spremno za proslavu Dana žena u školi gdje je moja mama predavala matematiku.

Nakon mame sam nazvala tatu i tata je čestitao Dan žena Nadi, mojoj osobnoj asistentici i meni.

Čula sam na radiju, ali i na televiziji da se opet obilježava Dan žena.
thumbupwave

<< Arhiva >>