Komentari

penetenziagite.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • AnnaBonni1

    Sretni čovječe , ali ti to i znaš bez mojeg kazivanja .
    Ako postoji formulacija vanjske i unutrašnje ljubavi , onda si je ovim postom spojio u dvoje puta dva

    avatar

    05.03.2025. (20:02)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Naravno, lijepa mjesta osvajaju nas. Eh, Lastovo i Budimpešta

    avatar

    05.03.2025. (20:11)    -   -   -   -  

  • viatrix

    Lijepa kolekcija fotografija.

    avatar

    05.03.2025. (20:21)    -   -   -   -  

  • luki2

    Bravo!!! Istina - tko je čist i dobar, nema od čega bježati. Može se slobodno i uvijek vraćati. Divne fotke!

    avatar

    05.03.2025. (22:22)    -   -   -   -  

  • lijemudro

    Zahvaliti na prvom slijedecem jutru i krenuti s osmijehom u njega ...koja pozitiva i lakoca postojanja .

    avatar

    05.03.2025. (23:13)    -   -   -   -  

  • NF

    tek kad se nešto, poput meni berlina, sve izglednije udaljava, jasniji postaju osjećaji onih lijepih bespovratnih trenutaka.

    avatar

    05.03.2025. (23:24)    -   -   -   -  

  • Mariano Aureliano

    Zbilja lijepe i nadahnute riječi i lijepe falusoidno-vaginalne slike. :)))

    Drago mi je da ti se svidio onaj španjolsko-argentinski film. A Real Pain mi nije sjeo, doživio sam ga otprilike kao kad netko krene pjevati u pogrešnom tonalitetu pa sve što dalje pjeva biva pogrešnim, iako ne mogu reći da gluma Kierana Culkina nije autentična i snažna, ma koliko taj lik bio beskrajno iritantan, kao i njihova motivacija da putuju u Poljsku. :)) Btw., je li uistinu Culkinova uloga sporedna? Ne znam baš. Oko nje se vrti cijeli film kao oko gravitacijskog središta. Anora mi je odličan film, nije da nije, pa ipak, ne bih rekao da je baš trebao dobiti sve te glavne Oscare. A i to slavljenje "seksualnih radnica" na Dodjeli, maltene divljenje njima, pomalo mi je tu mač. :)) Da se mene pitalo, Konklava bi dobila i za film i za režiju i za glavnu mušku i za sporednu žensku (i, naravno, za adaptirani scenarij). Iznimno smo uživali u tom filmu i ja i supruga. Čeka nas već u laptopu Zlica i Brutalist, a svakako moramo pogledati i A Complete Unknown, iako iz nekog razloga ne mogu vjerovati da je taj dečec Timothee Chalamet dobro utjelovio tu silnu i moćnu lokomotivu. Kad gledam mladog Dylana (kao, uostalom, i Morrisona), vidim odmah u startu moć, fokusiranost, unutarnji tonus, predanost (Bogu ili Vragu, svejedno je), riješenost, dok ovaj mladac Chalamet nema ništa od toga, njegovo lice je plitko, bez magije, opušteno-rascvjetalo, reći ću čak - svjetovno. Da, mladi Dylan i Morrison-koji-je-uvijek-mlad imaju neku vrstu sakralnog lica, a kad kažem sakralno mislim na fokusirano, usredotočeno, dok Chalamet ima svjetovno, nefokusirano lice, a nefokusiranost ne može biti istinski kreativna, nikada. Tak da unaprijed sumnjam i sumljam da će mi se svidjeti taj film i movie. :)

    avatar

    06.03.2025. (00:17)    -   -   -   -  

  • Lastavica

    Triput bravo za ovaj post! Priča je taman toliko duga i sadržajna
    koliko treba, a fotografije se dopunjuju i dopričavaju tvoju priču.

    avatar

    06.03.2025. (06:52)    -   -   -   -  

  • Kockavica

    :)

    avatar

    06.03.2025. (11:24)    -   -   -   -  

  • Aneta

    Crkva Uznesenja Budimskog zamka, ne zato što sam tamo bila (nisam), i nije da tamo nema ništa, već zbog gotičkih tornjeva koji nebo paraju. :)

    Postoji puno mjesta u svijetu, tzv. privlačnih turističkih destinacija na koje odeš jednom, vidiš i nikada se više ne vraćaš tamo! A toliko je mjesta iz našeg krajolika, gdje "nema ništa",a privlače i stalno im se vraćamo.

    avatar

    06.03.2025. (13:37)    -   -   -   -  

  • Mrr Mau

    Prekrasan post!

    avatar

    10.03.2025. (18:05)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...