Divan osvrt o godišnjici promocije prve blogoknjige...

nema. Namučila sam se da nekako skratim njegov dio (uz njegovu
    suglasnost) da bi baš ta pjesma stala u knjigu. Trebali smo se vidjeti
    ovih dana, njegova supruga, on i ja, ali život je imao druge planove.

avatar

28.08.2016. (16:30)    -   -   -   -

• dnevnikJR

Aaa...zar je već godina prošla? Nažalost, nisam među autorima, jer kad su počele pripreme ja sam bila tek u začecima blogiranja, ali sam Vam bila moralna podrška kako tijekom priprema, tako i na samoj promociji. Slažem se s tobom, promocija je bila jako dobro organizirana te mi je osobito drago što sam tada dobila priliku upoznati neke, meni, vrlo drage blogere:-)))Pozdrav cijeloj grupi autora kao i samim organizatorima:-)))

avatar

28.08.2016. (16:32)    -   -   -   -

• Regina

Izuzetno mi je drago što sam bila dio te knjige, iako je oko nje bilo tako mnogo intriga ali eto, valja pamtiti lijepo.

avatar

28.08.2016. (16:58)    -   -   -   -

• builderica

Prekrasno...to je ono što je lijepo i daje smisao BLOGU i cijeloj BLOGOSFERI ... predivni ljudi koji udruženi mogu napraviti nešto lijepo...čestitam, od srca !

avatar

28.08.2016. (17:00)    -   -   -   -

• windfuckersister

Meni nedostaju naši riječki blogosusreti......

avatar

28.08.2016. (20:40)    -   -   -   -

• minus40kg

Meni je prva asocijacija na ovaj post moj tast. Čovjek koji u svemu nastoji vidjeti dobro, i to je, ma koliko najčešće nerealno, uistinu lijepo. Takvi ljudi ovaj svijet čine vrijednim. Da je on bloger, već bi išla bar treća knjiga, jer on zlice ne bi ni primijetio, dapače, nastojao bi i njih uključiti, jer ne bi vidio razlog zašto ne, ma što oni sami mislili ;)
    P.S. Baš smo neki dan zajedno uređivali jedinu sasvim drugu knjigu koju piše, ne znam već koju po redu. Bilo je i malo poduke na kompjuteru, jer krepala je stara Olivetti mašina, pa mu se valja privići na novotarije. Naravno, ništa neobično, osim možda sitnice, a to je što se čovjek sasvim približio stotki (obećao sam mu laptop za stotku). Eto, bog, ili ti život, različito podijele karte, a mi, kako se snađemo s tim što smo dobili, tj. snađemo se ili pak i ne baš. Kada i ja bolje razmislim, pomalo mi je žao podbadanja i provokacija kojima sam i tebe izložio. To što nije bilo zle namjere, i što to činim samo ljudima koje cijenim, i nije neka isprika, bar ne pred sobom samim, jer dobro znam da to niti je bilo nužno, niti korisno. Prije ili kasnije, svi mi dođemo gdje trebamo, ako već trebamo, i u tome nam nitko ne treba "pomagati", ali eto, iskreno podržati, bez te moje suvišne filozofije, bilo bi baš lijepo. Ne zamjeri, ali kao što znamo, nitko nije savršen, pogotovo ne oni koji to nikada nisu ni pomislili. Eto vidiš, a rekao sam nema na dugo i široko, tj. da, skratio sam koliko sam mogao, ma koliko mi mogućnosti bile skromne.

avatar

28.08.2016. (22:15)    -   -   -   -

• O-da životu!

Pozdravit ću SINIŠU, on je jedna od osoba radi koje se isplatilo svako moje slovo ovdje. Nevjerovatno je koliko sam naučila od tog mladog čovjeka koji se povukao u miru, kao da nigdje nema i nije bilo njegove zasluge. Drago mi je zbog blogerske knjige jer je njena najveća umjetnička vrijednost susret nas koji smo se upoznali i sve te pozitivne vibracije na promociji. Imala sam sreću smijati se s @Mrvičkom jer smo sjedili jedan do drugoga i ostati u kontaktu s nekim divnim dušama. O negativi neću, nje je bilo prije promocije, ali promocija je dokaz da DOBRO IPAK POBJEĐUJE.

avatar

28.08.2016. (22:36)    -   -   -   -

• U zvijezdama piše