Rukomet

03

veljača

2017

Tko nije gedao rukomet prije tjedan dana? Ima li uopće takvih? Pretpostavljam da nema. Nakon utakmice sam bijesno rekla da neću tako skoro kupovati kranjske kobasice, što nisam ni učinila do sada. No, svjesna sam da ni kobasice ni kranjci nisu ništa krivi i da je sve samo sportska igra i sreća, koja ovog puta nije bila naklonjena našim rukometašima. Prvo drama s Norveškom pa onda sa slovencima. Tko je slabih živaca, bolje da ne gleda. Moji su donekle dobri.

Uživala sam u finalnom susretu reprezentacija Norveške i Francuske i francuzi su pobijedili, što je bilo za očekivati. Moj tata i ja smo se u razgovoru prije utakmice usuglasili da će francuzi pobijediti, jer su iskusniji i kvalitetniji.

Ljuti me malo što naši na HTV-u nisu neko vrijeme spominjali tko igra u finalu. Možda su bili ljuti što je sve skupa prenosila RTL televizija? I među njima ima natjecanja.

Sada žalim što su Babić, Balić i Metličić dobili otkaze, jer i četvrto mjesto na svijetu je jako dobar rezultat u ovim okolnostima.

Bravo naši rukometaši i bravo Francuska na odlično organiziranom rukometnom turniru!


Rukomet photo rukomet_zpslnmxsphk.jpg

<< Arhiva >>