marchelina

15.10.2009., četvrtak

Miris murtile i koromača

...opet nosi bura marča
doli
po poju...


'benti, zašto ove pisme nema na jutjubu??

nego...sinoć sam ćakulala sa dobrom prijatejicom, tema nam je bila...problemi, problemi, problemi.

U zadnje vrime mi se čini ka da smo svi samo sazdani od frke i tjeskobe.

Jučer smo pričali o njenim problemima, a na prethodnoj kavi o mojim.

Pa tako naizmjenično.

Ponekad, da sebi olakšam, pokušavam život zamislit kao neku virtualnu igricu, ono, kad pobijediš sve neprijatelje i savladaš sve prepreke na jednom nivou, možeš preći na slijedeći nivo.

Di te onda čekaju sve zahtjevniji problemi i sve ljući neprijatelji. Drugim riječima, što si bolji, sve teže izazove ti postavljaju.

Kad tako zamišljam život, čak se počne činiti i zabavnim.

Sad sam se sitila jedne teme na forumu.hr od prije dvi, tri godine.

Pitanje u temi je bilo: VAŠE ZADNJE RIJEČI PRED SMRT?

Između brojnih maštovitih odgovora, u sjećanju mi je ostao odgovor jednog mog znanca, inače, čovika sa najgenijalnijim nickom ikad smišljenim, "a unda" :

"Molim vas šifru za slijedeći nivo."

rofl


<< Arhiva >>