Božićni domjenak DMSGZ. 12.mj.2016.

23

prosinac

2016



Moja draga prijateljica Carmen. Još uvijek je prilično aktivna profesionalno, kao profesorica u glazbenoj školi i svake godine dolazi na božićni domjenak koji se održava već nekoliko godina za redom u Domu Slavoljuba Penkale na Trešnjevci. Ponekad se sretnemo u Varaždinskim Toplicama ili u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog, kad s orkestrom Glazbene akademije nastupa njezin sin Vjeko.



Moja bivša cimerica iz Varaždinskih Toplica, Zdravka. Tri godine za redom dijelile smo hotelsku sobu u Minervi. Zdravka i ja smo se ovog ljeta vidjele u Varaždinskim Toplicama nakratko, kad sam se došla prijaviti za stacionarnu rehabilitaciju.

Također svake godine posjećuje božićni domjenak. Suprug nas je nastojao fotografirati tako da obje istovremeno gledamo u objektiv fotoaparata, ali to je izgleda teško išlo.



Na ovoj fotografiji ja poslušno gledam u objektiv, a Zdravki je pogled skliznuo nekamo u stranu.



Ovdje također Zdravkin pogled vrluda, a ja nemoćno mrštim čelo, misleći kako fotograf ne bi trebao biti tako uporan (naporan).



Meni je ovdje već svega dosta, ali kolegica Zdravka je konačno pogledala u objektiv, no fotograf baš nema razloga za slavlje.



Fra Ivica Zovko, dragi kolega i veteran Varaždinskih Toplica, majstor plesa i okupljanja zgodnih djevojaka. Ove je godine, kao i lani bio prisutan na božićnom domjenku i srdačno smo se pozdravili te izmijenili iskustva.



Jedna zajednička fotografija s Fra Ivicom, za uspomenu. Jako sam zadovoljna što sam ga srela i mogu Vam reći da se Ivica junački bori s tegobama i još dosta dobro drži, a nekada je predavao vjeronauk. Sad je u mirovini, baš kao Zdravka i ja,



Uvažena i cijenjena predsjednica našeg društva, gospođa Sandra Bodakoš, koja već nekoliko godina za redom vrlo uspješno vodi društvo i organizira različite aktivnosti pa tako i božićne domjenke. Svaka joj čast.

Antimon i njegovo osoblje priuštilo nam je iznova izvanredan gastronomski doživljaj. Uživali smo u specijalitetima restorana Aladin. Antimonu i njegovoj družini od srca hvala!

<< Arhiva >>