za rat spremna



Vidin da je rat na blogu počeja. To je stavr coronaizolacije. Nesagledive posljedice ove pošasti tek će se vidit na kraju epizode pandemije.

Sve češće dezinformacije demoraliziraju blogerske postove. Vrime koje izopačeno trlja naše moždane vijuge stvara agresiju koju triba usmjerit spram virusa, jeb... majku svoju, a ne kontra jedni drugi, ukućana, ljubimaca i neljubimaca.

Daklen: Objavljujen da je počeja 3. svjetski rat i da se naoružate do zuba. Još jedno 2 - 3 miseca ćemo ratovat, cili cvit protiv nemani sa pipcima, ka da je iz drugog svita došla. Teuta prouči mu slabe točke i u šifriranom izvješću proslidi bojovnicima.

Anči je ošla u ilegalu. Navukla je nindža odjeću i ruje po rovovima bespuća bloga tjedna. To je taktika skrivanja koju samo ona zna. Trenutno je nedostupna radi praćenja priko telefona, Interneta, dronova i svi ostali signala koji nas prate.

Kupus piva borbene i to je u svrhu dizanja morala jako važno.

Freš je potamanija sve ustaše i četnike (vala bogu), jugonostalgičare, idiote, perverzne i neuke.

V je dobila narukvicu navigacije. Ona smišlja novi dezert za neprijatelja s pipcima zvanog coronavirus COID 19.

Lionica gleda sve Vijesti i Dnevnike i analizira postotak dezinformacija kontraobavještajnih agresosrskih postaja.

Stara Teta nadgleda situaciju dronon i prati svaki korak izolacije naši buntovnika, kamikaza i terorista kojima corona ništa ne more.

Andrea B. i Mela ljubuju virtualno i to je taktika predostrožnosti spram COID-a 19.

Euro nas hrabri smihom jer smih je najbolji za imunitet.

Dražen se blogoizolira jer neman kruži i po blogu, A Grunf gruva iz pozadine.

Teorije zavjere, su svita, apokalipsa ... samo su vizija neprijatelja koji je nevidljiv, jeb... majku svoju, no najbolja i jedina preporuka tom nevidljivon smradu je da ostanete doma i ratujete svin raspoloživin sredstvima.

Sve bojovnike i bojovnice molin da mi svaki dan podnesu izvještaj o kretanju trupa, o podvizima i gubicima, o stanju u izolaciji i borbi s neprijateljen te o svon psihičkom zdravlju. PPST napada sve bojovnike i bojovnice koji nemaju ratni plan, koji se dosađuju i ne znaju kud bi sa sobon, na prozor, balkon, u WC; na prozor, balkon, u WC...

3. svj. rat je počeja dragi moji, zbijmo redove, pokažimo solidarnost, humanost, vjeru, snagu, izdržljivost, ponos, ljubav... i njegujmo sve ono na šta smo bili zaboravili.

Vaša vrhovna zapovjednica naređuje ubijmo tata ratujući od kuće, sa sigurne udaljenosti iz naših tvrdih bunkera, rovova, podmornica i tvrđava.

Smrt coroni !!!






31.03.2020. u 09:58 | 22 Komentara | Print | # | ^

dan i noć



tražiti




svim osjetilima




pipati




mirisati




čuti




okusiti




vidjeti




maštom




uzdići na oblak




vizija tebe




vitez s vezirom




noć




opuštanje




dah




uzdah




mir




disanje




spuštam se s oblaka




tu sam


vrtim se zajedno sa Zemljom

29.03.2020. u 22:24 | 16 Komentara | Print | # | ^

Zemlja je naš dom




netko je zatresao
zagrmio glas
netko zavapio
za svoj spas

iz dubine
iz visine
s plavetni mora
s vrgunaca gora…
potekla je rijeka
smrti
hoće li nas sve
zatrti

razularena masa
pomama i bijes
uništava Zemljin
nebeski krijes

Zemlja samo trpi
Zemlja samo plače
Zemlja s nama diše
Zemlja sve nam dat će

tutnje jahači apokalipse
samo čovjek u borbi
za opstanak
čovječe Zemlji nakloni se
samo čovjek u borbi
za nastavak




xxx





na malenoj terasi
četiri sa pet
u izolaciji
upoznah melodiju
života

svaki
pup
list
cvijetak
mi je znan

i sunce
ljepše grije
kiša umilno sipi
vjetar snažan liječi

na malenoj terasi
četiri sa pet
u izolaciji
spoznah istinu
ljepote

poj ptica
oblačić šućburasti
gušterica u jurnjavi
živost proljeća
ljubav prema životu




xxx





proroci su proricali
su svita odgonetali
nije li tu
sad
ovaj tren
poremećen
životni raspored

hoće li čovjek
to moćno biće
kad sve prođe
zapamtit 2020.
pramaliće

hoće li to
pouka biti za sutra
il će već
sljedećeg jutra
zaboraviti sva obećanja
i novcu i moći
nastavit da se klanja




xxx





ne treba nam atomski rat
corona virus je naš tat
naš usud i boj

ako si ga ti proizveo
čovječe nesretni moj
onda znaj
da nisi sav svoj




xxx





volim te Zemljice draga
u dnu tvojih vulkana
s tobom sam se bojala

na vrhovima
tvojih megaplanina
s tobom duboko disala

sa vjetrovima tvojim
urnebesne plesove
divlje plesala

tvojim oceanima
i morila
ronila, istraživala

volim te Zemljice draga
i kad si podivljala
i kad si blaga

u krilu tvojem
ne bojim se
ni boga ni vraga
ti si moja majka
moja snaga

volim te Zemljice

xxx



27.03.2020. u 17:30 | 34 Komentara | Print | # | ^

1. TEOREM UZGONA I GRAVITACIJE





krenula naglo
zajebala se
na 240 stupnjeva
u uzavreloj situaciji
naglo se diga


oooo rekoh
baš lipo
raste

to je uzgon, veli on
pa da, rekoh ja


da ne prigori
jer šta ću onda
jadna ti san
brzo smanjin
zagrijavanje

gle čuda
naglo je pa

pa, ja
zajebala me
gravitacija





i stiže corona
jebala majku svoju
smuti me cilu
u uzavrelom nespokoju

zagori mi kolač
zagorit ću i ja
znanost gori-doli
nas razdvaja

kolač će čupavac biti
njime ću virtualan rođendan slaviti
ne zvala se ja Mela
koja je tepsiju čupavaca sama pojela





i torta će biti
kad corona prođe
samo neka meni moj vitez
zagoren dođe

24.03.2020. u 22:42 | 13 Komentara | Print | # | ^

coronizirana dosada

Ovo će biti najružniji, najtužniji, najblesaviji, najdosadniji... rođendan ikad. Ne mogu častiti kolege, djecu, dragana. Mogu samo zdvajati na terasi i moliti boga da me corona mimoiđe kako bi preživjela 53. godinu. Ako napravin tortu oće li moja rodbina tit provat???

Radim od doma. Potpisala. Ide, al djeca su sva rekla da im je lipše u školi.

A što da ja radim osim što tamburam po tastaturi, klaviru koji ne znan svirat???

Panika me lovi od ove moje zabarkadirane situacije, stan-terasa, terasa-stan. Cviće kupila na vrime, jabuku posadila, terasu očistila. I šta sad???

Kupila i malo Jupola da popravim flekice po stanu. Kud nisam kupila vagon, pa bi okrečila cijeloj rodbini sve od A do Ž. Moš mislit. Nisan ja toliko vridna.

Kupila i plastične stolnjake, isto zadnji tren pred zatvaranje butige, da u kuhinjske elemente koje ću prije oprati stavim kao zaštitu.

No to nije dovoljno posla. I panika od dosade me već drma. Da PANIKA OD DOSADE, a ne corona virusa, je… majku svoju, usra mi je rođendan.

Dite davno ošlo u Zagreb da ljubuje. Ja ljubovala jučer bez poljubaca i ko zna kad. Jesmo li se coronizirali pokazat će vrime.

A što ako uvedu zabranu vožnje, policijski sat? Ja ću do Pule makar morala probijat barikade. Bit ću na telki ka ozloglašena bojovnica anticoronalne revolucije. Yeeeeeeeeeeeeee!!!

Poručujen tom corona virusu sljedeće: *#@%&¤Ą}¶§©g©±şă;...

Evo lip je sunčan dan, na terasi milina, a ja zdvajan. Uf. Mantraj Mela, mantraj!!! Lip je dan, uzađi na terasu van! Uživaj!!!

Kad sve pozavršavan, tj. operen viseću i neviseće elemente kujine iden na najteži posa, „Aljine“ i roba u ormaru. Kako da se ja naučin odlipit od robe koju ne nosin godinama kad mi je baš ta aljina nekako lipa, a ja u njoj bože, bože???

Mislin da će ova izolacija napravit čuda u svitu. Svi će sve oprat, dotjerat, sredit – blistat će stanovi i kuće i okućnice i auti i vrtovi ka nikad do sad. Kaže narod: "Nije svako zlo, za zlo."

A da na svoji stodvajst blogova napišen 340 postova? Yeeeeeeeeeeeeee!!!

Živi vi meni i zdravi bili, sa mnom dogodine: bisku, medicu, lozu, šljivu, pelinkovac, orahovac...




pili !!!

21.03.2020. u 11:22 | 44 Komentara | Print | # | ^

u boj, u boj

Dragi moji, virtualne blogofrendice i blogofrendovi i Rodjaci

Vaša vrhovna zapovjednica, u pauzi rada od kuće, izdaje zapovidi:

- nema ljubljenja
- nema seksanja
- nema oralnog
- nema analnog
- nema frizura
- nema pedikura
- nema masaža

- IMA DNEVNA BLOGERSKA STRAŽA:
- Anči su četiri pištolja
- Teta puknuta, najbolja
- Andrea zaljubljena
- Mela obljubljena



- VOLONTERKE SVE ZBIJTE SE U ZBOR
- važan je entuzijazam i dogovor
- nek' se jave u stožer Anabboni
- ona će vas svitovati da nismo u banani

- ratnice blogerske moje
- zavucite se u bunkere svoje
- navucite čarapice Čarapice naše
- pivajte i plešite diljem lipe naše

- nek se ori pisma, nek se corona strese
- da blogerska pisma sriću svima donese
- ode nan conrona ništa ne more
- moremo joj sovat od jutra do zore

- ako van je dosadno samo pišite
- sve bolesne svojon riči tišite
- u boj, u boj, kucnuo je čas
- RODJACI VI STRAŽARITE NOĆU ZA NAS




- ako van je dosadno posadite melu
- da izraste u voćku snažnu i debelu
- uvik nas je bilo, i uvik nas bit će
- pijte aroniju, sadite cviće



- doturima našin sriću poželimo
- oni su naša vojska koju volimo
- medicinske sestre i tehničari
- za vas će navijat blogeri raspjevani

Ovaj dekret stupa na snagu odma sad. Budite mi zdravi i nasmijani.
Za sve bolesne i koji će to biti POSLUŠAJTE:

SUŠAC BLUES



16.03.2020. u 14:31 | 28 Komentara | Print | # | ^

godišnja doba

u zagrljaju tvojem
budi mi proljeće:
procvjetala voćka
plodovi u cvatu
iščekivanje buđenja
ja tvoja livada
mirisi opuštanja

u zagrljaju tvojem
budi mi ljeto:
cvrčkova simfonija
valovi ushićenja
živahnost tijela
ja tvoja okrepa morska
dodiri opuštanja

u zagrljaju tvojem
budi mi jesen:
podatna i šarena
osjetilna raskoš
purpurno nebo
ja tvoja jabuka sočna
šapati opuštanja

u zagrljaju tvojem
budi mi zima:
noćna šaputanja
vrijeme zbližavanja
toplina
ja tvoja pahulja na dlanu
romantika opuštanja

xxx

u
zagrljaju
tvojem:
cvasti

pjevati
plesati
plivati

rasti
rasti
rasti

biti:
čvrsti hrast
nježna breza
divlja rijeka
krhki cvijet
noć i dan
dubina i pličina

u
zagrljaju
tvojem
biti
radost

xxx

tišina noći
ruke u mojoj kosi
xxx






12.03.2020. u 18:26 | 13 Komentara | Print | # | ^

rat i mir

otkucava 1. sat
počeo je rat

za poljupcem
poljubac slijedi
za poljupcem
uzdah slijedi

otkucava 2. sat
još traje rat

pršte poljupci
još jedan
traži dva
sto

tisuće
ne zna ime se
broj

otkucava 3. sat
razbuktao se rat

za poljupcem
poljubac slijedi
za poljupcem
uzdah slijedi

jecaji
u uzavreloj sobi
borac s bojovnicom
rat vodi

jecaji i smijeh
lome tišinu
sat otkucava
bedra se njišu

otkucava 4. sat
rat je, rat, rat

za poljupcem
poljubac slijedi
za poljupcem
uzdah slijedi

tijela spletena
koža mekana
dah kraj uha
oči govore
oči se smiju
vrele ruke griju

otkucava 5. sat
ne prestaje rat

poljubac za
poljupcem slijedi
ni jedno pravilo ratovanja
više ne vrijedi

ko lelujava trava
na povjetarcu
žena se predaje
muškarcu

otkucava 6. sat
jenjava rat

za poljupcem
poljubac slijedi
za poljupcem
uzdah slijedi

poljubac za
poljupcem slijedi
sve je nebitno
napetost blijedi



05.03.2020. u 14:59 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2020 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2023 (2)
Srpanj 2023 (2)
Lipanj 2023 (5)
Svibanj 2023 (2)
Travanj 2023 (2)
Veljača 2023 (1)
Siječanj 2023 (1)
Prosinac 2022 (3)
Studeni 2022 (1)
Listopad 2022 (1)
Rujan 2022 (3)
Srpanj 2022 (2)
Lipanj 2022 (3)
Travanj 2022 (1)
Ožujak 2022 (1)
Rujan 2021 (2)
Kolovoz 2021 (2)
Srpanj 2021 (2)
Lipanj 2021 (1)
Ožujak 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Prosinac 2020 (4)
Studeni 2020 (3)
Listopad 2020 (4)
Rujan 2020 (5)
Kolovoz 2020 (4)
Srpanj 2020 (10)
Lipanj 2020 (2)
Svibanj 2020 (4)
Travanj 2020 (17)
Ožujak 2020 (8)
Veljača 2020 (2)
Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (4)
Studeni 2019 (12)
Listopad 2019 (13)
Rujan 2019 (10)
Kolovoz 2019 (8)
Srpanj 2019 (10)
Lipanj 2019 (4)
Svibanj 2019 (1)
Travanj 2019 (3)
Ožujak 2019 (5)
Veljača 2019 (9)
Siječanj 2019 (5)
Prosinac 2018 (2)
Studeni 2018 (8)
Listopad 2018 (15)

Opis bloga

VATRENI POZDRAVLJAJU SVOJE NAVIJAČE izvor fotografije Freš
samo za franju
najljepsezelje1@hotmail.com



a bilo vas je tu...