Niprije, Dinara, Toplice...

21

listopad

2016

 photo niprije_zps6yvrrnv0.jpg

Saznala sam, u emisiji "Pola ure kulture", koju pratim svaki tjedan, da su niprije mitska bića i da se ono meni nekad razumljivo kao "ni prije" odnosi na njih. Izvjestan broj godina sam živjela u zabludi. Saznala sam od sina Bojana da je djed Marku Perkoviću Thomsonu kao djetetu pripovijedao legende. Planina Dinara je meni lijepa i s legendama i bez njih. Prije dvije godine u Toplicama su na Google-u provjeravali koliko je visok najviši vrh Dinare i je li najviši u Hrvatskoj.
S visinom od 1831 m, vrh Sinaja, koji se nalazi u Hrvatskoj je najviši, a vrh Troglav, koji se nalazi u Bosni i Hercegovini, s visinom od 1913 m, apsolutno je najviši vrh Dinare. Bila sam tamo na izletu s planinarskim društvom Zagreb - Matica, 1986. godine.

 photo Dinara_zpshwqshp9v.jpg

Uvijek lijepa Dinara o kojoj Thomson lijepo pjeva.
Slušala sam njegovu pjesmu "Moj dida i ja" tri puta za redom.

https://www.youtube.com/watch?v=LXsIw4EF7io

<< Arhiva >>