Blog Martine Klišanin

ponedjeljak, 04.01.2010.

Borba za Pantovčak

Dvanaest kandidata, samo jedan pobjednik. Tko će biti treći hrvatski predsjednik? Dvanaestero ljudi, svi redom različitih osobnih karakteristika i političkih programa, i svi redom s istim ciljem – sjesti u fotelju na Pantovčaku i na pet godina zagospodariti hrvatskim narodom.

Izbor predsjednika države, najvažniji događaj u zemlji, započeo je 27. prosinca prošle, a završava 10. siječnja ove godine. Kao što je i bilo za očekivati, u političkim kampanjama nije nedostajalo podmetanja, vrijeđanja i sukoba na osobnoj razini. Svatko se na svoj način trudio privući najveći dio biračkog tijela i tako si osigurati, ako ne pobjedu, onda makar prolaz u drugi krug.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Biračko mjesto 118, Maksimir

KRAJ PRVE RUNDE
Prva runda završila je pozitivno za dvojicu kandidata koji su odlukom glasača zaslužili još jednom odmjeriti snage jedan na jedan u drugom izbornom krugu. Iako je relativno mali broj registriranih birača izašao na izbore, Milan Bandić i Ivo Josipović uspjeli su prikupiti dovoljno glasova za prolaz u drugi krug. Preostalo im je samo 13 dana između dva kruga da zadrže postojeće, odnosno privuku potencijalne birače na svoju stranu.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Biračko mjesto 118, Maksimir

STOP MONOTONIJI I DOSADI
Nadajmo se da će predizborna kampanja, koju su medijski stručnjaci ocijenili kao dosadnu i monotonu, postati interesantnija sa samo dvojicom kandidata u igri. S obzirom da su već u prvim obraćanjima javnosti nakon rezultata prvog kruga obojica kandidata započela s vrijeđanjima i podmetanjima možemo očekivati sve samo ne dosadan medijski sadržaj.

Što su sve spremni učiniti u borbi za vrh Republike, koliko su daleko spremni ići i koliko novca potrošiti na oglašavanje i promoviranje sebe i svojih ideja pratit ćemo do 9. siječnja kada nastupa predizborna šutnja. Nakon 10. siječnja vidjet ćemo koliko smo dobro birali. sretan

tekst i slike: M. Klišanin

- 11:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 28.12.2009.

Bowling - zabava i rekreacija za cijelu obitelj

Prije nekoliko dana u neposrednoj blizini City Centra One, Bowling 300 Zagreb napokon je otvorio svoja vrata nestrpljivim ljubiteljima ovog sporta. Na prostranih 4500 kvadratnih metara površine nalaze se čak 32 profesionalne bowling staze. No osim profesionalnih tu su i četiri kratke dječje staze nazvane "Route 66" sa malim kuglama i čunjevima tako da i najmlađi mogu uživati u čarima ovog zanimljivog sporta.

ŠTO VAS TAMO OČEKUJE...
Na jednoj bowling stazi može igrati ekipa od maksimalno 4 člana koliko može bilježiti monitor, a uz svaku stazu osiguran je i poseban stol sa stolicama za igrače gdje se mogu osvježiti pićem iz luksuznog bara. Prije početka igre potrebno je osim staze iznajmiti specijalne cipele za bowling jer je samo u njima dopušteno kretanje po parketima. Uz svaku stazu nalaze se naravno i kugle za rušenje čunjeva. Kugle se razlikuju po boji i težini tako da postoje one teže za muškarce i nešto lakše kugle za nježniji spol.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Oprema za bowling; kugle i cipele

...A KOLIKO TO SVE KOŠTA
Cijene iznajmljivanja staze razlikuju se s obzirom na vrijeme i dan u tjednu, a kreću se u rasponu od 75kn do 170kn po satu koliko košta "extreme bowling" petkom i subotom od 20 do 24 sata. Osim najma staze plaća se i najam bowling cipela po cijeni od 11kn za odrasle te 8kn za dječje.

Centar 300 osim bowlinga sadržava i stolove za billiard, lounge bar te fast food restoran. Nema brige ni za vašeg ljubimca na 4 kotača jer klub osigurava besplatan parking u vlastitoj prostranoj garaži svim svojim posjetiteljima. Svi željni zabave, sporta i novog iskustva nikako ne bi smjeli zaobići ovaj nov i jedinstven način izvrsne zabave za mlade i stare u centru Zagreba. sretan



tekst, slike i video: M. Klišanin

- 16:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 21.12.2009.

Država kao brend dr. sc. Bože Skoke

Božo Skoko, nedavno izabrani docent našeg Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu, izdao je novu knjigu, ukupno svoju treću. Knjiga „Država kao brend“ prva je knjiga u Hrvatskoj i regiji posvećena brendiranju država. Brendiranje se uglavnom vezuje uz proizvode i usluge, a i široj je javnosti manje poznato kako je najnoviji trend posljednjih desetak godina upravo brendiranje država i drugih destinacija.

PRVA TAKVA U HRVATSKOJ!
U nakladi Matice hrvatske, najstarije hrvatske kulturne institucije, ova knjiga predstavlja prvo teorijsko djelo na našim prostorima koje se bavi upravljanjem nacionalnim identitetom i imidžom, odnosno brendiranjem država. Postoje brojne knjige europskih i svjetskih autora koje obrađuju temu brendiranja država, ali knjiga Bože Skoke, inače proistekla iz njegovog doktorata, prva je u Hrvatskoj i regiji koja se bavi ovom tematikom.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
prof.dr. Z. Tomić, prof.dr. I. Šiber, dr.sc. B. Skoko i prof.dr. D. Verčić

RIJEČ RECENZENATA
Svi predstavljači i recenzenti, redom najeminentniji stručnjaci s područja odnosa s javnošću; prof. dr. Ivan Šiber, prof. dr. Zoran Tomić i prof. dr. Dejan Verčić na predstavljanju su bili jednoglasni u ocjeni kako je ovo zrela, samostalna, originalna i sustavna analiza jednog izrazito važnog problema za Hrvatsku, posebice imajući u vidu aktualne procese globalizacije, željeni ulazak u međunarodne asocijacije i sve veću potrebu kreiranja pozitivne prepoznatljivosti zemlje.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
dr.sc. B. Skoko i prof.dr. D. Verčić, prof.dr. I. Šiber, dr.sc. B. Skoko i prof.dr. D. Verčić

Složili su se kako je stručnih radova posvećenih isključivo tematici brendiranja destincija vrlo malo i zaključili kako je ovo djelo izrazito vrijedno, a s vremenom će postajati sve vrjednije. Studenti Fakulteta političkih znanosti, ali i drugih srodnih fakulteta u Hrvatskoj mogu biti sigurni kako će ovu knjigu proučavati kao svoju ispitnu literaturu, a ona će zasigurno postati i nezaobilazno štivo svima onima koji pokušavaju razumjeti način funkcioniranja države u suvremenim međunarodnim odnosima.



tekst, slike i video: M. Klišanin

- 16:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 14.12.2009.

Willkommen in Wien

Austrijska prijestolnica poznata je širom svijeta zahvaljujući svojim mnogobrojnim povijesnim znamenostima, kipovima, crkvama i ostalim građevinama.
Kažu da je u adventsko vrijeme Beč poseban. Uranjeni poklon za Božić moje sestre pomogao mi je da točnost tvrdnje provjerim iz prve ruke. :)




GDJE SMO BILI, ŠTO SMO VIDJELI
1 sat iza ponoći – polazak.
8 sati ujutro - dolazak.
Iako se vozač uspio u više navrata izgubiti, na poslijetku smo se uspješno iskrcali pred Schonbrunnom. Vrtovi bajnog dvorca izgledali su pomalo otužno u rano jutro i na misnus temperaturi, dok su pojedine sobe dvorca trpile restauraciju. Ipak, zakinutost za pokoji salon Franje Josipa nije umanjila doživljaj u domu Habsburgovaca.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Schonbrunn

11 sati - iskrcavanje u centru.
Prepuštene same sebi lutamo širokim ulicama Beča, fotografiramo sve što se fotografirati da, obilazimo božićne štandove i kao prave zagrebačke cure poharamo H&M i ostale dućane kojih nema u Lijepoj našoj. Kako su 3 sloja odjeće ipak zakazala, dušu i tijelo grijale smo uz božićni punč čiji se miris bogat alkoholom širio iza svakog ugla (2dcl = 3 eura).

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Karlova crkva, dućan sa slatkišima, Katedrala, izlog s čokoladicama

KAD PADNE MRAK U BEČU...
Kako se polako ali sigurno spuštao mrak, Beč je doslovno zasjao obasjan svijetlima bezbroj raznobojnih lampica i ostalih božićnih dekoracija. Kroz more turista probijale smo se kroz grad u slučaju da smo mimoišle nešto vrijedno gledanja i divljenja jer Beč je uistinu poseban tijekom Božića.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Božićni ukrasi

18 sati - predviđeno vrijeme za polazak u Zagreb. Jedan putnik nedostaje.

18:45 – neiskusni vodič u potrazi je za izgubljenom ovcom koja dolazi niotkud sat vremena kasnije od dogovorenog.

19 sati - stvarni polazak za Zagreb.

Izrazito loša organizacija putničke agencije, vodič bez znanja i iskustva, čekanje izgubljene ovce, nepodnošljiva akumulacija ljudi, nehumani vremenski uvjeti... sve negativnosti nisu uspjele ubiti dobro raspoloženje našeg kratkog izleta u inozemstvo koje je prevladalo zbog svega onog božićnog u zraku ...i punča u želucu. sretan

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Božićni punč


tekst, slike i video: M. Klišanin

- 22:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 07.12.2009.

"Neopjevani junak" Baracka Obame

Najveći medijski događaj u regiji, Weekend Media Festival održava se uspješno već dvije godine u Rovinju. Ove godine festival je posjetilo i sudjelovalo više od 2000 vrhunskih stručnjaka iz područja marketinga, medija te odnosa s javnošću. Zbog velike posjećenosti i još veće zainteresiranosti organizatori su odlučili proširiti Weekend Media Festival.

PRVI WEEKEND SESSION UGOSTIO DAVIDA PLOUFFEA
Weekend Session su jednodnevna događanja koja će se kao nastavak festivala odvijati tijekom cijele godine kroz mnogobrojna predavanja i panele. Prvi Weekend Session održan je 3. prosinca u Hypo centru u Zagrebu, a ugostio je Davida Plouffea, voditelja predsjedničke kampanje aktualnog predsjednika SAD-a - Baracka Obame.



Pred prepunom dvoranom Hypo centra Plouffe je na vrlo zanimljiv i dinamičan način prezentirao svoja dosadašnja iskustva iz područja PR-a te podjelio s prisutnima svoja znanja i sposobnosti potrebne za učinkovito vodstvo predizborne kampanje. Karizmatični Plouffe iznio je detalje i pojasnio pozadinu vjerojatno najuzbudljivije predsjedničke kampanje u povijesti SAD-a.

Image and video hosting by TinyPic
David Plouffe, voditelj predsjedničke kampanje Baracka Obame

ŠTO DRUGI KAŽU O NJEMU
Sam predsjednik Barack Obama Plouffea je nazvao "neopjevanim junakom" svoje predizborne kampanje. Mediji diljem Amerike, ali i svijeta, pisali su o njemu pridodajući mu titule poput "mozga koji stoji iza predsjedničke strategije" ili pak "čovjeka najzaslužnijeg za Obamin uspjeh".

U PRAVO VRIJEME NA PRAVOM MJESTU?
Ugostivši značajnog PR stručnjaka u vrijeme predizborne kampanje u Hrvatskoj Weekend Session pokazao se kao pun pogodak. Nema sumnje kako su hrvatski medijski i PR stručnjaci u nastupu Davida Plouffea pronašli pokoju taktiku koju će svakako pokušati iskoristiti u predizbornoj kampanji svog kandidata, a koliko će koji biti uspješan – vidjet ćemo nakon Božića! sretan

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Akreditacija

tekst, slike i video: M. Klišanin

- 23:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 30.11.2009.

Mali nogomet – najvažnija sporedna zabava u Hrvatskoj?

Dobro je poznata krilatica kako je nogomet "najvažnija sporedna stvar na svijetu“. Prema podacima svjetske nogometne federacije (FIFA), čak 250 milijuna ljudi na svijetu igra nogomet, rekreativno ili profesionalno. Nogomet, igra kojoj je pojednostavljeno rečeno cilj ubaciti loptu u protivnički gol manevrirajući loptom bilo kojim dijelom tijela osim rukom, odavno je zaludila i Hrvate, koji osim onog pravog, velikog nogometa igraju i onaj mali, poznatiji kao futsal.

SIGURAN BIJEG OD STRESA I OBAVEZA
Osim profesionalaca, iznimno velik broj Hrvata bavi se rekreativnim nogometom. Neka istraživanja su pokazala kako svaki četvrti Hrvat barem jednom mjesečno organizirano igra nogomet što dovoljno oslikava strast za ovim sportom. Najbolji primjer koji oslikava ovu tvrdnju je broj malonogometnih rekreativnih liga koje se igraju u Zagrebu cijele godine. Na terenima od parketa, betona ili umjetne trave, ljudi bježe od svojih svakodnevnih radnih napora i obveza te se nadmeću i druže u sportskom duhu.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Mali nogomet na travi

RASPORED I PRAVILA
Ove se malonogometne lige najčešće (uz iznimke) organiziraju u tri ciklusa godišnje: jesen (rujan, listopad, studeni), zima (prosinac, siječanj, veljača) i proljeće (ožujak, travanj, svibanj), a momčadi snage odmjeravaju u utakmicama koje traju po 2X15 ili 2X20 minuta. Utakmice najčešće sude suci Hrvatskog i Zagrebačkog nogometnog saveza, a nepotrebno je naglašavati kako su vrlo često mete različitih opravdanih i neopravdanih napada bijesnih i natjecateljski raspoloženih igrača.



U sklopu ovih liga momčadi najčešće odigraju po 15-tak utakmica koje se boduju, a nakon završetka pojedinih dijelova sezona najuspješnije momčadi dobivaju poklone u vidu financijskih nagrada, pehara, dresova i ostale sportske opreme.
Male, a istovremeno velike satisfakcije za pojedince željne nadmetanja koji iz najrazličitijih razloga nisu uspjeli kao profesionalci, i koji putem ovih rekreativnih natjecanja imaju priliku međusobno se nadmetati u "najvažnijoj igri na svijetu", ne nogometu već malom nogometu! sretan

tekst, slike i video: M. Klišanin

- 23:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 23.11.2009.

Halo, halo!

Potaknuta gomilom kilometarskih računa i po ne znam koji put puknutom internetskom vezom odlučila sam se malo upustiti u svijet telekomunikacija i pronaći neko rješenje za spomenute probleme. Nakon izvjesnog vremena napornog kopanja i usporedbi došla sam do zaključka kako je u modernom društvu u kojem živimo postalo gotovo jednako teško odabrati teleoperatera kao i odabrati cipele. U zadnjih nekoliko godina na hrvatskom tržištu pojavilo se niz novih telekomunikacijskih firmi te se postavlja pitanje: kako izabrati najbolje za sebe iz te široke lepeze ponuda?

T-HT vs. SVI OSTALI
Iskon, Amis Telekom,Optima, H1, B.net - samo su neki od mnogih, a svi nude varijacije na temu jednog te istog. Zbog činjenice da Hrvatski Telekom i dalje ima monopol nad telekomunikacijama, alternativni operateri posežu za svim raspoloživim sredstvima kako bi mu bili barem jedan korak bliže.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Ispred T-centra, Savska ulica

AKO UZMETE OVO, DOBIT ĆETE JOŠ I OVO...
S obzirom da im niži budžet često ne dozvoljava reklamiranje na televiziji ne preostaje im ništa drugo osim telefonske prodaje usluga ili popularno nazvano telesales. Većina će se složiti kako postoji malo stvari koje su manje iritantne od pretjerano ljubaznog glasa koji vam nudi nešto što vam u tom trenu apsolutno ne treba, spominjući uz to i brojne akcije, bonuse, prigodne poklone i slično. Ili ćete odmah spustiti slušalicu ili bez ikakvog zanimanja odlušati glas s druge strane slušalice do kraja i reći da ćete razmisliti.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
H1 Telekom, Planinska ulica

Većina operatera često i ima u ponudi kvalitetne usluge po niskim cijenama, ali nailaze na zid kada je u pitanju pridobivanje novih korisnika. Najčešće je razlog tome što su često vrlo skeptični kada im netko nudi nešto povoljno i uz to još kojekakve bonuse i popuste. S druge strane, vjerni su Hrvatskom Telekomu koji ima uvjerljivo najviše cijene usluga u Hrvatskoj, ali istovremeno i najdužu tradiciju.

TKO IMA ZADNJU RIJEČ?
I dok se čelni ljudi telekomunikacijskih firmi svim silama trude, zadnju riječ ipak imamo mi, potencijalni korisnici. Mi smo ti koji odlučujemo hoćemo li se pouzdati u Amisove smješke, pasti na šarm dr. Knjaza i Optime, "donijeti svijet u svoj dom" putem B.neta ili ipak ostati vjerni ružičastoj klasici T-HTa.
Nakon brojnih usporedbi cijena i usluga, uspjela sam pokloniti svoje povjerenje jednom od mnogih. Nadam se da me neće iznevjeriti! sretan

tekst i slike: M. Klišanin

- 22:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 16.11.2009.

Knjiga je opet IN :-)

Od 11. do 15. studenog na Zagrebačkom Velesajmu održao se 32. međunarodni sajam knjiga i učila Interliber pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture Republike Hrvatske.
Na 15.700 kvadratnih metara prostora ove godine predstavilo se ukupno 290 izlagača iz 10 zemalja, a održane su i brojne popratne aktivnosti izlagača, poput okruglih stolova, promocija knjiga, različitih radionica i susreta.
Nastup "Zemlje počasnog gosta", koji Interliber njeguje već nekoliko posljednjih godina, ove godine je izostao odgodom nastupa Bugarske samo 18 dana prije otvorenja sajma.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
popratne aktivnosti na Interliberu

STRAST PREMA KNJIZI NADJAČALA KRIZU I RECESIJU
Unatoč kriznoj godini i recesiji čini se kako je sajam jednako posjećen kao prošle godine. Voditelj projekta Interliber, Jakša Depolo, procjenjuje da se kroz paviljone Zagrebačkog Velesajma ove godine prošetalo oko 80 tisuća ljudi. Knjige su se dobro prodavale unatoč visokim cijenama, a neki od najprodavanijih naslova su "Izgubljeni simbol" Dana Browna, "Tkanje života" Mirjane Krizmanić, "Jedini svjedok ljepote" Mire Gavrana, "Lov na zločince" Guya Waltersa i brojni drugi.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Štandovi na Interliberu

HRVATSKA RADO ČITA
Ovogodišnji Interliber još jednom se pokazao u punom sjaju kao nabolje mjesto susreta nakladnika, pisaca, knjižara i svih ostalih ljubitelja knjige. Također je nanovo potvrdio veličinu, važnost i status knjige u modernom društvu, a brojka od 80 tisuća posjetitelja i gomila prodanih knjiga pokazala je da je Hrvatska zemlja koja rado čita. Među brojnim posjetiteljima moglo se sresti i poveći broj studenata Fakulteta političkih znanosti koji nisu došli isključivo po ispitnu literaturu već i po poneki naslov za slobodno vrijeme. Čini se da je knjiga ipak IN! sretan

tekst i slike: M. Klišanin

- 23:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 09.11.2009.

METASTAZE - premještanje zloćudne bolesti ili dobra predstava?

Te prohladne subotnje večeri umjesto u već uobičajeno kino odlučila sam se za odlazak u malo manje uobičajeno kazalište. Uzela sam pratnju pod ruku i pravac Kerempuh. Na repertoaru je bila predstava Metastaze autora Borisa Svrtana i Ive Balenovića. Inače, sama riječ metastaze u medicini predstavlja promjene ili premještanje zloćudne bolesti. Zloćudne promjene u samoj predstavi su rat, kriminal i nasilje koje se ne iskorjenjuju u svom ishodištu te poput tumora nastavljaju razarati društvo.

Vrijeme radnje je 2007. godina, a mjesto radnje jedan tipični zagrebački kvart. Predstava prati četvoricu kvartovskih prijatelja koji žive iz dana u dan sve više se prepuštajući svojim porocima te se nikako ne uspijevaju uklopiti u društvo.

TKO SU GLAVNE FACE
Filip (Mario Mirković) je liječeni narkoman koji se vraća kući nakon rehabilitacije u komuni u Španjolskoj. Doma ga čekaju brižni roditelji koji smatraju da je on sada nov čovjek te mu pokušavaju naći pristojan posao. Kizo (Luka Petrušić) je mladi alkoholičar koji je ispijajući čašice duplog Lavova za doručak, ručak i večeru zasluženo stekao nadimak Kralj lavova. Dejo (Borko Perić) je jedini Srbin među prijateljima te ispašta zbog toga, a ujedno je i dužan poveću svoticu kvartovskom kamataru. Krpa (Vili Matula) je jednom riječju nasilnik. Opsjednut je nogometom, kladionicom, novcem, alkoholom i ženama. Nezadovoljan je svime, a ispušni ventil mu je vlastita, ali i druge žene, susjedi, prijatelji, slučajni prolaznici...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Plakat za predstavu Metastaze, Ispred kazališta Kerempuh

Autori su u ukupno tri sata koliko traje ova poduža predstava uspjeli umiješati alkohol, drogu, nasilje, silovanje, rat, kriminal, kamatare, Boga, svodnika... Također su uspjeli spojiti i povijesno nespojivo: Tita i Pavelića, Ustaše i JNA, Srbe i Hrvate.

I NA KRAJU DOJMOVI...
Na vrlo humorističan način glumci izgovaraju najvulgarnije riječi i izraze hrvatskog jezika te se konstantno ponašaju nasilno i agresivno što očigledno u velikoj mjeri zabavlja publiku. Dobar scenarij i još bolja glumačka postava od čak 29 lica zagarantirali su uspjeh ovom kazališom komadu. Praizvedba Metastaza bila je 26. listopada 2007., a dvije godine poslije dvorana Kerempuha i dalje je popunjena do zadnjeg mjesta. Uglavnom, moja očekivanja su ispunjena, a svi ljubitelji kazališta ako još niste bili – pravac Kerempuh! sretan

Image and video hosting by TinyPic
Ulaznice za predstavu

tekst i slike: M. Klišanin

- 21:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 02.11.2009.

Hokejaši Medveščaka - lijek za ranjenu dušu ljubitelja zagrebačkog sporta

Hokejaši Medveščaka i ovog su vikenda oduševili 5.000 Zagrepčana koji su u Ledenu dvoranu Doma sportova došli uživati u sve popularnijem im sportu - hokeju na ledu. Iako je Medveščak trenutno tek osmoplasirana momčad regionalne EBEL lige i iako su u nedjelju doživjeli već 12. poraz od ekipe Graz 99ersa, Zagrebački navijači su i ovaj put priredili nezaboravni spektakl na tribinama.

ZAGREBAČKI SPORT TRPI PORAZE
Sportski klubovi u Zagrebu trenutno ne bilježe najbolje rezultate - nogometaši Dinama ušli su u seriju poraza, nogometaši Zagreba tabore na dnu prvoligaške nogometne ljestvice, košarkaši Cibone redaju poraz za porazom u Europskoj ligi pred polupraznom dvoranom, a hokejaši Medveščaka su tek osma od ukupno 12 ekipa u regionalnoj EBEL ligi.



U ČEMU JE RAZLIKA?
Međutim, ono što međusobno razlikuje sve ove ekipe upravo su navijači. Dinamo su iz Europe izbacili upravo navijači, Cibonu kao i nogometni klub Zagreb u prosjeku gleda tek nekoliko stotina gledatelja, dok Medveščak, za razliku od svih ostalih, ima bezreverznu podršku cjelokupne zagrebačke sportske javnosti. Ova je podrška na nedjeljnoj utakmici posebice došla do izražaja na samom kraju utakmice.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Navijači na tribinama, semafor na kraju utakmice

PUBLIKA ZA POŽELJETI
Unatoč evidentnoj inferiornosti u odnosu na gostujuću ekipu iz Graza i poraz od 2:3, publika je nakon utakmice priredila standing ovation hokejašima koji su se, oduševljeni reakcijom i podrškom publike, vratili na led iz svlačionice i veselili se zajedno s navijačima. Ovakav prizor u Zagrebu se zaista rijetko viđa, pogotovo nakon poraza i zauzimanja čvrstog mjesta na začelju ljestvice.



Zagrepčani iskazivanjem ovakve podrške pokazuju kako su ipak pravi sportski navijači koji cijene trud, požrtvovnost i veliku volju koja je nedvojbeno vidljiva kod ekipe Medveščaka okupljene sa svih strana svijeta. Navijači su nedvojbeno prepoznali trud i zalaganje ovih mladih momaka, karakteristike kojih evidentno nedostaje kolegama im nogometašima i košarkašima.

Svaka čast hokejašima, a nogometašima i košarkašima ipak ćemo zaželjeti puno sreće - jer i oni su naši! sretan

tekst, slike i video: M. Klišanin

- 22:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #