umjetnost

moram se
odmoriti
od tebe:

ne misliti
ne maštati
ne sanjati
ne pjevati
ne skladati
ne crtati
ne slikati
ne klesati…

kako da se ostavim
umjetnosti
tvojega stvaranja

kad umjetnost si ti
kad umjetnica sam ja
i obratno


31.08.2018. u 07:12 | 7 Komentara | Print | # | ^

štrajk



danas ti neću napisati
najljepše stihove
e, baš neću
i basta

danas ti neću priznati
da mi nedostaješ
e, baš neću
i gotovo

danas štrajkam
i do daljnjega
i do kad me volja
samo ću šutjeti
o ljubavi

a ti ćeš znati
da sam lažljivica

28.08.2018. u 23:22 | 10 Komentara | Print | # | ^

Večernja prozivka

Ovako, društvo moje blogersko. Ima lipo da stanete u vrstu u stavu mirno i da se očitujete.






Ko je sve zaljubljen na ovon blogu???

27.08.2018. u 22:12 | 17 Komentara | Print | # | ^

Voljela bih da si tu


...
...
...
...
...
...
I love you
especially you ...
Do you know that?





Zamislite sami stihove. Ja san eto pospana, vesela i zanesena.

26.08.2018. u 22:12 | 11 Komentara | Print | # | ^

ljubav



pogled
osmijeh
zagrljaj



25.08.2018. u 17:21 | 13 Komentara | Print | # | ^

Pišem ti

Gdje su zvijezde pratilice
da nas usmjere na pravi put
Kako da ti priđem bliže
jesam li ja tvoj pravi kut

Usmjeri me, pokaži mi vrijeme
os, smjer, koordinata
Gubim se u bespuću prostora
moja si apsiha, ja tvoja ordinata

xxx

Pišem ti, i eto ne znam što
da kažem bilo što
razumio bi, jer riječi su male
za sve ono što u srce stane

Pišem ti, i znam da si tu
vjerujem u sutra, u ljubav tu
jel potrebno ljubav, ljubavlju zvati
nije bitno, samo svrati

Neću te tjerati da mi govoriš rime
samo ću se sćućuriti u tvom krilu od zime
i put svemira i nazad letjeti
na tvoj osmijeh sretna sletjeti

xxx

Ne boj se ovih riječi
nisu on raspeće i uzda
kad veselje mnome zazveči
darujem ti slobodu veselih muza

24.8.2018.










24.08.2018. u 21:15 | 16 Komentara | Print | # | ^

Dan D

Danas mi je dosta:

i ljubavi
i neljubavi
i traganja
i nenalaženja
i pjesama
i romana
i svega...

Danas bih voljela:

da mogu vriskati
da mogu plakati
da mogu kleti

Nadam se da je danas:

samo ružan san
i da ćeš sutra
biti tu


U stvari
željeh reći
da sam te danas poželjela sanjati
i nisam uspjela
i bila sam jadna
bijesna
i nemoćna


Mn da
zašto mi ljudi trebamo
nekoga
tko nas voli???


23.08.2018. u 22:56 | 9 Komentara | Print | # | ^

Opijena

jesi l' moje crno vino
il medica koja me liječi
il wiski što me drmne

zavađaš me

i zaplićem
i otplićem
i teturam

opijena tobom



22.08.2018. u 23:07 | 14 Komentara | Print | # | ^

Molitva


nikad nisam digla ruke od tebe
jer u dubini duše vidjeh sebe

voliš me jer ja te volim
volim te jer ti me voliš

zar je potrebno crtati srca
kad moje srce za tebe kuca

zar je potrebno pjesme pisati
kad jedno bez drugog ne možemo disati



21.08.2018. u 22:56 | 19 Komentara | Print | # | ^

Hallo



Jesmo mi lud narod. Imao najlipšu zemlju koju potkradamo i prodajemo, ne pravimo dicu, iseljavamo se i kur... mo se da je volimo.

Mislin da su moji proračuni točni da je svaki drugi Hrvat lud.

Dokaz: U jednom danu bili smo upecali oko 429 riječi i izraza. Sad i je 464. Ima toga još.

a jesi pametan
abnormalan
aknut
aknut, maknut
bedast
berlav
berle
bez pameti
blentav
blento
blesav
blesimetar
bolesnik
budalast
budaletina
cvrknut
čvrknut
ebate
fale mu daske/daska u glavi
fali mu feder u glavi
feler/felerični
gaji kolektiv u glavi/kolektivno lud
glup ka ku..c
gori neg ja
harmoničan ko štektanje mitraljeza
hurmak
hvataju ga opet (njegove) lutke
igra u nekom svom filmu
ima bubice u glavi
ima čvor u glavi
ima feler u glavi
ima košmar u glavi
ima nepropuhane moždane vijuge
ima podstanara u glavi
imbecil
imberlan
iracionalan do bola
iskočija iz šine
ispa iz centra
iščašen
izlapio
izokrenut
je..n u glavu
koda je s Raba pobigal
konjina
kretino
loco
lud
lud 300 gradi
lud da luđi ne more bit
lud do besvijesti
lud ka batina
lud ka kupus
lud ka noć
lud k'o mesar sa satarom
lud k'o mrkla noć
lud k'o struja
lud na kvadrat
lud, prelud
ludaja (za žensko i muško)
ludinja
ludov
lujka (za žensko)
ma šta lud
ma,q...c pametan
magarac
mahnit
majka ga ispustila na glavu = ispušten
majmun
maka
maknut
malo je bajla, bajla
malo pomjeren
malo zeznut
malouman
maloumnik
mandrilo
manit
megazvekan
mentalac
mentalno kukureknuo
mentol
misli ko da baca bombe
mulac
munja
munjara
munjelo
munjen
munjola
načisto lud
najeo se bunika
najeo se ludih gljiva
naopak
nazoba se ludi boba
nedostaju mu daske
neko mu ugasio svjetlost
nema mu pomoći
nema mu spasa
nema ništa u glavi
nerazuman
nervčik
neubrojiv
neuračunljiv
neuravnotežen
nije baš svoj
nije čist
nije normalan
nije pri čistoj
nije pri čistoj svijesti
nije pri sebi
nije sasvim čist
nisu mu sve na broju
nisu mu sve ovce na broju
nisu mu svi doma
norijak
normalan ko kriva ravan
okinut
omanut
on koda je z Stenjevca
opandrčen
opičen
oša na kvasinu
ošamućen
ošinut
otiša na mufu
ovcu izgubio
pacijent
paćenik
pamet mu na dopustu
pamet mu na rezervi
po..zdija načisto
podivljali
pokipila mu pamet
poludan
pomanita
popuca po šavovima
popustili mu šerafi
porebambiven
poremećen
pošandrca
pošandrcao doboga
pošemerio
prolupa
prolupo
propiva je već
prošvijuka
prošvika
psihijatrijski slučaj
puka
puka ki kokica
puko
puko ko kokice
puk'o k'o zvečka
razuman ko zlatna ribica
redikul
shvaća ko drobilica
simpson
sišao s kolosijeka
sj..an u mozak
skrenija skroz naskroz
skrenuo s uma
skrenuo skroz
sunčanica ga opalila
svadja se sam sa sobom
šampalado
šempja
šempjast
šokiran u pojam
štupido
šuč muć
šušnut
totalni kreten = tenkre
trknut
tukac
tupko
tupson
udaren mokrom čarapom
udaren mokrom krpom po glavi
ugruvana psiha
umobolan
uvrnut
zariba mu mozak
zbroji se
zevzek
zevzon
zlaaato moje
zrel si za Vrapče (Lopaču)
zreo za ludnicu
zvrknut
zvrnda mu u glavi
zvrndov
blokirani
ćaknut
glupan
kreten
lud
blesan
Pomerio pamecu
Raspamecen
Zreo za psihijatra
Ekscenrican
izlizali mu se tockici
prosvira
nisu mu sve koze na broju
prošvika
udren
šempjast
rešalud
mozgu reka zbogom
je za manikomijo




I Word je poludija, neće da mi ovaj dodatak teksta složi po abecedi.


Ima li ko pamatan na ovon svitu???

Ja priznan da san ošla na kvasinu. Ko prizna pola mu se doda.

19.08.2018. u 21:52 | 24 Komentara | Print | # | ^

Veselo, veselije, najveselije

Druženje uz vrč smijeha, čašicu razgovora i provijedanje štorija i viceva. Obitelj i prijatelji. Ko to more platit?

Veseli mi i zdravi bili, sa mnom rujno vino pili!!!


https://www.youtube.com/watch?v=Z-M9dzM2Wsg

18.08.2018. u 23:03 | 11 Komentara | Print | # | ^

Ljubim te



ljubim te u vlas kose
koja me škaklja po nosu
ljubiš me u trepavice
i maziš pospanu i bosu

ja trčim kroz livade cvjetne
ti preskačeš čičak
ubireš maslačak
i pušeš ga meni

i smijemo de ko dvoje luđaka
ostajemo bez daha
u igri naših šapata


https://www.youtube.com/watch?v=rX3rsEU227Y

17.08.2018. u 22:38 | 11 Komentara | Print | # | ^

Moja ljubav

Moj prvi dečko mi je kupio mali harmoni na kojem sam satima svirkala sve što sam znala pjevati. Hvala mu. Prije 15 godina pokvarila se jedna tipka i on je nestao u selidbi.


A onda sam kupila njega. Imam ga već punih 10 godina i jako sam zaljubljena u njega od najranijeg djetinjstva. Moj cijeli životni put bio bi sigurno drugačiji da smo se intenzivno družili. Znam da bi svirala stalno na njemu, znam da bi postigla nešto više. Možda je bolje ovako jer bi bila luđa nego što sam sad. Bila bih sigurno osobenjakuša koje vidi samo crno-bijele tipke.

U tih punih 10 godina gotovo da ga nisam taknula. Stajao je u stanu kao ikona, kao znamen jedne neprežaljene ljubavi. Bojala sam ga se, a kao da se i on mene bojao. Uz dijete mislila sam da ću naučiti nešto svirkati. Da, bila je jedna etida, koju sam odsvirala i zaboravila. Bila sam neopisivo sretna. A onda je moje dijete odustalo, i on je ostao šutjeti nijemo u kutu, pozivajući me svako toliko da se primaknem, al se nisam primicala. Zašto? Tko to zna.

Jednom smo zajedno bubnjale i bilo je zabavno. I to je to.

Skoro sam ga poklonila. Mama ga je u zadnji čas spasila i odnijela kući. Stajao je tamo u mračnom podrumu i dozivao me. I dalje sam sanjala kako po njemu prebirem, najljepše melodije svijeta. Bili su to divni snovi.

Odlaskom kod mame, odlučila sam. Vraćam ga tamo gdje mu je mjesto. Jednog dana platit ću nekome da me poduči. I dogovorila sam instrukcije i nikada se nisam pojavila da počnemo. Čak nisam ni slušala melodije na njemu.

Preuređujući malo po stanu našla sam mjesto za njega. Tu nek stoji pa što bude. Nije najsretnije rješenje, al ostaje sa mnom.
A onda, pred nekoliko dana, dogodio se bum u mojoj glavi. Primakla se i počela istraživati. Pronašla sam svoju skladbu koju sam snimila, ni sama ne znam kako, u jednom periodu kad sam bila van sebe.

Sjećanje kako sam to izvela vrlo je mutno, melodija živa u glavi. Tri tona koja se vrte na različite načine, ništa posebno, no uz ritam i pratnju akorda i nije baš loše. Za mene koja ne zna o njemu ama baš ništa, otkriće stoljeća. Danas još uvijek ne znam kako se snimaju skladbe.

Počela sam dirkati te tipke, naređivala mozgu da zapamti tonove i nakon 25 godina pauze, uspjela uz više-manje greškica odsvirati skoro sve pjesme koje sam nekada učila za ispit. Kako je to moguće? Pa ja ne znam što sam maloprije jela.

I što da vam kažem. Uživam sjedajući ispred njega i prebirući po tipkama. Nemam publiku, pa nemam tremu. Griješim da, ali prsti su sve sigurniji. Gledam u note i ništa ih ne razumijem. Uspijevam čak iz prve namjestiti prste na pravo mjesto.

Aloooooooooooo! Pa gdje san bila dosad??? Jesam li spavala stoljetni san?

Kad se nešto voli nikad nije kasno. Ima na njemu bezbroj mogućnosti. Mogu se igrati do mile volje. Ovo je bolje od klavira.

Volim svoj sintesajzer!!! Ne zanima me više lijeva ruka kojom ne znam i ne mogu pratiti pjesmu. Ovo igranje mi je sasvim dovoljno.

16.08.2018. u 23:42 | 18 Komentara | Print | # | ^

... to be continued

u svoj brlog namamio
jabuku jabuci podario
grijehom je probudio
totalno izludio


2.8.2018.

15.08.2018. u 20:37 | 20 Komentara | Print | # | ^

ljubavna


evo, kanim se već dugo
da ti sročim stih il dva
u ovo vrijeme ludo
da kažem da tvoja sam sva

ne znam ti ni pravo ime
a eto pjesmu ti pišem
zbog tebe po klaviru se igram
uz ritam bokovima njišem

nije ovo baš neka pjesma
i riječi se nekako čudno slažu
kao da sam izvor il izgubljena česma
ne daj da te istinom slažu

volim i vjerujem da postojim
ne dam se, sanjam, letim
uspravna ko čelik stojim
kad god te se sjetim


15.08.2018. u 06:59 | 20 Komentara | Print | # | ^

smeće

Sutra je Velika Gospa. Dan koji ja ne slavin, al ga slave mnogi. Mislin da je dobro za sve one koji viruju i ne viruju da si odaberu jedan dan D, moj je bija jučer, i da počiste sve smeće iz sebe. Smeće koje vas razdire i ubija, koje vas čini nesretnima, agresivnima, zbog kojeg ne možete mirno spavati i raditi, zbog kojeg se negdje u dnu svoje duše mrzite.

Da skratin. Priznajte sebi svoje grijehe. Ne pomaže ni sveta ispovijed, ako vi sami sebi ne priznate svoje grijehe. Neće vas ni odriješiti sveta ispovijed, ako sami sebi ne odriješite grijehe.

Lakše se diše. Kažu : "Ako volite sebe, volite cijeli svijet!"



Osin šta san sebi oprostila, opraštan i onim ustašama koji su ubili mojega dida, i onin partizanima koji su ubili mojega drugoga dida. I ćaći šta je bija šta je bija.

Voli vas Mela!!!

14.08.2018. u 15:41 | 14 Komentara | Print | # | ^

nevrime

Evo vani siva. U daljini grmi. Jako volin spavat kad grmi i siva. Nakumulirana energija se prazni. Yeeeeeeeeeeeeeeees!

Pozdrav svima koji me vole i ne vole!!!


13.08.2018. u 22:37 | 11 Komentara | Print | # | ^

Biti žena

Lako je biti frajer

Aj budi žena!!!

13.08.2018. u 20:08 | 11 Komentara | Print | # | ^

Duh

Dođe sin kući i mama ga priupita:

- Što ste danas učili u školi?

- Brojeve, 2,3,4 i 5.

- A gdje je 1?

- U bilježnici.

12.08.2018. u 22:17 | 14 Komentara | Print | # | ^

Maškare


Maskenbal

Svi imamo svoju masku,
klaunovsku, vještičju il' Arlekina.
Kad stanemo na teatarsku dasku,
neki glume damu, neki berekina.

Meni je najdraža dvorska luda.
Zasmijavam i životom vrludam.
Tebi je vitez u oklopu drag
dok nosiš princezu na kućni prag.

Na balu pod maskama možeš se skriti.
Svejedno ću ti hrabro pohrliti.
Srcem ću pronaći tvoj baršunast glas.
Nije bitna ni visina, ni stas.

xxx

Kad zaplešemo dragi,
skini masku s lica.
Budimo dušom nagi.

Znaš da želim te kao junaka iz priča…

Al' molim te skini masku s lica,
da istinom te poljubim unutar tvojeg bića.

…i zaplešem s tobom tango…


11.08.2018. u 22:55 | 14 Komentara | Print | # | ^

Zaljubljena žena

zaljubljena žena
bez krila leti
vjetar nosi je zrakom
uzlazna njena je putanja
brodi danima i mrakom

svakom svjetlu mahne
osmijehe baca u zrcalna mora
procvalo cvijeće rosom takne
rudi u zorama visokih gora

nebo je njena pista
krošnje su joj oblaci meki
istina je ona, čvrsta i čista
vidici daleki

snagom se odijeva
vedrinom se obuva bosa
i kad zimom grije i ljetom sijeva
vijori njena zemaljska kosa

kad je okrzne ljubav
ljubavi s ljubavlju pjeva ode
al nitko, baš nitko, ne može
da joj ukrade zvjezdane slobode

u svojoj slobodi ona mašta
smije se i grli sve što je voli
na svojim putanjama tješi i prašta
a za ljubav nikog ne moli


11.08.2018. u 00:25 | 30 Komentara | Print | # | ^

Za dobar san

Slatki odmor, slatki umor.

18.6.91.

Da mi je biti tvoja pjesma
što budi te dok spavaš
i otima ti osmijeh

Da mi je biti tvoja pjesma
koja te tješi
dok sanjaš ružne snove

Da mi je biti BAREM STIH
pjesme koju trebaš

Da mi je biti BAREM RIJEČ
stiha koji nikom ne daš


Odmor od glazbe. Samo sam htjela uživati u njoj, a ispadoh kradljiviica.

09.08.2018. u 22:56 | 18 Komentara | Print | # | ^

Veseo dan

Plivanje; nakon dugo vrimena trupanje po klaviru i ronjenje, napokon bila gladna. Pri plivanju na leđima svon snagom trupila glavon o glavu nekog frajera. Plivala među jatom velikih narančastih meduza (klobuka).


linija je tanka
početka i kraja
kolika je zraka
koja nas grije i spaja







08.08.2018. u 19:47 | 24 Komentara | Print | # | ^

Tebi kojeg nema

Rasplamsana u golom obzorju
volim život i predajem mu se
Težim ka davnom praskozorju
vjerujući da budim se

I nema veze što ne vjerujem u sebe
i trgam si zlatne konce svoje biti
Vjerujem u sve što je dio tebe
i pletem si život od tvojih niti

Još sanjamo snove kojih nismo svjesni
i trljamo oči budeć se u mraku
Kad pobijedimo učmalost predaje i plijesni
dotaknut ćemo možda svoju svijetlu zraku

Niti te imam, niti te dam
a letimo istim putanjama svemira
I nema veze što još više padam
svi smo mi dio „zvjezdanog nemira „

Moje su strune, blijede i bez zvuka
i bezvrijedne su tako sputane i tihe
Probudit ih može samo tvoja ruka
kad raspjeva ove stihe

Iako me strah da nikada stići nećeš
nikada može postati sutra
I sve dok mojim snovima šećeš
bit ćeš moja radosna jutra

Daj da te nema i da još uvijek
sanjam budna dok letim ka tebi
Tvoj šapat nek ostane zvjezdani odjek
prepoznat ću te kad se pribižiš k meni

Ako tvoj put krene nekim drugim smjerom
tražit ću te ne znajuć za poraze
Ti živiš u meni, sa mojim perom
i čekat ću te TAMO na kraju staze…






Danas sam pjevala s njima.

07.08.2018. u 21:26 | 22 Komentara | Print | # | ^

Udovoljiti sebi

Danas sam napravila dvije stvari za sebe. Poslušala 1. lekciju talijanskog jezika. Sve lipo pročitala, ponovila nekoliko puta. Ne sićan se anjci jedne riči ni rečenice. Ahahahahahaha Mozak "oša na kvasinu". Ili još bolje šta san danas čula "mozak nije u centru".

4 saksofonista, bubnjar, hrpa ljudi koji stoje ukipljeni i ja sa zatvorenim očima upijam ritamove, bubnjam, plešem i dirigiram. Neopisivo!!!

Kao dijete kao igračke imala sam: bubnjeve, saksofon, ksilofon, melodiku. Stalno san nešto tamburala. A sad želin da tamburaju meni.

More me danas mimoišlo.

06.08.2018. u 23:29 | 19 Komentara | Print | # | ^

U ritmu

Dozvoljavam si malo opojne euforije
tek toliko da ne poludim
tek toliko da ne izgorim

Poklanjam si malo odmaka od reale
da se razvedrim
da poletim

Pjevam si ono što volim
da se ispunim
da zablistam

Prepuštam se moru
da me opušta
da me s oblaka spušta

Ne želim i neću biti
nesretna Afrodita







Ples...

05.08.2018. u 23:02 | 19 Komentara | Print | # | ^

Kako će Mela osvojiti Vranju


Kao prvo naoružat će se svin mogućim oružjen koje svaka ženska mora imat: mudante, ređipet, štikle, aljina, najlonke, pomade… To nije najzanimljiviji dio priče. Zatin će Kad Vranjo dođe popit nama dec do dva črnega il medicu da se sabere i da se ne skondrlja od sukoviše sriće. Ako ne pomogne prić će na viski. Ni taj dio nije baš nešto posebno zanimljiv. Prije nego šta dođe očistit će kuću, al je bolje da ne napravi ništa za ist jer kad se ona zblenca ajme ti ga se majci koji su to specijaliteti kuće. Ni taj dio nije baš nešto osobito značajan.

Za njega će morat nać posebnu aljinu od baren 300 botuna kako bi priča iz 1001 noći što dulje trajala. Kad se taj dio nekako otpetlja poželt će eto baš tada da zaplešu, pa će Vranjo morat ponovo zakopčat svi ti 300 botuna jer eto ona ne pleše bez aljine. Pri plesu će pivat malo nako polutiho, pa sve glasnije, a kad ona piva puni baterije, njeno tilo postaje akumulator. To jadni Vranjo ne zna. CD-player neće učitavat pisme, zvučnici rade pa ne rade, auto neće da upali, mobitel se zblesira… U žaru pisme iz Mele će vrcat iskre, a Vranjo ne znajući šta ga trese bit će pokošen ka šokeron. Zato Vranjo, ako boga znaš, ne dolazi jer ćeš bit spaljen, a možda i iskorišten.





Mijau...

04.08.2018. u 19:11 | 23 Komentara | Print | # | ^

Znam da si ljut


Znam da ćeš doći
jer ja te već čekam
i pripremam tijelo i dušu


Znam da ćeš doći
i donijeti mi sebe
onakvog kakvog sam
zamišljala
danima
godinama
stoljećima
baš onakvog
kakvog sam upoznala

Znam da ćeš doći
samo da vidiš
koliko su mi iskrene oči
i smijem li se
kao što pričam da se smijem

Znam da ćeš doći
al' ne znam
hoću li preživjet
tvoj dolazak




Za...

03.08.2018. u 21:45 | 12 Komentara | Print | # | ^

Petljancija



zapetljan u moj stih
zboriš mi da nisi tih
da si glasan, najglasniji
veseljak moj, najveseliji
rođen si za mene


zapetljan u moj stih
zboriš mi glasno da nisi tih
tu si i sada te gledam
kradem te svijetu
nikom te ne dam


ne boj se dušo
neću te zavezati
samo ću te malčice
veseljem zezati


nisam ti ja od onih što kradu
ni od onih što gube nadu
svijet za tebe gradila sam davno
moj stih si postao odavno


zapetljan u moj stih
zapetljao si mene
petlju otpetljavam
ključ trebam
katanac me veže
konopac debeli reže
da se razvežem
da se odvežem
ne želim
petljanciji se veselim


zapetljan u moj stih
zboriš mi da nisi tih
da si glasan, najglasniji
veseljak moj, najveseliji
rođen si za mene






L'amour...

02.08.2018. u 23:33 | 23 Komentara | Print | # | ^

Osvajački rat

2.6.1990.

Kad se smijem
umirem glasno

Kad patim
vrištim strasno

Kad uzdišem
ljubim ludo

Kad se molim
ne želim čudo

Kad sam sretna
onda patim

Kad sam tužna
luda snatrim

Kad sam tiha
pričam zgode

Kad zaplivam
izbace me vode




SJEĆANJE...

01.08.2018. u 21:00 | 17 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2018 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2023 (2)
Srpanj 2023 (2)
Lipanj 2023 (5)
Svibanj 2023 (2)
Travanj 2023 (2)
Veljača 2023 (1)
Siječanj 2023 (1)
Prosinac 2022 (3)
Studeni 2022 (1)
Listopad 2022 (1)
Rujan 2022 (3)
Srpanj 2022 (2)
Lipanj 2022 (3)
Travanj 2022 (1)
Ožujak 2022 (1)
Rujan 2021 (2)
Kolovoz 2021 (2)
Srpanj 2021 (2)
Lipanj 2021 (1)
Ožujak 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Prosinac 2020 (4)
Studeni 2020 (3)
Listopad 2020 (4)
Rujan 2020 (5)
Kolovoz 2020 (4)
Srpanj 2020 (10)
Lipanj 2020 (2)
Svibanj 2020 (4)
Travanj 2020 (17)
Ožujak 2020 (8)
Veljača 2020 (2)
Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (4)
Studeni 2019 (12)
Listopad 2019 (13)
Rujan 2019 (10)
Kolovoz 2019 (8)
Srpanj 2019 (10)
Lipanj 2019 (4)
Svibanj 2019 (1)
Travanj 2019 (3)
Ožujak 2019 (5)
Veljača 2019 (9)
Siječanj 2019 (5)
Prosinac 2018 (2)
Studeni 2018 (8)
Listopad 2018 (15)

Opis bloga

VATRENI POZDRAVLJAJU SVOJE NAVIJAČE izvor fotografije Freš
samo za franju
najljepsezelje1@hotmail.com



a bilo vas je tu...