Lilianke

subota, 25.09.2021.

Kuća je zaposjednuta drečavo zelenim mucicama.
Na svakom uglu su, svake prostorije, svakog kuta,
svake sredine sobe, nema gdje ih nema,
podignem piđamu na krevetu, ispod jedna ogromna.
Dijete je, naime , dobilo jednu trenirku , drečavo zelenu,
a ta je kao kućni ljubimac u periodu linjanja.
To još nisam vidjela,
da jedne naizgled obične hlače proizvode toliku količinu muca.
Srećom su drečavo zelene,
pa su mi srcu drage.

:))


Toliki umor ,
ovo večeras je bilo brutalno.
Teško je držati potpunu koncentraciju punih sat vremena.
I još jednom toliko,
i sve ostalo što se zbiva...........
mislila sam da samnom nešto nije u redu,
odnosno da sam preosjetljiva,
ali poslije su svi zdvajali,
kako nam je forma pala.
Najteže je ukrotiti glavu.
nakon tako puno vremena,
praviti se kao da ništa nije bilo.


K tome,
toliko se ljudi izmijenilo,
ima novih beba,
budućih majki,
novih parova nastalih u nultoj fazi
svađi
planova
osjećam se ko Pale među ljudima
skroz pomaknuto.
Kao da glumim u sasvim nepoznatom komadu.

Moj život mi je postao potpuna nepoznanica,
jedina cesta koju imam na raspolaganju je neka stranputica
osjećam se beskrajno bizarno.


Voljela bih pisati,
ali ne mogu.
idem od kompa,
jesti i spavati

Idem k svojim zelenim mucicama.

Koji U M O R ......................................................................
- 00:38 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.