mali brat karlo

28.03.2009., subota

KOLUMNA ka LIBRAR: JESMO LI U KRIZI RECESIJE

50 lipa Sjetim se davne Nove godine 1975. Moj prijatelj Željko i ja vracali smo se iz Grcke. Bilo je par dana poslije Nove godine. Svu lovu smo pofrajali. Našli smo se u Gevgeliji na granici tadašnje Jugoslavije i Grcke. Nismo doslovce imali ni pare. I što sad - zapitali smo se?
A bili smo malo i gladni. Nismo htjeli prosit i dumali smo što napraviti. Odjednom nam je sinula ideja da bi najbolje bilo tražiti sitne kovanice po zemlji, koji su neki ispustili ili bacili. I tako smo uspjeli skucati novac za pola kila kruha. To smo zalili vodom i mogli smo okrepljeni ici naprid.
Da se vratim u stvarnost. Zbog testa, po svom gradu hodam vec nekoliko dana ne bih li našao neku kovanicu na zemlji. Ali bez uspjeha.
Onda sam okrenuo paradigmu situacije . Sam sam bacao par kovanica od pola kune na zemlju. Izdržale su dva dana, da ih nitko ne pokupi.
Zato ne znam jesmo li u krizi recesije?

p.s. Sjetio sam se! Skupljaci flaša i limenki nekada trebaju i spavati!

- 19:23 - Komentari (8) - Isprintaj - #

17.03.2009., utorak

KOLUMNA ka LIBRAR: SPORT TREBA ZBLIŽAVATI LJUDE

rugby makarska riviera U prošlu subotu 14. 3. 2009. godine prisustovao sam pravom sportskom ragbi festivalu. Naime tog dana odigrano je nekoliko ragbi utakmica u Makarskoj, na Gradsko sportskom centru, koji je po mom mišljenju hram hrvatskog ragbija, a možda jedan od svjetskih hramova ragbija, bez pretecinznosti. O tome sam puno pisao u novinama i na svom blogu, pa se ne bih htio ponavljati. Da se vratim in medias res i u meritum stvari. Derbi utakmici Inter lige između Makarske riviere i Ljubljane predhodio je turnir kadeta Čelika iz Zenice, Tomislav grada i Makarske rivijere. Mladi kadeti su pokazali skupa sa svojim trenerima da su shvatil osnovnu ideju ragbija i bilo ih je milina gledati. Poslije toga je došao šečer na kraju. Bez ijednog incidenta u pravoj ragbijaškoj fair -play atmosferi u izjednacenoj utakmici pobijedili su Ljubljancani 247), koji su bili spretniji i sretniji.
Kao što je uvijek obicaj u ragbiju, napravljen je koridor i Ljubljancani su najprije pleskali Makaranima, a poslije oni njima. Nisam mogao odoliti da poslije utakmice ne poviknem sa tribina : bravo Makarska , bravo Ljubljana, bravo ragbi! Poslije su obje momcadi suci ,delegat i i ostali otišli na treće poluvrijeme, gdje se pojelo i nazdravilo dugogodišnjem ragbi druženju. Bilo mi je drago da sam bio sudionik i svjedok svega toga.

p.s,Kao što bi rijeke, jezera i mora trebala zbližavati i povezivati ljude, to je također i funkcija sporta pod broj jedan. Sve drugo bi trebalo biti iza ove primarne ideje.

- 22:35 - Komentari (10) - Isprintaj - #

14.03.2009., subota

KOLUMNA ka LIBRAR: KORIZMA BEZ DUHANSKOG DIMA

dim cigare Cesto pitaju ljude cega cete se odreci u korizmi. Razni su odgovori. Eto došao sam spontano do zaključka da sam i ja u "korizmi" i da sam se odrekao nekih stvari. O cemu se radi? Naime dao sam na svom blogu prisegu da cu se odreci ulaska u prostorije gdje se puši.Moja prisega stupila je na snagu 13. veljace, a ne 25. veljace na cistu sridu. Eto malo sam uranio. I kakvi su rezultati? Dva puta sam je prekršio svjesno. Prvi put ne mojom greškom, nego "nedisciplinom" nekih ljudi koji nisu ispoštovali dogovor o zabrani pušenja. Znaju oni o cemu se radi. Ali ne zamjeram im. Bilo je to simpaticno. Drugi put kada smo bili na druženja u restoranu Citrus kod Kaje na Osejavi, kada smo imali memori na našeg prijatelja Andreja. Postavljam sebi auto retoricko pitanje- Karlo- veso kako ti ide? Evo nekoliko dana je kiša i bura. Nemože se biti vanka, a ni stalno stati kuci. Evo veceras, dok ovo pišem, u cetvrtak sam prošao gradom. Malo je tko vanka. Cuo sam da Siciliani pušta muziku u Book cafeu, pa cu društvu maniti izvanka. Možda popijem pice na zidicu ispred. Žao mi je što nemogu popricati s ljudima unutra. Ali izdržljivo je. Možda još zanimljivije i izazovnije. Evo sutra je misec dana od stupanja moje javne prisege na snagu, pa cu malo proslaviti. Pozdrav svima. Do viđenja i do nepušenja duvana, aktivnog i pasivnog.

p.s. Iskreno da kažem, odkad pasivno ne pušim duvan, mogu uzbrdo s lakocom hodati, što mi prije nije išlo glatko.

- 08:50 - Komentari (4) - Isprintaj - #

06.03.2009., petak

KOLUMNA ka LIBRAR: USUSTAVIMO SPORT I SPORTSKE OBJEKTE

umjetna trava na gsc makarska Makarski sport je u sportskoj infrastrukturi prelomno napredovao u zadnjih nekoliko godina. Svjedok sam prije toga makarske sportsko infrastrukturne "sirotinje" vec tridesetak godina. Osim što je prije 30-ak godina sagrađena minijaturna dvorana u Osnovnoj školi Vid Mihaljević, koja se sada zove Stjepan Ivičević , a prije toga je preuređena dvorana na Sportskom centru u Makarskoj, poslije toga je vladalo mrtvilo. Treba napomenuti da su u mini neuvjetnoj dvorani na Sportskom centru krajem 70-ih kao domacini igrali košarkaši Ploca i Knina, koji su izgradili velike dvorane vec u bivšoj državi. Tek prije par godina obnovljene su derutne dvorane na Sportskom centru i Osnovnoj školi. Sagrađeno je i malonogometno igralište sa umjetnom travom na ulazu u Sportski centar. Evo TEK 2009. sportaši Makarske dobijaju pravu dvoranu i bazen. Ali da parafraziram jednu pjesmu: nikad nije kasno, da se igra slasno! Ali pustimo krivce za ovu infrastrukturnu zakašnjelost.
Sada cu uci u "Benigni" meritum stvari. Prije nekoliko dana izašao sam sa Sportskog centra u popodnenim satima . Tamo sam po prirodi posla svaki dan. Na izlazu me umalo nije pogodio balun sa malonogometnog terena,koji je preskocio žicanu i mrežnu ogradu. Balun je završio na bliskoj cesti na okuci, na kojoj je uvijek prometno. Balun je u daljnoj putanji zamalo falio jednu šofer šajbu od auta. Jedna srednjovjecna prolaznica ga je pokušala vratiti igracima , ali zamalo nije završila pod autom. Slicne situacije sam vidio i prije, ali mislio sam da nije toliko alarmatno.
Nije mi jasno kako je to malonogometno igralište uopče dobilo uporabnu dozvolu. Mreža bi trebala biti visoka i pokrivati cijelo igralište da se ovakve stvari ne bi događale.
Ali sutradan me još jedna stvar "iznenadila". Na treningu nogometaša Zmaja prema Franjevačkom samostanu jedna oštro opucana lopta mladog Zmajevca zamalo je završila pod kolima jednog auta, ciji je vozac, taj bliski susret susret na srecu uspio izbjeći. Gospodo podignite ogradu i mrežu na jednom i drugom igralištu da biste spasile živote ljudi u autima i pješake. A gospodo davatelji uporabni dozvola i inspekcijske službe radite svoj posao savjesno!
Necu sada govoriti o tome zašto u novom kompleksu dvorane i bazena nema sportsko medicinski dispanzer, koji bi sustavno obavljao preglede sportaša i sportašica svih 33 sportske udruge u Makarskoj. Jer to je nasušna potreba makarskog sporta, a i veliki problem u cijelom sportu u Hrvatskoj. Ako nema prostora, ukinimo kafič u dvorani. Ali o tome jednom drugom prilikom.

p.s.Nije važno samo da se gradi, nego da se sustavno i po struci radi i gradi! A ne samo da se odradi!

- 21:11 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (1)
Veljača 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (1)
Rujan 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (4)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (2)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (8)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (5)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Librareve kolumne