Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/martinaklisanin

Marketing

Halo, halo!

Potaknuta gomilom kilometarskih računa i po ne znam koji put puknutom internetskom vezom odlučila sam se malo upustiti u svijet telekomunikacija i pronaći neko rješenje za spomenute probleme. Nakon izvjesnog vremena napornog kopanja i usporedbi došla sam do zaključka kako je u modernom društvu u kojem živimo postalo gotovo jednako teško odabrati teleoperatera kao i odabrati cipele. U zadnjih nekoliko godina na hrvatskom tržištu pojavilo se niz novih telekomunikacijskih firmi te se postavlja pitanje: kako izabrati najbolje za sebe iz te široke lepeze ponuda?

T-HT vs. SVI OSTALI
Iskon, Amis Telekom,Optima, H1, B.net - samo su neki od mnogih, a svi nude varijacije na temu jednog te istog. Zbog činjenice da Hrvatski Telekom i dalje ima monopol nad telekomunikacijama, alternativni operateri posežu za svim raspoloživim sredstvima kako bi mu bili barem jedan korak bliže.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Ispred T-centra, Savska ulica

AKO UZMETE OVO, DOBIT ĆETE JOŠ I OVO...
S obzirom da im niži budžet često ne dozvoljava reklamiranje na televiziji ne preostaje im ništa drugo osim telefonske prodaje usluga ili popularno nazvano telesales. Većina će se složiti kako postoji malo stvari koje su manje iritantne od pretjerano ljubaznog glasa koji vam nudi nešto što vam u tom trenu apsolutno ne treba, spominjući uz to i brojne akcije, bonuse, prigodne poklone i slično. Ili ćete odmah spustiti slušalicu ili bez ikakvog zanimanja odlušati glas s druge strane slušalice do kraja i reći da ćete razmisliti.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
H1 Telekom, Planinska ulica

Većina operatera često i ima u ponudi kvalitetne usluge po niskim cijenama, ali nailaze na zid kada je u pitanju pridobivanje novih korisnika. Najčešće je razlog tome što su često vrlo skeptični kada im netko nudi nešto povoljno i uz to još kojekakve bonuse i popuste. S druge strane, vjerni su Hrvatskom Telekomu koji ima uvjerljivo najviše cijene usluga u Hrvatskoj, ali istovremeno i najdužu tradiciju.

TKO IMA ZADNJU RIJEČ?
I dok se čelni ljudi telekomunikacijskih firmi svim silama trude, zadnju riječ ipak imamo mi, potencijalni korisnici. Mi smo ti koji odlučujemo hoćemo li se pouzdati u Amisove smješke, pasti na šarm dr. Knjaza i Optime, "donijeti svijet u svoj dom" putem B.neta ili ipak ostati vjerni ružičastoj klasici T-HTa.
Nakon brojnih usporedbi cijena i usluga, uspjela sam pokloniti svoje povjerenje jednom od mnogih. Nadam se da me neće iznevjeriti! sretan

tekst i slike: M. Klišanin

Post je objavljen 23.11.2009. u 22:31 sati.