Izložba mačaka 18.02.2012. u Getrou - Novi Zagreb

20

veljača

2012

Photobucket
Pospanac - Photo by Vedjak - sretan
Bila je velika gužva, cika i vriska, a meni se spavalo i spavalo. Jedva sam čekao da sve završi i da dođem doma.

Photobucket
Điđi - Photo by Vedjak - sretan
Ja sam Điđi. Imam mladu i dobru gazdaricu koja me je prvi put vodila na izložbu. Dobro smo se snašle u cijeloj toj gužvi.
Jedno vrijeme čak sam i vodila u natjecanju najsimpatičnijih mačaka. Mendula ne zna da li sam pobijedila.

Photobucket
CheGuevara - Photo by Vedjak - sretan
Mene i mog gazdu odmah su prepoznali jer su me prvi put vidjeli na prošloj izložbi mačaka u King Crossu.
Pošto je na ovoj izložbi bio i Bojan, mama Mendula mu je veselo rekla; evo upoznaj CheGuevaru. thumbup

Photobucket
Maca - Photo by Vedjak - sretan
Ja sam bila zbunjena, Vedjak veli zamišljena. Nije mi bilo jasno što se tu dešava? Pored mene su se prodavali jastučići i klopa za nas mace. Mendula nije mogla odoljeti jednom slatkom crvenom jastučiću na kojem sada spava njena Đurđa u lavabou.
Malo klope Đurđa je dobila i mukte (badava). thumbup Nešto hrane smo još i kupili u Getrou; npr. odlične krafne koje mi mace ne klopamo. Mendula ih voli! fino

Photobucket
Macinka wave

<< Arhiva >>