Blog Martine Klišanin

ponedjeljak, 28.12.2009.

Bowling - zabava i rekreacija za cijelu obitelj

Prije nekoliko dana u neposrednoj blizini City Centra One, Bowling 300 Zagreb napokon je otvorio svoja vrata nestrpljivim ljubiteljima ovog sporta. Na prostranih 4500 kvadratnih metara površine nalaze se čak 32 profesionalne bowling staze. No osim profesionalnih tu su i četiri kratke dječje staze nazvane "Route 66" sa malim kuglama i čunjevima tako da i najmlađi mogu uživati u čarima ovog zanimljivog sporta.

ŠTO VAS TAMO OČEKUJE...
Na jednoj bowling stazi može igrati ekipa od maksimalno 4 člana koliko može bilježiti monitor, a uz svaku stazu osiguran je i poseban stol sa stolicama za igrače gdje se mogu osvježiti pićem iz luksuznog bara. Prije početka igre potrebno je osim staze iznajmiti specijalne cipele za bowling jer je samo u njima dopušteno kretanje po parketima. Uz svaku stazu nalaze se naravno i kugle za rušenje čunjeva. Kugle se razlikuju po boji i težini tako da postoje one teže za muškarce i nešto lakše kugle za nježniji spol.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Oprema za bowling; kugle i cipele

...A KOLIKO TO SVE KOŠTA
Cijene iznajmljivanja staze razlikuju se s obzirom na vrijeme i dan u tjednu, a kreću se u rasponu od 75kn do 170kn po satu koliko košta "extreme bowling" petkom i subotom od 20 do 24 sata. Osim najma staze plaća se i najam bowling cipela po cijeni od 11kn za odrasle te 8kn za dječje.

Centar 300 osim bowlinga sadržava i stolove za billiard, lounge bar te fast food restoran. Nema brige ni za vašeg ljubimca na 4 kotača jer klub osigurava besplatan parking u vlastitoj prostranoj garaži svim svojim posjetiteljima. Svi željni zabave, sporta i novog iskustva nikako ne bi smjeli zaobići ovaj nov i jedinstven način izvrsne zabave za mlade i stare u centru Zagreba. sretan



tekst, slike i video: M. Klišanin

- 16:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 21.12.2009.

Država kao brend dr. sc. Bože Skoke

Božo Skoko, nedavno izabrani docent našeg Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu, izdao je novu knjigu, ukupno svoju treću. Knjiga „Država kao brend“ prva je knjiga u Hrvatskoj i regiji posvećena brendiranju država. Brendiranje se uglavnom vezuje uz proizvode i usluge, a i široj je javnosti manje poznato kako je najnoviji trend posljednjih desetak godina upravo brendiranje država i drugih destinacija.

PRVA TAKVA U HRVATSKOJ!
U nakladi Matice hrvatske, najstarije hrvatske kulturne institucije, ova knjiga predstavlja prvo teorijsko djelo na našim prostorima koje se bavi upravljanjem nacionalnim identitetom i imidžom, odnosno brendiranjem država. Postoje brojne knjige europskih i svjetskih autora koje obrađuju temu brendiranja država, ali knjiga Bože Skoke, inače proistekla iz njegovog doktorata, prva je u Hrvatskoj i regiji koja se bavi ovom tematikom.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
prof.dr. Z. Tomić, prof.dr. I. Šiber, dr.sc. B. Skoko i prof.dr. D. Verčić

RIJEČ RECENZENATA
Svi predstavljači i recenzenti, redom najeminentniji stručnjaci s područja odnosa s javnošću; prof. dr. Ivan Šiber, prof. dr. Zoran Tomić i prof. dr. Dejan Verčić na predstavljanju su bili jednoglasni u ocjeni kako je ovo zrela, samostalna, originalna i sustavna analiza jednog izrazito važnog problema za Hrvatsku, posebice imajući u vidu aktualne procese globalizacije, željeni ulazak u međunarodne asocijacije i sve veću potrebu kreiranja pozitivne prepoznatljivosti zemlje.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
dr.sc. B. Skoko i prof.dr. D. Verčić, prof.dr. I. Šiber, dr.sc. B. Skoko i prof.dr. D. Verčić

Složili su se kako je stručnih radova posvećenih isključivo tematici brendiranja destincija vrlo malo i zaključili kako je ovo djelo izrazito vrijedno, a s vremenom će postajati sve vrjednije. Studenti Fakulteta političkih znanosti, ali i drugih srodnih fakulteta u Hrvatskoj mogu biti sigurni kako će ovu knjigu proučavati kao svoju ispitnu literaturu, a ona će zasigurno postati i nezaobilazno štivo svima onima koji pokušavaju razumjeti način funkcioniranja države u suvremenim međunarodnim odnosima.



tekst, slike i video: M. Klišanin

- 16:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 14.12.2009.

Willkommen in Wien

Austrijska prijestolnica poznata je širom svijeta zahvaljujući svojim mnogobrojnim povijesnim znamenostima, kipovima, crkvama i ostalim građevinama.
Kažu da je u adventsko vrijeme Beč poseban. Uranjeni poklon za Božić moje sestre pomogao mi je da točnost tvrdnje provjerim iz prve ruke. :)




GDJE SMO BILI, ŠTO SMO VIDJELI
1 sat iza ponoći – polazak.
8 sati ujutro - dolazak.
Iako se vozač uspio u više navrata izgubiti, na poslijetku smo se uspješno iskrcali pred Schonbrunnom. Vrtovi bajnog dvorca izgledali su pomalo otužno u rano jutro i na misnus temperaturi, dok su pojedine sobe dvorca trpile restauraciju. Ipak, zakinutost za pokoji salon Franje Josipa nije umanjila doživljaj u domu Habsburgovaca.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Schonbrunn

11 sati - iskrcavanje u centru.
Prepuštene same sebi lutamo širokim ulicama Beča, fotografiramo sve što se fotografirati da, obilazimo božićne štandove i kao prave zagrebačke cure poharamo H&M i ostale dućane kojih nema u Lijepoj našoj. Kako su 3 sloja odjeće ipak zakazala, dušu i tijelo grijale smo uz božićni punč čiji se miris bogat alkoholom širio iza svakog ugla (2dcl = 3 eura).

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Karlova crkva, dućan sa slatkišima, Katedrala, izlog s čokoladicama

KAD PADNE MRAK U BEČU...
Kako se polako ali sigurno spuštao mrak, Beč je doslovno zasjao obasjan svijetlima bezbroj raznobojnih lampica i ostalih božićnih dekoracija. Kroz more turista probijale smo se kroz grad u slučaju da smo mimoišle nešto vrijedno gledanja i divljenja jer Beč je uistinu poseban tijekom Božića.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Božićni ukrasi

18 sati - predviđeno vrijeme za polazak u Zagreb. Jedan putnik nedostaje.

18:45 – neiskusni vodič u potrazi je za izgubljenom ovcom koja dolazi niotkud sat vremena kasnije od dogovorenog.

19 sati - stvarni polazak za Zagreb.

Izrazito loša organizacija putničke agencije, vodič bez znanja i iskustva, čekanje izgubljene ovce, nepodnošljiva akumulacija ljudi, nehumani vremenski uvjeti... sve negativnosti nisu uspjele ubiti dobro raspoloženje našeg kratkog izleta u inozemstvo koje je prevladalo zbog svega onog božićnog u zraku ...i punča u želucu. sretan

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Božićni punč


tekst, slike i video: M. Klišanin

- 22:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 07.12.2009.

"Neopjevani junak" Baracka Obame

Najveći medijski događaj u regiji, Weekend Media Festival održava se uspješno već dvije godine u Rovinju. Ove godine festival je posjetilo i sudjelovalo više od 2000 vrhunskih stručnjaka iz područja marketinga, medija te odnosa s javnošću. Zbog velike posjećenosti i još veće zainteresiranosti organizatori su odlučili proširiti Weekend Media Festival.

PRVI WEEKEND SESSION UGOSTIO DAVIDA PLOUFFEA
Weekend Session su jednodnevna događanja koja će se kao nastavak festivala odvijati tijekom cijele godine kroz mnogobrojna predavanja i panele. Prvi Weekend Session održan je 3. prosinca u Hypo centru u Zagrebu, a ugostio je Davida Plouffea, voditelja predsjedničke kampanje aktualnog predsjednika SAD-a - Baracka Obame.



Pred prepunom dvoranom Hypo centra Plouffe je na vrlo zanimljiv i dinamičan način prezentirao svoja dosadašnja iskustva iz područja PR-a te podjelio s prisutnima svoja znanja i sposobnosti potrebne za učinkovito vodstvo predizborne kampanje. Karizmatični Plouffe iznio je detalje i pojasnio pozadinu vjerojatno najuzbudljivije predsjedničke kampanje u povijesti SAD-a.

Image and video hosting by TinyPic
David Plouffe, voditelj predsjedničke kampanje Baracka Obame

ŠTO DRUGI KAŽU O NJEMU
Sam predsjednik Barack Obama Plouffea je nazvao "neopjevanim junakom" svoje predizborne kampanje. Mediji diljem Amerike, ali i svijeta, pisali su o njemu pridodajući mu titule poput "mozga koji stoji iza predsjedničke strategije" ili pak "čovjeka najzaslužnijeg za Obamin uspjeh".

U PRAVO VRIJEME NA PRAVOM MJESTU?
Ugostivši značajnog PR stručnjaka u vrijeme predizborne kampanje u Hrvatskoj Weekend Session pokazao se kao pun pogodak. Nema sumnje kako su hrvatski medijski i PR stručnjaci u nastupu Davida Plouffea pronašli pokoju taktiku koju će svakako pokušati iskoristiti u predizbornoj kampanji svog kandidata, a koliko će koji biti uspješan – vidjet ćemo nakon Božića! sretan

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Akreditacija

tekst, slike i video: M. Klišanin

- 23:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #