marchelina

26.12.2009., subota

Morska erotska

Baš mi se nešto i ne piše ovih dana. U stvari, nije da mi se ne piše, ali me opsjedaju samo neke ozbiljne teme, ne znan koji mi je vrag. Uozbiljila se iznebuha, u četrsšestoj. Prerano ostarila priko noći zubo

Nego, oni koji posjećuju moj blog od prošle godine, sitit će se kad je ono jedna moja pisma bila uglazbljena i išla na radijski festival , pa smo glasali i glasali i svašta nešto. Daklem, pisma je prošla sve krugove i onda ispala prije finala. Od tada je više nikad nisam čula na radiju, kao da je nikada nije ni bilo. Jučer sam slučajno otkrila da ipak postoji, živijo youtube party

Pa sam se sitila kako je to sve bilo, i kako san bila happy, i kako ste navijali za mene tj. za pismu. Eto, da se malo podsjetim...i da, hvala za podršku tada. Također, hvala za božićne i novogodišnje čestitke i želje svima. Želim vam sve najlipše i najbolje, i da vam život bude...more ljubavi kiss

Evo video, a i originalni tekst pisme još jedan put, čisto da zaokružin staru godinu....




Morska erotska

Najlipše je vodit ljubav
s morem
jer sa ženom nitko
kao more ne zna.
Nit te zove, nit te stalno traži,
samo mirno, mirno more čeka.

I ti mu dođeš, pa se baciš,
ko ljubavniku tajnom
oko vrata.
More onda igru počne,
valovima dodir meki stvara.

Dodir baš za ženu stvoren,
nježan, strpljiv, modrostrastan.

Ljubi more nemilice, prominile boju
od srama hobotnice
Ljubi more nemoralno
ništa mi nije nepoljubljeno ostalo.

I ka najbolji ljubavnik na svitu,
uzbonaca kad mu šapneš
da ćeš umrit
Pa te onda
pojubi najjače
i tebi se, ka i svakoj ženi,
od ljubavi, i od sriće,
najedanput
plače.







<< Arhiva >>