Antimonov ručak + teta Ivanka

28

travanj

2016

 photo antimon_zpswcfpcjex.jpg

Fantastičan ručak kojim nas je opet častio Antimon ili tzv. Ante Čulo iz stare emisije "Večernja škola" koja se sada repizira utorkom uvečer. To su epizode 10 godina stare jer su iz 2006. godine. Danas je Antimon vlasnik restorana u Arena centru, a nešto je mršaviji nego prije.


 photo IMG_20160423_115818_zpstdhydbf3.jpg

Ja se spremam uživati u hrani. :)

 photo Teta Ivanka_zpsauixkus0.jpg

Moja mama i njena teta, sestra moje pokojne bake, Ivanka, nedavno je proslavila svoj 93. rođendan. Još uvijek je aktivna, svakodnevno radi u vrtu, kupila je nova vesla za barku kojom plovi, a nedavno su joj produžili i vozačku dozvolu na dvije godine. Nekada davno je bila partizanka, zajedno sa svojom sestrom, mojom pokojnom bakom Brankom. U starim novinama "Vjesnik" je čak i izašla jedna slika na kojoj njih dvije nose ranjenika. Moja baka Branka je dugo čuvala tu sliku!

Pozdrav svima!

<< Arhiva >>