marchelina

31.10.2009., subota

Kako san kavom ubila tastaturu pa je popravila nožem

Neki dan san prolila šalicu kave po tastaturi. To ne bi bilo tako strašno da se nije radilo o prvoj jutarnjoj kavi, a prvu jutarnju kavu uvik dobro zasladin, a tako zaslađena kava u spoju sa tastaturon izaziva čudnovate kemijske i fizikalne reakcije dotične tastature.

U prvi momenat tastatura se ponašala normalno, i ja san već i zaboravila da san je zalila kavom. Međutin sinoć dođen ja izvanka, upalin komp, a ono na kompu vlada totalno ludilo. Šta god da san kliknila, POBIGLO! Je, je, baš tako! Onda iden otvorit g -mail, otvori se ona kućica za upisat korisničko ime i lozimku, pokušan upisat, a cila slika pobigne negdi ulivo! Pa ja brzo mišon na livu stranu ekrana, kliknen opet, a sve pobigne udesno!

Nazoven cila u panici Gustirnu, sa kojon san sinoć bila u goste kod jednih judi, i pokušan je uvjerit da ne mogu uć u svoju g -mail poštu zato šta san u gostima kod onih judi bila ušla u svoj g- mail sa njihovoga kompa jer smo nešto ka radili, i da mi je stoposto g- mail osta otvoren, tojest nisan se izlogirala pa zato sad ne mogu uć u njega.

Gustirna se na sekundu zbunila, ali pošto je za razliku od mene inteligentan stvor, reče:
- Slušaj jube, čovik je ugasija svoj konpjuter kad smo išli ča. A ako ga je ugasija, onda ti nisi više ulogirana u svoj mail na njegovon kompjutoru.

Lipo je ona to smislila, ali ja san i dalje ostala u uvjerenju da mi na kompjutoru biži slika i ne mogu povatat slova zato šta san se ulogirala sa nečijeg tuđog kompa i još se nisan izlogirala. Pomislila san nazvat čovika i reć mu: "Izvol'te se lipo dignit iz kreveta, upalit vaš konpjutor i izlogirat me iz mog maila na vašom kompjutoru jer sad se ne mogu ulogirat u svoj mail sa svog konpjutora i ne samo to nego su mi se još i sva slova razbižala i ako nešto ne poduzmen više ih nikad neću povatat i vratit ih di in je i misto!

Al' onda san vidila da je već ponoć i da bi bilo mrvu ka nezgodno da čovika budin i tiran ga da se izlogirava iz mog maila na svom kompu.
Prispavala san ovu tjeskobnu noć sa namjeron da čovika nazoven odma ujutro i rečen mu da se više izlogira iz mene na svom kompu kad mi onda dođe do mozga ono šta mi je Gustirna rekla tojest da nisan više ulogirana u sebe na njegovom kompu jer je on svoj komp ugasija! To nije bila sritna pomisao, jer ako se ne mogu ulogirat u sebe sa sebe ijako san odlogirana iz sebe sa njega, onda to more značit samo jednu stvar: Moj konpjutor je napa neki virus!!!!

E, tu se sitin da mi je neki dan jedan majstor u informatiki bija objasnija kako se instalira oni stvor šta ganja viruse i onemogućuje njihove diverzije. Pa san išla daklem aktivirat tog ganjača virusa i onda otkrijen da iman dva takva stvora na desktopu. Odlučin za svaki slučaj aktivirat obadva, lakše će udvoje uvatit virusa jel' da? I onda uđen u te ganjače i kliknen SCAN i SEARCH i RESOLVE, na obadva i onda se događalo nešto, oni jedan ganjač mi je objavija da iman u konpjutoru 864 problema! Ja san mu tila reć ZANEMARI ONA 863, RIJEŠI MI ONI JEDAN ZBOG KOJEG MI SLOVA BIŽU, ali nije nigdi bilo opcije za pričat sa tin ganjačem.

Tako san odustala od ganjanja virusa i zakjučila da mi je najboje zvat neku firmu šta popravja konpjutore. Odlučin ugasit komp, skoro na rubu suza, kadli u tomen momentu ugledan na tipkovnici onu tipku di piše Ctrl kako je ULEGLA, zalipljena za tipkovnicu! I sitin se kave! Aha, daklem tipka Ctrl se je od kave zalipila, i zato mi je cili konpjuter pošandrca! Uletin u kužinu, uzmen jedan nož i nekako odlipin Ctrl, i kompjuter najedanput proradi!

Niko sritniji od mene! Odem na fejzbuk, i skužin da su mi slova na fejzbuku veličine SLONA svako, a npr. slova na blogu toliko sitna da ih skoro i ne vidin! Ajme, šta sad?? Kako smanjit slova na fejsu, a povećat ona na blogu? Pa se sitin, pitat ću ekipu na fejzbuku za savjet! E, ti savjeti su bili tako ozbiljni i konkretni da san ih odlučila kopipejstat ovdi na blog, tek toliko da vidite kako je dobro bit na fejzbuku i imat puno prijateja koji su spremni uvik vam skočit u pomoć kad vam ta pomoć triba.

DAKLEM:

JA: nešto san zeznila kad san popravjala tipkovnicu sa nožen i sad kad otvorin fejzbuk svako slovo mi zauzima po stranice. kako ću to smanjit? upoooomoooooć!!!!!!

Ratko Milisavljević: sad uzmeš nož zabiješ u ekran i odeš u ponedeljak kupiti novi ekran

Grune Tojfel: udri po tipkovnici čekićem. klin se klinom izbija

Adi Tarabar: "popravljala" tipkovnicu nožem ? Tito dragi :-)

Dalida Pinjušić: tamo gdje ti je ostala rupa u tipkovnici zalijepi žvaku

Grune Tojfel: e....a jesi probala popravit kvar šutanjem kompa nogom? meni je to nekad išlo od ruke, al sad mi je s laptopom nezgodno, stoji na stolu-ne mogu tak visoko zamahnit nogom

Adi Tarabar: ma izbaci tipkovnicu iz upotrebe , tipkaj mišem

Ingrid G. Cokarić: ne diraj više tipkovnicu nožem ni za živu glavu

Ja: jebenvaslude proplakala san od smija

Silvano Penko: dokrajči tu tipkovnicu nožem,ubij je do kraja

Grune Tojfel: slušaj, bobo, nema ti tu logike. ti ideš hladnim oružjem prtiv tipkovnice, a nas zoveš ludima. ja bih rekla: it takes one, to know one...al ti to već znaš, jelda:))))))))))

Adi T.: uzmi tipkovnicu i s njom pukni u svoj status, a poslije nam napiši rezultat

Dordora Dorić: baš su te mašine neke mimoze. sve im smeta. smeta im vruća kava, smeta im malo noža... moj se obično buni kad brišem prašinu s onih tamo milion žica onda bi on da ja svaku vratim tamo gdje je i bila na isto mjesto - kao da je to lako zapamtit..

Ja: sad su mi svugdi na konpjutoru premala slova, jedva ih vidin. A na fejzbuku ogromna. daj, recite mi kako ću to popravit? kojin nožon? pliz?

Grune T : satarom, draga.

Veljko P. : Boba, zabodi nož u "ctrl" i okreći onaj koturić na mišu napred ako hoćeš veće, nazad ako hoćeš manje. Sve to ako se ne bojiš miša, naravno. Pazi, ima rep. :)
P.S. (umesto nožem, "ctrl" možeš i prstom da pritisneš)

Adi T.: nisu ti bona na kompjuteru mala slova nego na ekranu, e jedino ako ti gledaš kompjuter umjesto u ekran, ako ti je kompjuter na podu...zaboliće te leđa od gledanja......
moj savjet ti je da okreneš tipkovnicu jer tebe ta slova zbunjuju
onda nam napiši s druge strane tipkovnice

Monika S.:lipo sad uzmeš ti isti nož,i sve lipo slovo po slovo izrezuckaj s tin istin nožon šta si tipkovnicu popravljala i sve tako doklen ti slova ne budu nolika kolka bi ti tila da ti budu.

Silvano P.: Bobe!Nemoj palit compuktor za ime božje napravit ćeš požar i zapalit ćeš kuću,a šta ti je on kriv ne teroriziraj ga tako,prijavit će te neko društvu za zaštitucompuktora od nasilnika i sadista!,...nego imaš tamo na njemu onaj botun za kojeg u uputsvu piše da je za UKLJUČITI!Ne paliti, nikako!

Ja: mislin da mi je Veljko ipak nešto krivo reka. sad su mi slova normalna, ali tipkovnica izgleda malo čudno sa ovin nožon zalipljenin u CTRLu. nekako brrate strši, štajaznan

Lidija C:: Prekri tipkovnicu s nozem (ili noz s tipkovnicom) pa kucaj naslepo.

Silvano P.: sve zavisi koji si nož upotrebila?Ako je onaj cirkuski za gadjat ljude onda se sigurno zalipija jer je on tako namišten a ako je za meso onda se uvridija da ga zabadaš u plastiku pa neće van,onaj za kruh nezna da li je to kruh i ako su mu skrivila puntu on isto neće lako vanka,jedino ti je ostalo da uzmeš onaj set noževa šta ih stalno reklamiraju na tv "shogun"pa da probavaš koji bi najbolje pasa uz tvoju tipkovnicu i comp i kuhinju ili da pozoveš pravog šoguna kod sebe doma pa da on vidi koji bi se vrag tu moga napravit

Lidija C.: Sada, osim kafe kraj. tj. NA kompjureru, mozes da jedes i jabuku (stavis u usta, ne skidas prste s tipkovnice, sagnes se ka nozu, polukruzno obidjes , i imas oljustenu jabuku ) a posao pri tom, ne trpi. Ovo nema ni u ,, Djurinim kucnim carolijama"




<< Arhiva >>