Lilianke

ponedjeljak, 27.09.2021.

*

Satrše me na poslu.
Dva uzastopna putovanja
nakon punog tjedna,
i naravno od danas nastavak kao da s ništa nije dogodilo....
Nakalemimo to na sve ove vrtoglavice/mučnine/pritiske u glavi
koje sad već preko pet mjeseci žare i pale,
dodajmo tradicionalnu menstruaciju svaki put kad se putuje
i dobiva se nevjerojatna nebeska čarobna kombinacija.


Dijete valjda napipava to u zraku,
pa me nakon tuluma
(dok me nema)
čeka sve pospremljeno,
oprana suđa,
povješani vešovi,
učenje samo od sebe,
i slične nevjerojatne stvari.

Velika je.

Bože, kako je velika.

Sanjala sam Vedrana.
Neki dan.
Sanjala sam kako mi nedostaje,
i onda u snu shvatim i kažem sebi,
pa ja ne razumijem,
zašto jednostavno ne odem do njega?

I kao da ću krenuti,
mogu ga kao vidjeti negdje drugdje,
on je kao nekako nečim drugim stalno zauzet pa ga nema.
Ja ipak namjeravam krenuti k njemu i onda mi neki glas kaže
pa ne možeš, on je mrtav.
Ja u snu u potpunosti ne znam da je mrtav.
Ne postoji ta opcija,
ko da mi netko kaže npr 'ti si skakavac' ili
'ribe lete', jednostavno znam da to nije istina.
Čak zapravo,
kao da ni nisam sigurna što bi to moglo značiti,
i sigurna sam da to nije primjenjivo u ovom slučaju,
ma što to bilo.
No glas kaže dalje, pa sjećaš se, bio je sprovod!
Sprovod?
Što je to? To smo imali? Stvarno?
I ne mogu jednostavno to povjerovati,
ne nalazim nikakav odzvuk u sebi na te riječi,
na te tvrdnje.
Ne uspijevam pronaći istinu, ne nalazim ništa poznato u sebi,
pa da se , kaj ja znam, možda šokiram,
ili možda prisjetim toga, ili ražalostim, jednostavno,
NULA opcije da je to tako.

I tu se probudim.


**********************

Nisu mi jasni neki vaši komentari. :))))
Kako bilo, ja zbog onih nekih prijašnjih neumjesnih znam zatvoriti komentiranje,
jer mi se ne čita te prostakluke i neugodnosti, niti mi ih se briše.....
Također,
ponekad isključim komentare jer sam namčorasta,
i bojkotiram svijet.
:)))))

Trenutno nisam. :))))

Ovo su simptomi perimenopauze koje imam ja:
+zaboravljivost,
+teškoće pri koncentriranju,
+nemogućnost prisjećanja riječi,
+'magla u glavi' (misaona)
+čudna stanja u glavi (kao pomaknuta svijest)
+neugoda pri padanju u san, kao da neću zaspati, nego se onesvijestiti (toga me strah),
+naleti jakog pritiska u dnu lubanje praćeni mučninom na nepcu, ponekad i trci po licu i rukama
(to je najgora stvar od svih, zbog koje jedva obavljam posao i sve ostalo, vječito neznanje hoće li mi taj dan biti dovoljno dobro ili ću morat leći)
+bolovi u koljenima
+piškenje po najnovijem češće nego do sad
+kratki ciklusi
+menstruacija koja izvodi *izdarije
(pa ovakva, pa onakva, pa malo, pa puno, i sve moguće neugodne varijante)



Obišla sam endokrinologa, hematologa, neurologa, slikanje vena i mozga, sijaset vađenja krvi,hitnu,
fizijatricu koja me šalje na akupunkturu, masažu i gimnastiku,
te ću ponovo endokrinologu, pa ginekologu, otorincu i oftamologu.

Ahahahahaaaaaaa totalno headbangheadbangheadbangheadbangsmijehsmijeh

Nisam NIKADA U ŽIVOTU bila toliko pregledana.
Ah, da, još kanim , ako mi ginekologica ima za preporučati koga dobroga,
psihologu ili psihijatru, svejedno.

To su moji planovi.

E,da, nota bene, nitko mi ništa nije dijagnosticirao, od svih ovih doktora!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Neurolog je rekao da se moram zabavljati i da pjevam,
endokrinologica da moram sama stati na svoje noge,
hematolog da je to tak kak je,
fizijatrica da je vrat spigan i loše pokretljiv (maajdesmijeh!? )
ja sam sama sebi postavila dijagnozu da to JE perimenopauza, i jebiga, tog ću se držati.
kad ovi učeni ne znaju.

ludzujopjeva


Osim toga,
još samo da pogletam ovaj jedan zid ,
onda jedan drugi da pomalam,
započeta je akcija 'promjena radijatora'
danas obavila preliminarnog majstora takva vrtoglava i klimava,
bravo ja,
te onda slijedi šišanje živice i kućica.

Ne mogu vjerovati čime se bavim u životu i na što mi prolaze dani.

Gdje je umjetnost,
gdje stvaralaštvo?
Ljubav, ljepota?????

Zar u loncu, zar u novčaniku?

:))))))))))))))))))))))))))))

Luda kuća.

I za konac ove nevjerojatnosti,
jer kad ovo pogledam, čini mi se do daske nenormalno,
počastit ću se jednim vađenjem krvi da vidim kako stojim s antitjelima,
pa vas obavijestim, vas koji dramite oko korone. :))))))))))))))))))))



- 22:45 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.