Maca Mikica-Đurđa i Alexis

07

kolovoz

2015

 photo Picture 002_zps8kp1scus.jpg
Ja sam mala maca Mikica-Đurđa. Imam 6 godina i u ove vrele dane volim ležati-spavati u kupaoni u lavabou. sretan Moji sada idu u toplice gdje isto ima puno macinki.
Mene će čuvati Damjan koji će godišnji provesti doma sa mnom jer inače živi kod bake, koju svi zovemo nana. Ovo će nam biti drugi godišnji. thumbup

 photo 09a061c4-0efd-4319-9476-e535ced1751e_zpslohzcpsw.jpg
Ja sam Joan Colins, glumica u "Dinastiji" koju ponovo prikazuju nakon trideset i nešto godina.
Danas imam 83. godine i u petom sam braku.
Glumac koji je glubio u seriji Blakea umro je prije pet goina u 92. godini. cry
Začudila sam se kada mi je mama rekla da gleda svaki dan, kao da je snimljeno jučer! thumbup

Ja idem za dva dana u toplice!wave

Primite svi puno pozdrava od mene Nataše! pjeva

<< Arhiva >>