Plavuša i Kiki

23

siječanj

2015

Plavuša i Kiki-naslov posta jer ne kužim zašto ga ne mogu upisati.
Samo mogu upisati slova p i n. no
Maca Plavuša. sretan
"Ime mi je dao moj gazda koji je neki dan rekao kako nisam htjela jesti sve dok moja posjetiteljica nije došla." Ta skoro svakodnevna posjetiteljica sam ja. wave
"Par kuća nakon mene živi Kiki."
 photo Plavuscarona_zpsvatogy8o.jpg


 photo Kiki_zpsgm3fuieb.jpg
Zlatni retriver Kiki skoro uvijek donosi žutu ili zelenu lopticu kako bi se pohvalio.
"Jako sam zgodan. sretan
Volim kada me djevojčice iz osnovne škole prekoputa moje kuće dolaze dragati. "

Imaju pravo mace i psi što ih blogovi uopće ne zanimaju.
Čovjek se samo bez veze nasekira kada mu ne ide sve kako bi htio.
Isto su rekli neki dan i pravi pisci u emisiji "Noćna kavana":
Pavao Pavličić i akademik Goran Tribuson.
Mace i pse zanima najviše klopa, npr. čvarci koji sada po zimi zanimaju i mene. njami

<< Arhiva >>