marchelina

19.03.2011., subota

Multipraktik detrđenti

Jučer san na poštanskom sandučiću od susida vidila naljepnicu na kojoj piše:"Molimo ne ubacivati promotivne materijale".

Palo mi je na pamet da i ja zalipin upozorenje sljedećeg sadržaja:"Molimo ne ubacivati račune za struju, vodu, komunalije i ostale pizdarije".

Kad smo već kod promotivnih činbenika, opet san ostala zbunjena prid jednom marketinškom pojavom.
Išla san u dućan kupit detrđent za suđe.

Stojin tako prid policon sa tim detrđentima za suđe, i pokušavan izabrat detrđent baš za mene. Jerbo danas svaki prozvod ima tendenciju identificirat se sa osobnošću svoga kupca. Nema ti ničega bez te osobnosti.

Za one šta ne mogu naprimjer oprat suđe a da in za to vrime ne miriše dinja, postoji detrđent za suđe "sa mirisom dinje". Za one šta insistiraju na svježini, tu je detrđent koji "donosi svježinu u vašu kuhinju". Detrđent koji "voli vašu kožu" je za one narcisoidne žene šta mislu da svako mora volit njihovu kožu, pa čak i detrđenti.
Brat bratu, jedno tridesetak različitih vrsta. Zamalo san pitala tete u dućanu da mi dadu jednu stolicu, pa da lipo sidnen dok se ne odlučin koji ću kupit. Za moju osobnost izgleda još nisu smislili detrđent, jer ni na jednoj boci ne piše "Detrđent koji sam pere suđe dok vi laprdate po blogu i fejzbuku".
Baš me zanima jesu li već lansirali i detrđent za recimo našu premijerku, na kojom bi tribalo pisat "Detrđent za suđe koji mrzi prosvjede" ili "Detrđent koji vas voli i nakon šta mu se obratite na engleskon" ili tako nešto.

Čitan ja tako reklame i čitan, kad mi pažnju privuče "njeguje vaše ruke i nokte, sa dodatkom kalcija".

Sad više nisan bila sigurna jesan li isprid police sa detrđentiman za suđe ili isprid one sa sredstvima za njegu noktiju i ruku. Mislin, jesu li ovi proizvođači sve izmišali? Malo su se zanili? Jer, ako na detrđente za suđe stavjaju u stvari reklame za njegu ruku i pripadajućih in noktiju, jel' to znači da na kutijicama od krema za ruke ubuduće možemo očekivat natpise tipa "Krema za ruke sa kalcijem za nokte i fosforom za visoki sjaj vašeg posuđa"?
Po istoj logici, na pastama za zube bi uskoro moglo osvanit, štajaznan, "OMEKŠAVA VAŠE RUBLJE", na šanponu za kosu "U POTPUNOSTI UKLANJA SVE MASNE MRLJE", a na ženskin ulošciman "SA KRILCIMA UBIJA SVE BAKTERIJE"?

Ja bi in priporučila da se malo koncentriraju, jer ako nedajbože na šanpon za kosu nakelju "U POTPUNOSTI ODSTRANJUJE SVE DLAČICE" to bi na kupce moglo djelovat malo obeshrabrujuće.

I još nešto. Zašto više ne postoji nijedan božji proizvod bez dodataka?
Jogurti su nan sa dodatkom voća, vitamina C, meda, probiotika, integralnih klica, vlakanaca i raznoraznih kultura, detrđenti sa dodatkom dinja, bresaka, jabuka, limuna, fosfora, plavih zrnaca, bilih zrnaca, franja, kuglica, loptica, čestica, kockica, hrana nan je sa dodatkon vlakana, egzotičnih začina, bakinih ručnih radova, prosvjednih nota, mislin, zaželila san se kupit bilo šta u čemu neće bit dodano još dvistaosanstosan sastojaka zbog kojih više nisan sigurna za šta mi koji proizvod uopće služi! U biti, ispada da je skroz svejedno šta čovik kupi, jer svaki proizvod koji iti malo drži do sebe u sebi ima redom:

1. balzam koji štiti vašu kožu dok perete suđe
2. fosfor koji štiti vaše suđe dok perete robu
3. vlakanca koja poboljšavaju vašu probavu dok perete zube
4. kalcij koji hrani vaše nokte dok kuvate sarmu
5. voće koje pospješuje rast vaše kose dok perete prozore
6. emulgator koji osvježava vašu kuhinju dok u HEP-u čekate red za platit struju
7. dermatološki ispitan i ph neutralan antioksidans za visoki sjaj vaše pegle

Drugin ričima, štagod kupili, ne morete falit! Šta ti je napredak, moj čoviče!

Ja sa posebnon pažnjon pratin razvoj tih sredstava za pranje suđa jerbo mi je to sa suđiman najteže od svega kad su kućanski poslovi u pitanju. Mislin da oni Sizif malo pretjeruje kad misli da je baš on radija najteži posal na svitu gurajuć oni kamen uzbrdo i trčeć za njim nizbrdo. Vidi se odma da taj u životu nije suđe opra. Jer da je, zna bi da je guranje one stinčuge, u odnosu na pranje suđa, imalo kakvi takvi smisao. Ako ništa, cili svit danas zna za njega i za ti njegov bovan.

Za razliku od otoga Sizifa, mi žene, tojest ne sve nego mi šta nemamo perilicu, provedemo život radeći najbesmisleniji posal u kategoriji enbete poslova, i niko od tomen ne piše nikakve mitove, traktate, epove, Ilijade i Odiseje, a kamoli da bi neko stoljećima citira naše riči ka šta ove muške citiraju za svaku pizdariju koju reču. Oni jedan je viknija "Aj hev a drim!", oni drugi opet "Imamo Hrvacku!", a kad je moja mater bidna napokon ostvarila svoj san, i uzviknila "Iman perilicu za suđove!", ne samo da je niko nije citira, nego taj važni datum neće ostat zabilježen niti u jednoj jedinoj enciklopediji svita.

Neš ti Sizifa, uostalon, izgura malo stine, malo se zajebava doli-gori-doli-gori i to je poseban događaj. A kad mi žemske operemo suđe, niko da bi pofalija. Ruku na srce, ja ih tako ritko operen da moji ukućani znaju iznenađeno uzviknit "Oprala si suđe!?", ali daleko mi je to od svitcke slave kakvoj san se, perući suđe detrđenton i njegujući nokte kalcijon istovrimeno, bidna, naivno nadala.

Dobro, mora se priznat da zadnjih miseci u našoj Hrvackoj ima jedna žena koju citiraju povazdan i povasnoć.
Nisan sigurna da nama ženama baš osvitljava obraz, jerbo se pučanstvo, citirajući je, non stop kliberi.
Ka da su se, božemiprosti, zatekli isprid police sa sto vrsta detrđenata od kojih na jednomen piše:"Djeluje loše na vašu probavu, vaše zube, nokte, srce, bubrige i sive moždane stanice štagod da radite. Sva srića, većina vas ionako više odavno ne radi".

U svakon slučaju, sve ti je danas nekako multipraktik, od običnih stvari za po kući pa do recimo političara. E, i oni su multipraktik, jer, ka šta je moj dida govorija, nisu ti oni samo političari, nego su i kurbini sinovi. Od toj didovoj tvrdnji neću se izjašnjavat ni pozitivno ni negativno, svi znaju da mene politika ne zanima.

Pametni moj dida.


<< Arhiva >>