07

ponedjeljak

travanj

2008

Rečenica Setemane

Hvali bore, drž se botoxa!


neomediteranska





ODA


Hvala ti fotošope
za sve skinute strije
što ih je prije uporabe
bilo prije

I za sav skinuti celulit
što ga bez pogovora
uništavaš
na moj upit

i obješenu guzu
koju čarobnim štapićem
pretvaraš
u medijsku muzu

I babske sise
malog broja
ne možeš ih sakrit kako vise
ni iza vrhunskog kroja

Hvala ti za sve fotošope
da te nema utučena bih bila
jela bih slatko
i alhohol pila

A zahvaljujući tebi
marketinški sam bog
i buci, buci moj fotošope
kako si sladak,

želim te za muža svog





DIJALOG MARA I BARA

- Baro, da te pitam nešto!
- Reci Maro!
- Interesira me, od ova dva primjera što je bolje.
Kad guziš neku dobru pičku, ono pasjim načinom po pasjoj vručini, znoj kapa po njenim guzovima, koji se njišu u malim valićima prateći tvoj ritam, dok je rukama držiš za kosu, a ona se izvija, te joj tu i tamo takneš lijevom rukom, bradavicu, na lijevoj sisi, a desnom na desnoj, na kraju joj svršiš po guzovima, i gledaš spermu kako klizi prema pički, dok brišeš znoj i dolaziš k sebi, te razmišljaš kako je dobro i kako joj nisu plodni dani, te si skroz opušten....
ili....
Kad susjedu crkne krava (to je ovdje metaforično-ruralna figura), a u biti mu se rodilo mongoloidno dijete, a nitko mu u obitelji nije žućo (barem što ja znam), a to što znam je da je čovjek masan, ružan i debel, te da je onog SUV-a kupio izrabljivajući radnike koji nisu dobili plaću od prošlog oktobra (revolucije?), a sve što je u životu postigao, postigao je tatinim radom, koji je, naravno, bijelac, a uz to i kriminalac, masan, ružan, ćelav i debel.
- Kakvo je to pitanje, pobogu?
- Pa eto, Baro, interesira me!
- Pa ovo drugo, normalno da je bolje!
- Hvala stari, i sam sam to mislio.
A Baro se nasmije, i sam je znao da ove godine nisam guzio ništa, a prošle još rijeđe.

<< Arhiva >>