Mujo u Bosni

09

siječanj

2015

Naslikao Haso svoju prvu sliku, pa je donio u galeriju. Kustos galerije pogleda sliku i kaže:
- Nije loša, a kako se zove? - Mujo u Zenici. - A tko je ova gola žena na slici? - Fata.
- A ovaj goli goli muškarac pored nje? - Suljo. - A gdje je Mujo? - Pa u Zenici.

Moji nećaci Karlo i Jagoda dočekali su Novu godinu s babom (u Zenici je baka baba) i dedom u Zenici, a moja sestra je s mužem (mojim šogorom) dočekala Novu 2015. godinu u Sarajevu.
Ja planiram u Sarajevo ako ikada opet bude Olimpijada u Sarajevu. To mi je suprug obećao jer osim što imam šogija iz Zenice i moj suprug je pola iz Bosne - po mami.

 photo bosna.jpg
Zavidovićisretan
Iz Zavidovića je moja svekrva koja radi odlične urmašice, super pitu krumpirušu, finu pitu zeljanicu i mnoga druga dobra jela iz Bosne .

Iz Bosne sam dobila sms, a iz Amerike čestitku za dobre želje u novoj godini od gospođe koju sam upoznala 2003. godine u Varaždiskim Toplicama.

<< Arhiva >>