marchelina

07.11.2009., subota

Uvatilo me

Ne, ne, nije ovo izjava nikoga iz fonda za privatizaciju, nego je mene uvatila neka prehlada, a ko zna, možda je i gripa. Ako je gripa onda moran počet razmišjat kome ću ostavit ovi blog

Sve mislin nedajbože ako je ona gripa, moran nekomen od povjerenja ostavit lozimku za uć u editor da se nastavi moje djelo, jel'te. A ta osoba ne more bit bilo ko, nije moj blog hrvacko pomorsko dobro pa da ga uzme ko oće i kad oće.

O tomen ću još razmislit.

Šta se tiče gripe, nabavila san nekoliko vrsta čajova jer svi govoru da nema do alternativnog liječenja. Da su najboji čajovi od domaćih trava i ljekovitog bilja, pa češnjak i C vitamin i to ne bilo koji C vitamin nego oni od grejpfruta.

Tako san sinoć skuvala čaj od bazge, matičnjaka (neam pojma koja je to biljka al' lipo mi zvuči), kadulje, kamilice, mente, majčine dušice, koprive, stolisnika (to isto ne znan šta je, al' sto listova je sto listova), šipka, lipe i brusnice.

U to san stavila tri žlice domaćoga meda. Onda san iscidila cili grejpfrut i u to isto stavila tri žlice domaćoga meda.

Onda san uzela češnjak i pojila pešest režnjeva sa po kile kruva.

Poslin svega toga mi se malo otčepija nos al mi se sve drugo začepilo.

Ako i preživin gripu, one čajove, grejpfrut, češnjak, med i dvajspet vrsta ljekovitih biljaka stoposto neću.

<< Arhiva >>